HŮLKOVÁ, Irena. What hides behind the use of connective adjuncts in academic texts: cohesion, coherence, or pragmatics? In Complexity and Coherence: Approaches to Linguistic Research and Language Teaching. 1. vyd. Göttingen: Cuvillier Verlag, 2007, s. 147-160. ISBN 978-3-86727-215-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název What hides behind the use of connective adjuncts in academic texts: cohesion, coherence, or pragmatics?
Název česky Co se skrývá za používáním spojovacích adverbií v akademických textech: koheze, koherence, nebo pragmatika?
Autoři HŮLKOVÁ, Irena (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Göttingen, Complexity and Coherence: Approaches to Linguistic Research and Language Teaching, od s. 147-160, 14 s. 2007.
Nakladatel Cuvillier Verlag
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00025624
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-3-86727-215-5
Klíčová slova anglicky cohesion; coherence; pragmatics; academic prose style; connective adjuncts
Štítky academic prose style, coherence, cohesion, connective adjuncts, pragmatics
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Irena Hůlková, Ph.D., učo 15010. Změněno: 27. 7. 2008 10:59.
Anotace
The purpose of this paper is twofold: it deals with the concepts of cohesion, coherence and pragmatics in general terms, and it also investigates the role of connective adjuncts in academic prose style in connection with the three phenomena above.
Anotace česky
Článek se zabývá kohezí, koherencí a pragmatikou a tím, jak tyto jevy souvisejí s používáním spojovacích adverbií v akademickém stylu v anglickém jazyce.
Návaznosti
ME 659, projekt VaVNázev: Fulbright-Masarykovo stipendium
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 13:51