RANDALL, Ailsa Marion a Irena HEADLANDOVÁ KALISCHOVÁ. What a colourful world! Komenský: odborný časopis pro učitele základní školy. Masarykova univerzita: MUNI PRESS, 2024, roč. 148, s. 56. ISSN 0323-0449.
RANDALL, Ailsa Marion a Jana CHOCHOLATÁ. Léto, prázdniny, dovolená, cestování… Již brzy! Komenský: odborný časopis pro učitele základní školy. Masarykova univerzita, 2023. ISSN 0323-0449.
RANDALL, Ailsa Marion a Jana CHOCHOLATÁ. Christmas and Easter anebo Na co si dát pozor. Komenský: odborný časopis pro učitele základní školy. 2022. ISSN 0323-0449.
RANDALL, Ailsa Marion a Jana CHOCHOLATÁ. Promiňte, prosím, omluvte mě, omlouvám se … A anglicky? Komenský: odborný časopis pro učitele základní školy. 2022. ISSN 0323-0449.
SOJKOVÁ ŠAMALOVÁ, Michaela a Ailsa Marion RANDALL. Online materials for the support of pupils with special educational needs in the English classroom. In 15th ESSE Conference. 2021. ISBN 978-2-9579272-0-3.
JANÍKOVÁ, Věra, Ailsa Marion RANDALL, Michaela SOJKOVÁ ŠAMALOVÁ a Pavla MAREČKOVÁ. ENGaGED or DISENGaGED? Online Materials to Help Language Teachers Support their Pupils with Dyslexia more Fully. Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, 2020, roč. 3, č. 3, s. 41-46. ISSN 2533-7890.
HROZKOVÁ, Ivana a Ailsa Marion RANDALL. Everyday situations in the classroom. Komenský. Masarykova univerzita, 2019, roč. 143, č. 03, s. 65. ISSN 0323-0449.
HROZKOVÁ, Ivana a Ailsa Marion RANDALL. Opportunity, possibility anebo chance. Komenský. Masarykova univerzita, 2019, roč. 144, č. 01, s. 61. ISSN 0323-0449.
HROZKOVÁ, Ivana a Ailsa Marion RANDALL. So-called English aneb Mezijazyková interference. Komenský. Masarykova univerzita, 2019, roč. 143, č. 04, s. 65. ISSN 0323-0449.
HROZKOVÁ, Ivana a Ailsa Marion RANDALL. Concentrating or concentrated? použití adjektiv -ed, -ing. Komenský. Masarykova univerzita, 2018, roč. 143, č. 01, s. 65. ISSN 0323-0449.
HROZKOVÁ, Ivana a Ailsa Marion RANDALL. Drobná sonda do angličtiny angličtináře: jak diplomaticky reagovat v hodinách. Komenský. Masarykova univerzita, 2018, roč. 142, č. 03, s. 62. ISSN 0323-0449.
HROZKOVÁ, Ivana a Ailsa Marion RANDALL. False friends: Actually, action. Komenský. Masarykova univerzita, 2018, roč. 143, č. 02, s. 61. ISSN 0323-0449.
HROZKOVÁ, Ivana a Ailsa Marion RANDALL. Drobná sonda do angličtiny angličtináře: být hotov, být připraven. Komenský. Masarykova univerzita, 2017, roč. 141, č. 04, s. 62. ISSN 0323-0449.
HROZKOVÁ, Ivana a Ailsa Marion RANDALL. Když mám náladu aneb jak používat slovo mood v angličtině. Komenský. Masarykova universita, 2017, roč. 141, č. 03, s. 66. ISSN 0323-0449.
HROZKOVÁ, Ivana a Ailsa Marion RANDALL. Relax versus have a rest. Komenský : časopis pro učitele základní školy. Brno: Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, 2016, roč.140, č. 03, s. 65. ISSN 0323-0449.
HROZKOVÁ, Ivana a Ailsa Marion RANDALL. Sloveso wish aneb Jak si přát v angličtině. Komenský. Masarykova univerzita, 2016, roč. 140, č. 04, s. 62. ISSN 0323-0449.
HROZKOVÁ, Ivana a Ailsa Marion RANDALL. Control versus check. Komenský : časopis pro učitele základní školy. Brno: Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, 2015, roč.140, č. 02, s. 69. ISSN 0323-0449.
HROZKOVÁ, Ivana a Ailsa Marion RANDALL. Mrs Brown or Mrs Teacher aneb Jak správně oslovovat učitele v hodinách angličtiny? Komenský. Masarykova univerzita, 2014, roč. 139, č. 02, s. 62-63, 1 s. ISSN 0323-0449.
RANDALL, Ailsa. How I laid down the baton and let the orchestra have a jam. In Modern English Teacher. 18:4. Velká Británie: Modern English Teacher, 2009, 2 s. ISSN 0308-0587.