VOJÁČKOVÁ, Lenka. Key motivational factors affecting teachers’ long-term engagement in school projects. The New Educational Review. Poland, 2020, Volume 59, č. 1, s. 24-34. ISSN 1732-6729.
VOJÁČKOVÁ, Lenka. Faktory motivace učitelů v práci na školních projektech. In Transdisciplinarita v pedagogických vědách: XXVI. ročník konference České asociace pedagogického výzkumu, 12. – 14. 9. 2018, Zlín. 2018.
VOJÁČKOVÁ, Lenka. Motivace učitelů v projektech školy. In Recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2017, ISBN 978-80-87952-22-1, Hradec Králové, MAGANIMITAS, vol. VIII. 2017.
VOJÁČKOVÁ, Lenka. Projekty ve školách: dimenze učení a rozvoje učitelů. In In: Sborník příspěvků z Konference České pedagogické společnosti. Perspektivy výchovy a vzdělávání v podmínkách současného světa, str. 98-106. 2017.
VOJÁČKOVÁ, Lenka. Projekty ve školách: dimenze učení a rozvoje učitelů. In Konference ČPdS 2016 PERSPEKTIVY VÝCHOVY A VZDĚLÁVÁNÍ V PODMÍNKÁCH SOUČASNÉHO SVĚTA. 2016.
VOJÁČKOVÁ, Lenka. Teacher Professional Learning Communities in the perspective of school projects. In European Conference on Educational Research in Budapest, 2015. 2015.