URBÁNEK, Tomáš a Růžena LUKÁŠOVÁ. Criteria for Measurement of Citizen Satisfaction with Public Services: Public Libraries. In Entscheidungen und Veränderungen in Arbeit, Organisation und Wirtschaft. 2009. ISBN 978-3-7089-0448-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Criteria for Measurement of Citizen Satisfaction with Public Services: Public Libraries
Název česky Kritéria měření spokojenosti občanů s veřejnými službami: veřejné knihovny
Autoři URBÁNEK, Tomáš (203 Česká republika, garant) a Růžena LUKÁŠOVÁ (203 Česká republika).
Vydání Entscheidungen und Veränderungen in Arbeit, Organisation und Wirtschaft, 2009.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Rakousko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/09:00029472
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-3-7089-0448-1
Klíčová slova česky Spokojenost občanů Veřejné služby
Klíčová slova anglicky Citizen satisfaction Public services
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc., učo 36225. Změněno: 12. 9. 2009 22:42.
Anotace
The aim of the presented research was to identify the criteria of citizen satisfaction with the services of public libraries and to compare them: 1) with the criteria published in professional literature, and 2) with the criteria used for the measurement of user satisfaction with public libraries in the Czech Republic and other countries. By means of qualitative research, carried out using the critical incident technique, the service key characteristics which affect the clients perception of the library services quality were found out. On the basis of the acquired qualitative data a questionnaire was created and quantitative research was carried out with the sample containing 443 respondents. The data were processed using the factor and the regression analyses.
Anotace česky
Cílem prezentovaného výzkumu bylo identifikovat kritéria spokojenosti občanů se službami veřejných knihoven a srovnat je: 1) s kritérii publikovanými v odborné literatuře, 2) s kritérii užívanými pro měření spokojenosti s veřejnými knihovnami v České republice a v zahraničí. Prostřednictvím kvalitativního výzkumu provedeného pomocí metody kritických událostí byly identifikovány charakteristiky služeb které ovlivňují percepci kvality služeb veřejných knihoven. Na základě získaných kvalitativních dat byl vyvinut dotazník a proveden kvantitativní výzkum na vzorku 443 respondentů. Data byla zpracována prostřednictvím faktorové a regresní analýzy.
Návaznosti
GA402/07/1486, projekt VaVNázev: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Investor: Grantová agentura ČR, Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
VytisknoutZobrazeno: 24. 6. 2024 17:51