VLČKOVÁ, Kateřina. Umí se žáci na konci základního vzdělávání učit cizí jazyk? Evaluace kompetence k učení ve vzdělávací oblasti (cizí) jazyk a jazyková komunikace. Komenský. Brno: PdF MU, 2007, roč. 131, č. 3, s. 4 -8. ISSN 0323-0449.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Umí se žáci na konci základního vzdělávání učit cizí jazyk? Evaluace kompetence k učení ve vzdělávací oblasti (cizí) jazyk a jazyková komunikace
Název anglicky Can the pupils at the end of compulsory education learn foreign language? Assessment of the competency to learning in the subject area of (foreign) language and language communication
Autoři VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant).
Vydání Komenský, Brno, PdF MU, 2007, 0323-0449.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Full text, full-texty publikovaných článků ke strategiím učení cizímu jazyku
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00021965
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky foreign language; second language; learning; inidvidual differencies; learning strategies; assessment; compulsory education; key competence; lower secondary education
Štítky assessment, compulsory education, foreign language, inidvidual differencies, key competence, learning, learning strategies, lower secondary education, second language
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 9. 3. 2007 15:58.
Anotace
Popularizovaná zpráva z výzkumu popisuje používání strategií učení cizímu jazyku (zejména nagličtině) 2384 žáků 9. tříd ZŠ v ČR. Největší problémy byly zjištěny v oblasti mnemotechnik a paměťových strategií.
Anotace anglicky
The research report describes the using of foreign language learning strategies (befor all English as a foreign language) of 2384 pupils at the end of the compulsory education in the Czech Republic (end of the lower secondary education).
Návaznosti
LC06046, projekt VaVNázev: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 18:56