ZÍTKOVÁ, Jitka. Komunikace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami s lyrickým textem (projekt výzkumu). In Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV. Brno: Paido, 2007, s. 237-248. speciální pedagogika. ISBN 978-80-7315-162-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komunikace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami s lyrickým textem (projekt výzkumu).
Název anglicky Communication of pupils with special education needs with lyrical text (research projekt).
Autoři ZÍTKOVÁ, Jitka (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV. od s. 237-248, 12 s. speciální pedagogika, 2007.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00023200
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-162-1
Klíčová slova anglicky research project; communication; reception; lyrical text; dyslexia; exceptional talent; questionnaire; research of reading
Štítky communication, dyslexia, exceptional talent, lyrical text, questionnaire, Reception, research of reading, research project
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Jitka Zítková, Ph.D., učo 789. Změněno: 12. 3. 2010 12:38.
Anotace
Příspěvek představuje projekt výzkumu recepčních schopností žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při komunikaci s lyrickým textem. Kromě konkretizovaného zaměření výzkumu, formulace cílů a hypotézy obsahuje také pracovní návrh podoby dotazníku. Projekt je zasazen do širšího kontextu dříve realizovaných výzkumů dětského čtenářství, jejichž některé dílčí výsledky také zmiňuje.
Anotace anglicky
The article presents the research project intended on the reception abilities of pupils with special education needs. Ot focuses on their communication with lyrical texts. Except research intention, its aims and hypothesis, the article contains suggestion for questionnaire too. The project is set in the context of former researches of childrens reading and their results.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 02:45