JANÍK, Tomáš, Marcela JANÍKOVÁ, Tomáš JANKO, Petr KNECHT, Petr NAJVAR, Veronika NAJVAROVÁ, Simona ŠEBESTOVÁ a Kateřina VLČKOVÁ. Kurikulum - výuka - školní klima - učitelské vzdělávání: Analýza nálezů českého pedagogického výzkumu (2001-2008). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009. 72 s. 1/09. ISBN 978-80-210-4771-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kurikulum - výuka - školní klima - učitelské vzdělávání: Analýza nálezů českého pedagogického výzkumu (2001-2008)
Název anglicky Curriculum ­ teaching ­ school climate ­ teacher education: An analysis of the Czech Educational Research (2001­2008)
Autoři JANÍK, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí), Marcela JANÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Tomáš JANKO (203 Česká republika, domácí), Petr KNECHT (203 Česká republika, domácí), Petr NAJVAR (203 Česká republika, domácí), Veronika NAJVAROVÁ (203 Česká republika, domácí), Simona ŠEBESTOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Kateřina VLČKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, 72 s. 1/09, 2009.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00034331
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4771-6
Klíčová slova anglicky Curriculum; teaching; school climate; teacher education; educational research
Štítky curriculum, educational research, school climate, teacher education, teaching
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 16. 7. 2013 09:54.
Anotace
Analýza nálezů českého pedagogického výzkumu (2001-2008) k problematice kurikula, výuky, klimatu školy a učitelského vzdělávání je systematická, vyčerpávající rešerše empirických studií, které byly v letech 2001-2008 uveřejněny v hlavních publikačních platformách pedagogického výzkumu. Jedná se o časopisy Pedagogika (2001-2008), Pedagogická orientace (2001-2008), Orbis scholae (2001-2008) a dosud vydané sborníky České asociace pedagogického výzkumu (2001-2007). V analýze se lze dočíst o problémech, s nimiž se český pedagogický výzkum v současné době potýká. Tyto problémy jsou v textu podrobněji rozebírány.
Anotace anglicky
This monograph presents an analysis of the findings of Czech educational research between 2001 and 2008 in the areas of curriculum, teaching, school climate and teacher education. A thorough analysis was carried out of empirical studies published in journals (Pedagogika, Pedagogická orientace, Orbis schlae), ERCA conference proceedings and selected other sources.
Návaznosti
LC06046, projekt VaVNázev: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centra základního výzkumu
VytisknoutZobrazeno: 8. 12. 2019 22:04