PÍŠOVÁ, Michaela, Klára KOSTKOVÁ, Tomáš JANÍK a Jan SLAVÍK. Případové studie tvorby kurikula: shrnutí, diskuse, závěry. In Píšová, M., Kostková, K., & Janík, T. (Eds.), Kurikulární reforma na gymnáziích: případové studie tvorby kurikula. 1. vyd. Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2011, s. 269-284. Kurikulum G. ISBN 978-80-87000-78-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Případové studie tvorby kurikula: shrnutí, diskuse, závěry
Název česky Případové studie tvorby kurikula: shrnutí, diskuse, závěry
Název anglicky Case Studies of Curriculum Development: Summary, Discussion, Conclusions
Autoři PÍŠOVÁ, Michaela (203 Česká republika, domácí), Klára KOSTKOVÁ (203 Česká republika), Tomáš JANÍK (203 Česká republika, garant, domácí) a Jan SLAVÍK (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Praha, Píšová, M., Kostková, K., & Janík, T. (Eds.), Kurikulární reforma na gymnáziích: případové studie tvorby kurikula. od s. 269-284, 16 s. Kurikulum G, 2011.
Nakladatel Výzkumný ústav pedagogický v Praze
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00052792
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-87000-78-6
Klíčová slova česky kurikulum; reforma kurikula; gymnázium; případová studie
Klíčová slova anglicky curriculum; curricular reform; grammar school (gymnázium); case study
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Michaela Píšová, M.A., Ph.D., učo 134100. Změněno: 20. 3. 2012 13:32.
Anotace
Série případových studií realizovaných v rámci výzkumu Kvalitní škola nabídla širokou paletu oborově specifických portrétů tvorby kurikula. Využit byl také potenciál transdisciplinárního zobecnění. Případové studie poukázaly na problém chybějícího sdíleného jazyka mezi teorií, vývojem a praxí kurikula.
Anotace anglicky
A series of case studies conducted in the third phase of Quality School research provided subject specific portraits. The potential of trans-disciplinary generalisations was exploited and the studies proved a mutually inspiring potential. Case studies highlighted the problem of lacking shared language in curriculum theory, design, and practice.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 18:23