D 2006

Manažerské vzdělání ve veřejné správě

KOPFOVÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

Manažerské vzdělání ve veřejné správě

Název anglicky

Management Education in Public Administration

Autoři

KOPFOVÁ, Alena

Vydání

Plzeň, EDMAN 06 "EDucation for MANagement": Proceeding - sborník referátů, od s. 99-106, 8 s. 2006

Nakladatel

Sdružení EVIDA

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Právnická fakulta

ISBN

80-86596-80-X

Klíčová slova anglicky

Public Administration; Management Education; Research; Question-form; Strategy; Permanently Sustainable Growth

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 10. 7. 2007 23:03, Ing. Alena Kerlinová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek je založen na hodnocení výzkumu, který byl proveden pomocí dotazníku v rámci předmětu Základy managementu určeného pro bakalářské kombinované studium oborů Veřejné správy a Právní vztahy k nemovitostem na Právnické fakultě MU v Brně. Výzkum byl převážně zaměřen na strategický management v zaměstnavatelské organizaci a částečně na základní znalosti trvale udržitelného rozvoje. Snahou předkládaného příspěvku je odhalit úroveň manažerského vzdělání ve veřejném sektoru a najít vztah mezi některými otázkami v dotazníku a tím, zda určitý respondent, jak uvedl, absolvoval či neabsolvoval nějakou formu manažerského vzdělání.

Anglicky

The paper is based on a valuation of research, which was done by a question-form within the subject “The fundamentals of management“. This subject is a part of bachelors combinated study program and is dedicated for branches of “Public administration” and “Law relations to real estates” at Faculty of Law at MU in Brno. The research was mainly focused on strategic management in employers organization and partly on basic knowledge of permanently sustainable growth. An effort of the paper is to reveal a level of management education in public administration and to find out a relation between forms questions and a fact, whether or not the respondent passed any form of management education program.