JANÍKOVÁ, Věra. Die Lehrerrolle auf dem Weg zur Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht. In Brünner Hefte zur Didaktik, Sprach- und Literaturwissenschaft III. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 54-62. ISBN 978-80-210-4501-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Die Lehrerrolle auf dem Weg zur Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht.
Název česky Role učitele na cestě k autonomi žáka v cizojazyčné výuce,
Název anglicky Role of the Teacher Resulting in Learner Autonomy in Foreign Language Teaching.
Autoři JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Brünner Hefte zur Didaktik, Sprach- und Literaturwissenschaft III. od s. 54-62, 9 s. 2007.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00020779
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4501-9
Klíčová slova anglicky autonomy; teacher resulting; foreign language teaching and learning; research
Štítky autonomy, research, teacher resulting
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 10. 1. 2008 15:05.
Anotace
Der Beitrag stellt Ergebnisse einer Pilotforschung vor, die stellt fest, wie die FremdsprachenlehrerInnen ihre Rolle als Förder der Lernerautonomie reflektieren und wie sie dieses Prinzip im Unterricht realisieren.
Anotace česky
Příspěvek představuje výsledky empirického výzkumu zaměřeného na zjišťování schopnosti učitelů cizích jazyků k podpoře autonomního učení u svých žáků.
Anotace anglicky
The paper presents the results of an empirical research focused on the determination of the FL teachers ability to support autonomous learning of their pupils.
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaVNázev: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 07:45