VAĎUROVÁ, Helena a Karel PANČOCHA. Learning Difficulties and Emotional / Behavioral Disorders. In ŠIMONÍK, Oldřich. Pregraduate Teacher Training 3. 1st ed. Brno: Faculty of Education, Masaryk University, 2008. s. 92-128, 36 s. Pedagogical Theory, Essay Selection 3. ISBN 978-80-7392-059-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Learning Difficulties and Emotional / Behavioral Disorders
Název česky Poruchy učení a poruchy chování
Název anglicky Learning Difficulties and Emotional / Behavioral Disorders
Autoři VAĎUROVÁ, Helena (203 Česká republika, garant, domácí) a Karel PANČOCHA (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1st ed. Brno, Pregraduate Teacher Training 3, od s. 92-128, 36 s. Pedagogical Theory, Essay Selection 3, 2008.
Nakladatel Faculty of Education, Masaryk University
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00027678
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7392-059-3
Klíčová slova česky poruchy učení, poruchy chování a emocí, vzdělávání, speciální pedagog, speciálně pedagogické metody a postupy, terapie, vzdělávání
Klíčová slova anglicky learning difficulties; emotional / behavioral disorders; education; special education; special needs; approaches; therapy
Štítky approaches, Education, emotional / behavioral disorders, Learning Difficulties, Special Education, Special Needs, THERAPY
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D., M.Sc., učo 42604. Změněno: 19. 9. 2012 08:23.
Anotace
The article focuses on education of students with learning difficulties and / or emotional disorders. It provides basic terminology and an overview of approaches to education and the most common special education methods used in the Czech republic and abroad.
Anotace anglicky
The article focuses on education of students with learning difficulties and / or emotional disorders. It provides basic terminology and an overview of approaches to education and the most common special education methods used in the Czech republic and abroad.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Výzkumné záměry
VytisknoutZobrazeno: 13. 4. 2021 04:40