EN

Innovative Teachers: School Culture Being Helpful or Harmful

NOVOTNÝ, Petr. Innovative Teachers: School Culture Being Helpful or Harmful. In Proceedings of the 11th Biennial Conference 2003. Leiden: ICLON, 2003. s. 107. ISBN 90-804722-6-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Innovative Teachers: School Culture Being Helpful or Harmful
Název česky Inovativní učitelé: Kultura školy napomáhá nebo škodí
Autoři NOVOTNÝ, Petr (203 Česká republika, garant).
Vydání Leiden, Proceedings of the 11th Biennial Conference 2003, s. 107-107, 2003.
Nakladatel ICLON
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 5.3 Education
Stát vydavatele Nizozemsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/03:00008173
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 90-804722-6-3
Klíčová slova anglicky Innovative; teacher; school; culture
Štítky culture, Innovative, school, teacher
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D., učo 36179. Změněno: 4. 12. 2006 12:35.
Anotace
Education in the Czech Republic is at the verge of very important changes. The necessary systemic changes were anchored in the White Book (National Education Development Programme) in 2000. The internal transformation of the school should mainly be materialized through teachers. It is them who is expected to be the upholder of change. Especially, it is the innovative teachers who are seen as the source of novelties and good examples. How such teachers themselves perceive their possibilities to spread their ideas and experience, that is the subject of Innovative Teachers; School Culture Being Helpful or Harmful, a contribution based on a research survey made during the 2002/2003 school year.
Anotace česky
Vzdělávání v České republice je na pokraji velmi významných změn. Nezbytné systémové změny byly zakotveny v Bílé knize (Národní vzdělávací a rozvojový porgram) v roce 2000. Vnitřní transformace školy by měla být hlavně prostřednictvím učitelů. Jsou to oni, od kterých se očekává, že budou změnu podporovat. Obzvláště inovativní učitelé jsou považováni jako dobrý příklad a zdroj nových myšlenek. Jak takoví učitelé nahlíží na své vlastní možnosti jejich myšleknky a zkušenosti, to je předmětem Inovativní učitelé: Kultura školy napomáhá nebo škodí, příspěvek vychází z výzkumu realizovaném v průběhu školního roku 2002/2003.
Návaznosti
GP406/02/P121, projekt VaVNázev: Učitelé a inovace. O současné praxi a některých možnostech rozvoje práce učitele
Investor: Grantová agentura ČR, Postdoktorské projekty
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2019 18:29

Další aplikace