HRTOŇOVÁ, Nina, Petr FUČÍK a Martin SEBERA. How Do Teachers, Parents and Pupils Perceive the Impact of ICT on Education? In Information and Communication Technology in Education. 1. vyd. University of Ostrava: Univerzita Ostrava. s. 176-184, 8 s. ISBN 978-80-7368-577-5. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název How Do Teachers, Parents and Pupils Perceive the Impact of ICT on Education?
Název česky Jak učitelé, rodiče a žáci vnímají vliv ICT ve výuce
Autoři HRTOŇOVÁ, Nina, Petr FUČÍK a Martin SEBERA.
Vydání 1. vyd. University of Ostrava, Information and Communication Technology in Education, od s. 176-184, 8 s. 2008.
Nakladatel Univerzita Ostrava
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
ISBN 978-80-7368-577-5
Klíčová slova anglicky ICT; research; pupil performance; teaching and learning processes; knowledge sharing; communication and home-school cooperation
Štítky communication and home-school cooperation, ICT, knowledge sharing, pupil performance, research, teaching and learning processes
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Martin Sebera, Ph.D., učo 55084. Změněno: 24. 8. 2011 13:13.
Anotace
Based on the E-learning Nordic 2006 study, the research concerning perception of the ICT influence on education was conducted during the fall of 2007 in eight primary and secondary schools in Brno. Besides a short summary the authors focus on a few characterizations provided by teachers who perceive the ICT impact on pupils' study performance differently. The research is also focused on sharing knowledge, communication and family-school co-operation.
Anotace česky
Výzkumné šetření vnímání vlivu ICT na vzdělávání proběhlo na podzim roku 2007 v osmi základních a třech středních brněnských školách. Podkladem šetření byla studie E-learning Nordic 2006. Kromě stručného shrnutí se autoři v příspěvku zaměřují na některé charakteristiky učitelů odlišně vnímajících dopad ICT na studijní výkony žáků a také na sdílení znalostí, komunikaci a spolupráci rodiny a školy.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 14:09