B 2006

Analýza odborného anglického textu pro studenty společného základu PdF MU

VACEK, Jiří a Duncan HENDY

Základní údaje

Originální název

Analýza odborného anglického textu pro studenty společného základu PdF MU

Název česky

Analýza odborného anglického textu pro studenty společného základu PdF MU

Autoři

VACEK, Jiří (203 Česká republika, garant) a Duncan HENDY (826 Velká Británie a Severní Irsko)

Vydání

1. vyd. Masarykova univerzita, 102 s. MU, Pedagogická fakulta, Brno 2006, 2006

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

60200 6.2 Languages and Literature

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14630/06:00015644

Organizační jednotka

Mezinárodní politologický ústav

ISBN

80-210-3967-1

Klíčová slova česky

angličtina jako cizí jazyk; anglický jazyk pro akademické účely; porozumění čtenému; kulturní odlišnosti

Klíčová slova anglicky

English for foreign learners; English for Academic Purposes; reading comprehension; cultural differences;
Změněno: 26. 6. 2009 16:01, PhDr. Jiří Vacek, CSc.

Anotace

V originále

Analýza odborného anglického textu (Vacek, J. Hendy, D.) is a textbook for non-specialist learners of English at intermediate level (Council of Europe Level B1, Level B2), and is designed for all students at Masaryk University Pedagogical Faculty (full-time, part-time, and postgraduate) wishing to upgrade their knowledge in the reading of authentic English texts and practise both academic special reading comprehension skills and conversation on current topics. The authentic texts are focused on similarities and cultural differences in the modern Czech and English-speaking environment, and should assist students in preparing for examinations in EFL at PdF MU.

Česky

Tyto anglické texty jsou určeny středně pokročilým (úroveň B1, B2 v ERRJ) studentům společného základu prezenčních, kombinovaných i doktorských studijních programů PdF MU v Brně. Mají za cíl procvičit akademické dovednosti a napomáhat porozumění odbornému pedagogicko-psychologickému anglickému textu, zdokonalovat odborný mluvený i písemný projev, přispívat k upevnění nově osvojené slovní zásoby, a rozšiřovat tak komunikativní dovednosti při konverzaci na aktuální témata v anglickém jazyce.

Návaznosti

GA406/03/1349, projekt VaV
Název: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole