NAJVAROVÁ, Veronika a Petr NAJVAR. The CPV Video Study of English: analysing the processes of teaching and learning in Czech lower-secondary English classes. 2008. vyd. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The CPV Video Study of English: analysing the processes of teaching and learning in Czech lower-secondary English classes
Název česky CPV videostudie anglického jazyka: analýza procesů vyučování a učení ve výuce anglického jazyka na 2. stupni základní školy v České republice
Autoři NAJVAROVÁ, Veronika (203 Česká republika, garant) a Petr NAJVAR (203 Česká republika).
Vydání 2008. vyd. 2008.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Přehledové a vzdělávací texty
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Švédsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00027618
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky videostudie, vyučování, učení, anglický jazyk
Klíčová slova anglicky video study; teaching; learning; English language
Štítky English language, learning, teaching, video study
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D., učo 14647. Změněno: 13. 9. 2010 11:44.
Anotace
The research sample of the CPV Video Study of English that includes the recordings of 79 English lessons shot at 21 randomly selected schools has been recorded using standardised 2-camera methodology. There are two dimensions of aspects that will be in the focus of analyses. We claim that on the one hand, general aspects of every lesson in all subjects can be observed that concern the organisation of teaching, temporal development and verbal realisation. On the other hand, foreign language instruction is in many ways very different to instruction in other subjects (such as geography or physics) and therefore a variety of subject specific aspects can be observed in every English lesson.
Anotace česky
Pro CPV videostudii anglického jazyka bylo náhodným výběrem natočeno 79 vyučovacích hodin anglického jazyka na 21 vybraných školách. K natáčení bylo standardizovaným postupem použito dvou videokamer. K analýzám bude přistupováno na základě dvou aspektů. Obecně didaktický aspekt umožňuje pozorovat výuku v různých předmětech (např. organizační formy, příležitosti k mluvení). Výuka anglického jazyka byla pozorována na základě oborově specifických aspektů (např. použití mateřského jazyka, příležitosti k rozvíjení jazykových dovedností).
Návaznosti
LC06046, projekt VaVNázev: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 30. 5. 2024 07:16