2009
Cíle a obsahy školního vzdělávání a metodologie jejich utváření
JANÍK, Tomáš, Josef MAŇÁK a Petr KNECHTZákladní údaje
Originální název
Cíle a obsahy školního vzdělávání a metodologie jejich utváření
Název česky
Cíle a obsahy školního vzdělávání a metodologie jejich utváření
Název anglicky
Aims and contents of schooling and its designing
Autoři
JANÍK, Tomáš (203 Česká republika, garant), Josef MAŇÁK (203 Česká republika) a Petr KNECHT (203 Česká republika)
Vydání
1. vyd. Brno, 173 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, 2009
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00037999
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-194-2
Klíčová slova česky
cíl vzdělávání; obsah vzdělávání; kurikulum; škola; znalosti; dovednosti; kompetence
Klíčová slova anglicky
educational aim; educational content; curriculum; school; knowledge; skill; competence
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 6. 1. 2010 21:48, prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed.
V originále
Cílem monografie je předložit teoreticko-empirickou analýzu procesů utváření cílů a obsahů školního vzdělávání. Směřování k tomu cíli je současně hledáním odpovědi na otázku, kudy vede cesta od oborových cílů a obsahů ke kurikulárním cílům a obsahům, od učiva k žákovým znalostem, dovednostem, kompetencím či jiným dispozicím.
Anglicky
The monograph presents a theoretical and empirical analysis of the processes of formulating the aims and defining the content of school education. The authors also analyse the transformation of scientific aims and content to curricular aims and content, and of curriculum to pupils' knowledge and competences.
Návaznosti
LC06046, projekt VaV |
|