D 2007

Komunikace měst s občany

NUNVÁŘOVÁ, Svatava a Iva KUBÍČKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Komunikace měst s občany

Název anglicky

Town communications with citizens

Autoři

NUNVÁŘOVÁ, Svatava (203 Česká republika, garant, domácí) a Iva KUBÍČKOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Trnava, Nové trendy v marketingu, od s. 335-344, 10 s. 2007

Nakladatel

Fakulty masmediálnej komunikácie, Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/07:00050889

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-8105-006-0

Klíčová slova anglicky

Informations; communications; comprehensibility; municipalities; budget; strategic management
Změněno: 13. 4. 2012 13:12, Mgr. Daniela Marcollová

Anotace

V originále

Příspěvek se zaměřuje na možnosti srozumitelného sdělení výsledků, kterých obec při svém řízení a používání různých nástrojů dosahuje. V zájmu je nastínit možnosti komunikace obce se svými občany (a případně i dalšími zájmovými skupinami). Nejdříve jsou v příspěvku prezentovány akcenty komunikace veřejné správy s občany. Dále jsou prezentovány možnosti informování občanů o záměrech a možnostech rozvoje obce, prostřednictvím vybraných nástrojů (např. strategického plánu). Součástí příspěvku je také pojednání o tom, jak vybraná města informují své občany o svých záměrech prostřednictvím vlastních internetových stránek.

Anglicky

The article is aimed to possibilities of understandable communication of results that municipalities acquire with managing and using of different tools. On behalf of it is to describe possible ways how municipalities should communicate with citizens or other members of special interest groups. Firstly accents of communication of public service with citizens are presented. And other options of enlightening citizens about communitie s goals and chances with help of chosen tools (e.g. strategic plan) are described too. In the article is as well the exposition of ways how concrete towns inform about their intentions via communitie s web sites.