PROKOPOVÁ, Alice. Psychodynamická sonda do problematiky osobnostní kompetence pedagoga. In K sobě, k druhým, k profesi. Teorie, programy a metody osobnostního a sociálního rozvoje pedagogických pracovníků. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 10-17. ISBN 978-80-210-4595-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Psychodynamická sonda do problematiky osobnostní kompetence pedagoga
Název anglicky Psychodynamická sonda do problematiky osobnostní kompetence pedagoga
Autoři PROKOPOVÁ, Alice (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, K sobě, k druhým, k profesi. Teorie, programy a metody osobnostního a sociálního rozvoje pedagogických pracovníků. od s. 10-17, 8 s. 2008.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00026220
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4595-8
Klíčová slova anglicky teacher; personality of a teacher; authoritativity; permissiveness; facilitation of pro-sociability
Štítky authoritativity, facilitation of pro-sociability, permissiveness, personality of a teacher, teacher
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: RNDr. Mgr. Alice Prokopová, Ph.D., učo 1247. Změněno: 8. 4. 2010 11:41.
Anotace
Text je zaměřen na osobnostní rozměr profese pedagoga, teoretickým rámcem je psychodynamické pojetí osobnosti.
Anotace anglicky
This text is aimed at personality of pedagogue. Psychodynamic conception of personality creates a theoretical frame of the text.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 15:57