HAMADOVÁ, Petra. Specifika vývoje a pedagogická intervence u zrakově postižených. In Opatřilová, D. (ed.) Pedagogicko-psychologické poradenství a intervence v raném a předškolním věku u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Brno: Masarykova univerzita, 2006. s. 193-242, 49 s. 4313/Pd-9/06-17/99. ISBN 80-210-3977-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Specifika vývoje a pedagogická intervence u zrakově postižených
Název anglicky Specifics of development and pedagogical intervention in visually impaired
Autoři HAMADOVÁ, Petra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Opatřilová, D. (ed.) Pedagogicko-psychologické poradenství a intervence v raném a předškolním věku u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, od s. 193-242, 49 s. 4313/Pd-9/06-17/99, 2006.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00033150
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-3977-9
Klíčová slova česky zrakové postižení; vývoj zrakového vnímání; motorický vývoj; intervence; podpora a poradenství
Klíčová slova anglicky visual impairment; development of vision; motor development; intervention; support
Štítky development of vision, intervention, motor development, support, visual impairment
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Petra Röderová, Ph.D., učo 11726. Změněno: 1. 4. 2011 17:10.
Anotace
Odborný text pojednává o vlivu zrakového postižení na osobnost jedince v souvislosti s vývojem zrakového vnímání a motoriky. Popisuje možnosti včasné intervence, podpory a poradenství u dětí s postižením zraku.
Anotace anglicky
This paper deals with influence and effects of visual impairment on personality in visually impaired in conection with development of vision and motor development. It describes the possibilities of early intervention, support and counselling for children with visual impairment and their families.
VytisknoutZobrazeno: 26. 9. 2022 03:32