STRÁNSKÝ, Zdeněk a Vlastimil ŠVEC. V roli vysokoškolského učitele. In Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity. Brno: Masarykova univerzita, 2003, s. 107-116. ISBN 80-210-3130-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název V roli vysokoškolského učitele
Název anglicky In the role of university teacher
Autoři STRÁNSKÝ, Zdeněk (203 Česká republika, garant) a Vlastimil ŠVEC (203 Česká republika).
Vydání Brno, Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity, s. 107-116, 2003.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 80-210-3130-1
Klíčová slova anglicky university teacher; pedagogical activity; self-reflection; feedback
Štítky feedback, pedagogical activity, self-reflection, university teacher
Změnil Změnil: PhDr. Zdeněk Stránský, učo 696. Změněno: 20. 6. 2007 09:11.
Anotace
Role vysokoškolského učitele se stává stále náročnějším povoláním. Jedním z východisek zdokonalování jeho pedagogické činnosti je sebepoznání-sebereflexe. Článek uvádí některé zpětnovazební informace o pedagogické činnosti vysokoškolského učitele a náměty k jejich získání a využití.
Anotace anglicky
The proffesion of University teacher becomes more demanding. The starting point for an improvement of his or her educational activities is self-understanding - self-reflection. This article presents some feed-back information from teaching process of University teachers and brings also some new themes for obtaining and using such information.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 04:04