STRÁNSKÁ, Zdenka. K problematice významu motivace žáků k učení. In Sociální pedagogika v teorii a praxi. Recenzovaný sborník příspěvků z odborného semináře. 1. vyd. Brno: Institut mezioborových studií Brno, 2006. s. 173-182. ISBN 80-902936-8-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název K problematice významu motivace žáků k učení
Název česky K problematice významu motivace žáků k učení
Název anglicky Issues of importance pupil`s motivation for learning
Autoři STRÁNSKÁ, Zdenka (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Sociální pedagogika v teorii a praxi. Recenzovaný sborník příspěvků z odborného semináře. od s. 173-182, 10 s. 2006.
Nakladatel Institut mezioborových studií Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/06:00017346
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 80-902936-8-9
Klíčová slova anglicky motivation for learning; pupil; teacher
Štítky motivation for learning, pupil, teacher
Změnil Změnila: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D., učo 1130. Změněno: 26. 3. 2010 16:22.
Anotace
Příspěvek je věnován některým vybraným problémům žákovské motivace k učení.
Anotace anglicky
The study is devoted to some selected problems of pupil`s motivation for learning.
VytisknoutZobrazeno: 19. 3. 2024 04:45