STEHLÍK, Petr. La nueva Ortografía (1999) a la luz de la enseńanza del espańol lengua extranjera. Études Romanes de Brno, Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2002, L 23, č. 1, s. 47-54. ISSN 0231-7532.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název La nueva Ortografía (1999) a la luz de la enseńanza del espańol lengua extranjera
Název česky Nová Pravidla španělského pravopisu (1999) s ohledem na výuku španělštiny jako cizího jazyka
Název anglicky The New Orthography (1999) from the Point of View of the Teaching of Spanish as a Foreign Language
Autoři STEHLÍK, Petr (203 Česká republika, garant).
Vydání Études Romanes de Brno, Brno, Masarykova univerzita v Brně, 2002, 0231-7532.
Další údaje
Originální jazyk španělština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/02:00030673
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky Výuka; španělština; cizí jazyk; pravopis; přízvukování
Klíčová slova anglicky Teaching; Spanish; Foreign; Language; Orthography; Accentuation
Štítky accentuation, Foreign, Language, orthography, Spanish, teaching
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Petr Stehlík, Ph.D., učo 17983. Změněno: 11. 4. 2010 09:55.
Anotace
Este artículo se centra en algunas novedades contenidas en la nueva Ortografía con respecto a la enseńanza del espańol como lengua extranjera. Concretamente se critican las reglas sobre la acentuación gráfica de los demostrativos,de algunas parejas de palabras como solo/sólo, y la acentuación de los monosílabos.
Anotace česky
Tento článek se zaměřuje na některé novinky obsažené v nových Pravidlech šp. pravopisu s ohledem na výuku španělštiny jako cizího jazyka.Konrétně jsou zde kritizována pravidla týkající se psaní přízvuku u ukazovacích zájmen, u některých párů slov jako solo/sólo a u jednoslabičných slov.
Anotace anglicky
This paper focuses on some innovations contained in the new Orthography from the point of view of teaching Spanish as a foreign language. Concretely there are commented the rules concerning the accentuation of the demonstratives, some pairs of words such as e.g. solo/sólo, and the monosylabes.
VytisknoutZobrazeno: 23. 2. 2020 17:48