JANČÍKOVÁ, Alexandra. Organizační kultura a výkonnost: přehled empirických šetření. In Vývojové tendence podniků. 2005. vyd. Brno: Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita. s. 83 - ???, ??? ISBN 80-210-3847-0. 2005.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Organizační kultura a výkonnost: přehled empirických šetření
Název česky Organizační kultura a výkonnost: přehled empirických šetření
Název anglicky Organizational culture and performance: An overview of empirical results
Autoři JANČÍKOVÁ, Alexandra.
Vydání 2005. vyd. Brno, Vývojové tendence podniků, od s. 83 - ???, ??? 2005.
Nakladatel Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Rektorát
ISBN 80-210-3847-0
Klíčová slova anglicky organizational culture; performance; competitiveness
Štítky competitiveness, organizational culture, performance
Změnil Změnila: Ing. Alexandra Jančíková, učo 165778. Změněno: 5. 12. 2005 10:02.
Anotace
Organizační kultura je vícedimenzionální a složitý jev, jež hraje významnou roli při adaptaci organizace na vnější prostředí a pružné reagování na zákazníkovy požadavky. V současné době, kdy konkurence na jednotlivých trzích neustálé stoupá a kdy je prostředí, ve kterém firma působí, stále více turbulentnější a nepředvídatelnější, se role organizační kultury ve vztahu k výkonnosti a dosahování kvality zvýrazňuje. Vzhledem k tomu, že nelze organizační kulturu snadno a v krátkodobém horizontu napodobit, může být organizační kultura považována za cenný zdroj konkurenční výhody.
Anotace česky
Organizační kultura je vícedimenzionální a složitý jev, jež hraje významnou roli při adaptaci organizace na vnější prostředí a pružné reagování na zákazníkovy požadavky. V současné době, kdy konkurence na jednotlivých trzích neustálé stoupá a kdy je prostředí, ve kterém firma působí, stále více turbulentnější a nepředvídatelnější, se role organizační kultury ve vztahu k výkonnosti a dosahování kvality zvýrazňuje. Vzhledem k tomu, že nelze organizační kulturu snadno a v krátkodobém horizontu napodobit, může být organizační kultura považována za cenný zdroj konkurenční výhody.
Anotace anglicky
Organizational culture is considered to be a multidimensional and complex phenomenon. It plays an important role in organizations adaptation to the external environment. It also influences organizations capability to respond to customer demands. Nowadays, organizational culture is viewed by the majority of companies as a factor of vital importance when achieving high quality performance and full customer satisfaction.
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 18:44