JANÍKOVÁ, Marcela. Interaktionsmuster im (Sport)unterricht: Präsentation eines Forschungsprojekts. In SEEBAUER, Renate. Lehrer/-innenbildung in Europa. Wien: LIT Verlag, 2008, s. 78-83. ISBN 978-3-7000-0826-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Interaktionsmuster im (Sport)unterricht: Präsentation eines Forschungsprojekts.
Název česky Interakční vzorce ve výuce tělesné výchovy: prezentace výzkumného projektu
Název anglicky Patterns of Interaction in the Physical Education: Presentation of Research Project
Autoři JANÍKOVÁ, Marcela (203 Česká republika, garant).
Vydání Wien, Lehrer/-innenbildung in Europa. od s. 78-83, 6 s. 2008.
Nakladatel LIT Verlag
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Rakousko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14510/08:00024964
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
ISBN 978-3-7000-0826-2
Klíčová slova anglicky interaction; pattern of interaction; video study; physical education
Štítky interaction, pattern of interaction, Physical Education, video study
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Marcela Janíková, Ph.D., učo 22233. Změněno: 17. 12. 2008 22:03.
Anotace
Einer der wichtigsten Unterrichtsfaktoren ist die Interaktion zwischen Lehrperson und Schülern. Jede Lehrperson benutzt ihre spezifische Interaktionsmuster, die die konkrete Gestalt erst in Verbindung mit konkretem Verhalten in der Klasse gewinnen. Im folgenden Beitrag wird ein Forschungsprojekt zum Thema Interaktion im Unterricht vorgestellt. Zuerst werden die theoretischen Ausgangspunkte charakterisiert und dann wird das methodologische Vorgehen vorgestellt.
Anotace česky
Jeden z nejdůležitějších faktorů ovlivňující výuku je interakce mezi učitelem a žáky. Každý učitel používá specifické interakční vzorce, které se dotvářejí teprve v souvislosti s konkrétním chováním učitele i žáků ve třídě. V tomto příspěvku je představen výzkumný projekt k problematice interakce ve výuce. Nejdříve budou prezentována teoretická východiska, potom metodologický postup.
Anotace anglicky
One of the most importent factors in Education is the Interaction between Teacher and Pupils. Every Teacher use specific Patterns of Interaction. These are modifed in dependence on concrete Clasroom Behavior. In this article there are presented theoretical backgrounds and methodological procedure of the Research Project to the Problematic of Interaction in Education.
Návaznosti
GP406/08/P252, projekt VaVNázev: Typologie učitelů tělesné výchovy z hlediska jejich interakčních vzorců
Investor: Grantová agentura ČR, Typologie učitelů tělesné výchovy z hlediska jejich interakčních vzorců
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 01:29