JANÍK, Tomáš a Jan SLAVÍK. Učitel jako reflektivní praktik: podpora kvality realizace kurikula. In Janík, T., Slavík, J., & Najvar, P. et al. Kurikulární reforma na gymnáziích: od virtuálních hospitací k videostudiím. 1. vyd. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, 2011, s. 30-41. Výzkumná zpráva. ISBN 978-80-904966-6-8. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{954214, author = {Janík, Tomáš and Slavík, Jan}, address = {Praha}, booktitle = {Janík, T., Slavík, J., & Najvar, P. et al. Kurikulární reforma na gymnáziích: od virtuálních hospitací k videostudiím}, edition = {1.}, keywords = {hospitation; curricular reform; reflective practitioner; research}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-904966-6-8}, pages = {30-41}, publisher = {Národní ústav pro vzdělávání}, title = {Učitel jako reflektivní praktik: podpora kvality realizace kurikula}, year = {2011} }
TY - CHAP ID - 954214 AU - Janík, Tomáš - Slavík, Jan PY - 2011 TI - Učitel jako reflektivní praktik: podpora kvality realizace kurikula VL - Výzkumná zpráva PB - Národní ústav pro vzdělávání CY - Praha SN - 9788090496668 KW - hospitation KW - curricular reform KW - reflective practitioner KW - research N2 - Druhá kapitola se zabývá kompetencí učitele reflektovat a odborně rozebírat proces výuky. V této kapitole je probírána moderní koncepce tzv. reflektivní praxe, s jejíž pomocí lze hospitace zkvalitňovat do podoby rozvíjejících hospitací. Schönova a Korthagenova koncepce reflektivní praxe, o níž se publikace opírá, přispívá ke zlepšování pedagogické práce učitele a současně vede ke zkvalitňování realizace kurikula ve výuce. V závěru kapitoly je stručně představen tzv. akční výzkum jako metodický nástroj pro zlepšování praxe s využitím hospitací. ER -
JANÍK, Tomáš a Jan SLAVÍK. Učitel jako reflektivní praktik: podpora kvality realizace kurikula. In \textit{Janík, T., Slavík, J., \&{} Najvar, P. et al. Kurikulární reforma na gymnáziích: od virtuálních hospitací k videostudiím}. 1. vyd. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, 2011, s.~30-41. Výzkumná zpráva. ISBN~978-80-904966-6-8.
|