Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2024

    1. MARINIČ, Peter and Jan VÁLEK. Developing Financial Literacy by Using Digital Competences. In Luis Gómez Chova, Chelo González Martínez, Joanna Lees. INTED2024 Proceedings; 18th International Technology, Education and Development Conference (INTED). 1st ed. Valencia, Spain: IATED Academy, 2024, p. 7622-7631. ISBN 978-84-09-59215-9. Available from: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2024.2023.
    2. STRAKOVÁ, Nikola and Jan VÁLEK. Chatbots as a Learning Tool: Artificial intelligence in education. R&E-SOURCE Open Online Journal for Research and Education. Baden: Pädagogische Hochschule Niederösterreich, 2024, vol. 2024, No 1, p. 245-265. ISSN 2313-1640. Available from: https://dx.doi.org/10.53349/resource.2024.is1.a1259.
    3. VÁLEK, Jan and Kateřina ŠMEJKALOVÁ. Learning to Cope with Problem Situations in Vocational Education/Training. R&E-SOURCE Open Online Journal for Research and Education. Baden: Pädagogische Hochschule Niederösterreich, 2024, vol. 2024, No 1, p. 313–322. ISSN 2313-1640. Available from: https://dx.doi.org/10.53349/resource.2024.is1.a1264.
    4. HAVELKOVÁ, Kristýna, Jan VÁLEK, Irena PLUCKOVÁ and Lucie BUTOROVÁ. Srovnání učebnic chemie pro ZŠ v kontextu učebnic dalších přírodovědných oborů (Comparison of Chemistry Textbooks for Primary Schools in the Context Of Other Science Textbooks). In Trendy ve vzdělávání 2024. 2024.
    5. HAVELKOVÁ, Kristýna, Jan VÁLEK, Irena PLUCKOVÁ and Lucie BUTOROVÁ. Srovnání učebnic chemie pro ZŠ v kontextu učebnic dalších přírodovědných oborů (Comparison of Chemistry Textbooks for Primary Schools in the Context Of Other Science Textbooks). In Trendy ve vzdělávání 2024. 2024. ISBN 978-80-244-6461-9. Available from: https://dx.doi.org/10.5507/pdf.24.24464619.

    2023

    1. ZELNÍČKOVÁ, Helena, Jan VÁLEK and Petr SLÁDEK. Classroom Climate of first Year Students at a selected Secondary Vocational School after the Covid-19 Pandemic. R&E-SOURCE Open Online Journal for Research and Education. Baden: Pädagogische Hochschule Niederösterreich, 2023, vol. 2023, No 24, p. 212-222. ISSN 2313-1640. Available from: https://dx.doi.org/10.53349/resource.2023.is1.a1206.
    2. VÁLEK, Jan. Hodnotitel OV Fyzika - Národní akreditační úřad pro vysoké školství. Zařazení do Seznamu hodnotitelů OV Fyzika - Národní akreditační úřad pro vysoké školství, 2023 - 2028.
    3. STRAKOVÁ, Nikola and Jan VÁLEK. Chatbots as a learning tool: Artificial intelligence in the educational process. In SCHOLA 2023 - PEDAGOGICAL DIPLOMACY II. - 5th-6th December 2023, Krakow, Poland. 2023.
    4. VÁLEK, Jan, Vítězslav VIŠNOVSKÝ, Petra PAVLÍKOVÁ and Tamara MIFKOVÁ. Je důležitější z fyziky všechno vědět, nebo se na to umět správně zeptat? (Is it more important to know everything in physics or to know how to ask the right questions?). In Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10. Jak se za 20 let změnila výuka fyziky? 2023.
    5. VÁLEK, Jan, Vítězslav VIŠNOVSKÝ, Petra PAVLÍKOVÁ and Tamara MIFKOVÁ. Je důležitější z fyziky všechno vědět, nebo se na to umět správně zeptat? (Is it more important to know everything in physics or to know how to ask the right questions?). In Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10. Jak se za 20 let změnila výuka fyziky? 2023.
    6. VÁLEK, Jan, Vítězslav VIŠNOVSKÝ, Petra PAVLÍKOVÁ and Tamara MIFKOVÁ. Je důležitější z fyziky všechno vědět, nebo se na to umět správně zeptat? (Is it more important to know everything in physics or to know how to ask the right questions?). Online. In Kéhar, Ota. Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10. Jak se za 20 let změnila výuka fyziky? Sborník z konference. 1st ed. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2023, p. 163-170. ISBN 978-80-261-1159-7.
    7. VÁLEK, Jan and Vítězslav VIŠNOVSKÝ. Je důležitější ze svého oboru všechno vědět, nebo se na to umět správně zeptat? (Is it more important to know everything in your field or to be able to ask the right questions?). In Trendy ve vzdělávání 2023. 2023.
    8. VÁLEK, Jan and Vítězslav VIŠNOVSKÝ. Je důležitější ze svého oboru všechno vědět, nebo se na to umět správně zeptat? (Is it more important to know everything in your field or to be able to ask the right questions?). In Trendy ve vzdělávání 2023. 2023. ISBN 978-80-244-6230-1. Available from: https://dx.doi.org/10.5507/pdf.23.24462301.
    9. VOREL, David, Jan VÁLEK and Petr SLÁDEK. Komparace efektivity distanční a prezenční výuky v silových složkách v Celní správě ČR. Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok. Ružomberok: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2023, vol. 22, No 5, p. 209-212. ISSN 1336-2232. Available from: https://dx.doi.org/10.54937/ssf.2023.22.5.209-212.
    10. VOREL, David, Petr SLÁDEK and Jan VÁLEK. Komparace efektivity distanční a prezenční výuky v silových složkách v Celní správě ČR (Comparison of the Effectiveness of Distance and Face-to-Face Instruction in Force Units in the Customs Administration of the Czech Republic). In 16. didaktická konferencia s medzinárodnou účasťou. 2023.
    11. VOREL, David, Petr SLÁDEK and Jan VÁLEK. Komparace efektivity distanční a prezenční výuky v silových složkách v Celní správě ČR (Comparison of the Effectiveness of Distance and Face-to-Face Instruction in Force Units in the Customs Administration of the Czech Republic). In 16. didaktická konferencia s medzinárodnou účasťou. 2023.
    12. VÁLEK, Jan and Kateřina ŠMEJKALOVÁ. Learning to cope with problem situations in vocational education/training. In SCHOLA 2023 - PEDAGOGICAL DIPLOMACY II. - 5th-6th December 2023, Krakow, Poland. 2023.
    13. VÁLEK, Jan. Modelování jevů z mechaniky ve školské fyzice (Modelling Mechanical Phenomena in School Physics). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2023, 223 pp. Odborné a technické vzdělávání, číslo svazku 4. ISBN 978-80-280-0438-5. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0439-2023.
    14. VÁLEK, Jan. Modelování jevů z mechaniky ve školské fyzice (Modelling Mechanical Phenomena in School Physics). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2023. Odborné a technické vzdělávání, číslo svazku 4. ISBN 978-80-280-0438-5.
    15. VÁLEK, Jan. Modelování jevů z mechaniky ve školské fyzice (Modelling Mechanical Phenomena in School Physics). 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2023. Odborné a technické vzdělávání, číslo svazku 4. ISBN 978-80-280-0439-2. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0439-2023.
    16. MARINIČ, Peter and Jan VÁLEK. Opportunities of the mutual development of financial and digital competencies. In SCHOLA 2023 - PEDAGOGICAL DIPLOMACY II. - 5th-6th December 2023, Krakow, Poland. 2023.
    17. VÁLEK, Jan and Kateřina ŠMEJKALOVÁ. Řešení problémových situací mezi učitelem a žákem. Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok. Ružomberok: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2023, vol. 22, No 5, p. 182-189. ISSN 1336-2232. Available from: https://dx.doi.org/10.54937/ssf.2023.22.5.182-189.
    18. VÁLEK, Jan and Kateřina ŠMEJKALOVÁ. Řešení problémových situací mezi učitelem a žákem (Solving problem situations between teacher and student). In 16. didaktická konferencia s medzinárodnou účasťou. 2023.
    19. VÁLEK, Jan and Kateřina ŠMEJKALOVÁ. Řešení problémových situací mezi učitelem a žákem (Solving problem situations between teacher and student). In 16. didaktická konferencia s medzinárodnou účasťou. 2023.
    20. VOREL, David, Jan VÁLEK, Petr SLÁDEK and Jiří ŠIBOR. The Benefit of Professional Education on the Performance of Civil Servants. R&E-SOURCE Open Online Journal for Research and Education. Baden: Pädagogische Hochschule Niederösterreich, 2023, vol. 2023, No 24, p. 204-211. ISSN 2313-1640. Available from: https://dx.doi.org/10.53349/resource.2023.is1.a1204.
    21. ŠMEJKALOVÁ, Kateřina and Jan VÁLEK. The motivation of Adolescents to Choose a Secondary Vocational School. R&E-SOURCE Open Online Journal for Research and Education. Baden: Pädagogische Hochschule Niederösterreich., 2023, vol. 2023, No 24, p. 152–159. ISSN 2313-1640. Available from: https://dx.doi.org/10.53349/resource.2023.is1.a1199.

    2022

    1. ZELNÍČKOVÁ, Helena and Jan VÁLEK. Classroom Climate of first Year Students at a selected Secondary Vocational School after the Covid-19 Pandemic. In SCHOLA 2022 - PEDAGOGICAL DIPLOMACY 7th-8th December 2022, Frýdek Castle, Czech Republic. 2022.
    2. ZELNÍČKOVÁ, Helena and Jan VÁLEK. Classroom Climate of first Year Students at a selected Secondary Vocational School after the Covid-19 Pandemic. In SCHOLA 2022 - PEDAGOGICAL DIPLOMACY 7th-8th December 2022, Frýdek Castle, Czech Republic. 2022.
    3. VÁLEK, Jan. člen celostátního výboru Fyzikální pedagogické společnosti Jednoty českých matematiků a fyziků (member of the committee of the Physics pedagogical society of Union of czech Mathematicians and Physicicts). výbor Fyzikální pedagogické společnosti Jednoty českých matematiků a fyziků, 2022 - 2026.
    4. VÁLEK, Jan, Michaela HETMÁNKOVÁ and Ondřej KOHOUT. Digital competences of teachers in vocational education in the Czech Republic. R&E-SOURCE Open Online Journal for Research and Education. Baden: Pädagogische Hochschule Niederösterreich., 2022, vol. 2020, No 24, p. 102-109. ISSN 2313-1640. Available from: https://dx.doi.org/10.53349/resource.2022.iS24.a1115.
    5. SLÁDEK, Petr, Jan VÁLEK, Peter MARINIČ, Pavel PECINA, Kateřina ŠMEJKALOVÁ, Helena ZELNÍČKOVÁ and Tomáš MILÉŘ. Digitální kompetence: Brána rozvoje od A do Z (Digital competence: The gateway to development from A to Z). In Lengyelfalusy, T., Porubčanová, D., & Tkáčik, Š. 15. didaktická konference. 1. vyd. Dubnica nad Váhom: Vysoká škola DTI, 2022, p. 168-177.
    6. VÁLEK, Jan, Tomáš MILÉŘ and Jindřiška SVOBODOVÁ. DIKOBRAZ řeší úlohy z fyziky (DIKOBRAZ solves physics problems). Online. In DIKOBRAZ (digitální vzdělávací zdroje). 2022.
    7. HETMÁNKOVÁ, Michaela, Ondřej KOHOUT, Peter MARINIČ and Jan VÁLEK. Funkční gramotnost v oblasti digitální a finanční gramotnosti (Functional Literacy in Digital and Financial Literacy). In Trendy ve vzdělávání & DidMatTech 2022. 2022. ISBN 978-80-244-6124-3.
    8. ŠMEJKALOVÁ, Kateřina and Jan VÁLEK. Motivation of adolescents to choose a secondary vocational school. In SCHOLA 2022 - PEDAGOGICAL DIPLOMACY 7th-8th December 2022, Frýdek Castle, Czech Republic. 2022.
    9. ŠMEJKALOVÁ, Kateřina and Jan VÁLEK. Preparing teachers of secondary vocational schools to teach a vocational subject. R&E-SOURCE Open Online Journal for Research and Education. Baden: Pädagogische Hochschule Niederösterreich., 2022, vol. 2020, No 24, p. 57-64. ISSN 2313-1640. Available from: https://dx.doi.org/10.53349/resource.2022.iS24.a1100.
    10. MATĚJKA, Petr and Jan VÁLEK. Selected methods of Leagile processes in the field of education. R&E-SOURCE Open Online Journal for Research and Education. Baden: Pädagogische Hochschule Niederösterreich., 2022, vol. 2022, No 24, p. 33-41. ISSN 2313-1640. Available from: https://dx.doi.org/10.53349/resource.2022.iS24.a1107.
    11. ŠMEJKALOVÁ, Kateřina and Jan VÁLEK. Technické vzdělávání v základním školství (Technical education in primary schools). In Lengyelfalusy, T., Porubčanová, D., & Tkáčik, Š. 15. didaktická konferencia s medzinárodnou účasťou. 1st ed. Dubnica nad Váhom: Vysoká škola DTI, 2022, p. 141-144.
    12. ŠMEJKALOVÁ, Kateřina and Jan VÁLEK. Technické vzdělávání v základním školství (Technical education in primary schools). In 15. didaktická konferencia s medzinárodnou účasťou. 2022.
    13. VOREL, David, Jan VÁLEK, Petr SLÁDEK and Jiří ŠIBOR. The benefit of professional education on the performance of civil servants. In SCHOLA 2022 - PEDAGOGICAL DIPLOMACY 7th-8th December 2022, Frýdek Castle, Czech Republic. 2022.
    14. VOREL, David, Jan VÁLEK, Petr SLÁDEK and Jiří ŠIBOR. The benefit of professional education on the performance of civil servants. In SCHOLA 2022 - PEDAGOGICAL DIPLOMACY 7th-8th December 2022, Frýdek Castle, Czech Republic. 2022.
    15. ŠMEJKALOVÁ, Kateřina and Jan VÁLEK. The motivation of Adolescents to Choose a Secondary Vocational School. In SCHOLA 2022 - PEDAGOGICAL DIPLOMACY 7th-8th December 2022, Frýdek Castle, Czech Republic. 2022.
    16. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Základní fyzikální jednotky a změny v jejich definicích (The base units of the SI and changes in their definitions). Online. In Ota Kéhar. Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9. Změny v RVP a jejich dopady do obsahu výuky fyziky. Sborník z konference. 1st ed. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2022, p. 151-157. ISBN 978-80-261-1092-7.

    2021

    1. VÁLEK, Jan, Michaela HETMÁNKOVÁ and Ondřej KOHOUT. Digital competences of teachers in vocational education in the Czech Republic. In SCHOLA 2021. 2021.
    2. VÁLEK, Jan, Michaela HETMÁNKOVÁ and Ondřej KOHOUT. Digital competences of teachers in vocational education in the Czech Republic. In SCHOLA 2021. 2021.
    3. SVOBODOVÁ, Jindřiška, Tomáš MILÉŘ and Jan VÁLEK. DIKOBRAZ pomůže nejen učitelům fyziky (DIKOBRAZ will help not only physics teachers). In Veletrh nápadů učitelů fyziky 26. 2021.
    4. SVOBODOVÁ, Jindřiška, Tomáš MILÉŘ and Jan VÁLEK. DIKOBRAZ pomůže nejen učitelům fyziky (DIKOBRAZ will help not only physics teachers). In Veletrh nápadů učitelů fyziky 26. 2021.
    5. DREXLER, Michaela and Jan VÁLEK. Efektivní tvorba elektronické studijní opory (Effective creation of e-learning materials). Komenský. Brno: Masarykova univerzita, 2021, vol. 146, No 01, p. 19-24. ISSN 0323-0449.
    6. ŠMEJKALOVÁ, Kateřina and Jan VÁLEK. Preparing teachers of secondary vocational schools to teach a vocational subject. In SCHOLA 2021. 2021.
    7. ŠMEJKALOVÁ, Kateřina and Jan VÁLEK. Preparing teachers of secondary vocational schools to teach a vocational subject. In SCHOLA 2021. 2021.
    8. MATĚJKA, Petr and Jan VÁLEK. Řešení vyzvedávání objednávek ve skladě pomocí metody obchodního cestujícího (Solution for Picking up Orders in the Warehouse Using the Salesman Problem Method). In 14. mezinárodní vědecká konference Didaktická konference 2021. 2021.
    9. MATĚJKA, Petr and Jan VÁLEK. Řešení vyzvedávání objednávek ve skladě pomocí metody obchodního cestujícího (Solution for Picking up Orders in the Warehouse Using the Salesman Problem Method). In 14. mezinárodní vědecká konference Didaktická konference 2021. 2021.
    10. MATĚJKA, Petr and Jan VÁLEK. Řešení vyzvedávání objednávek ve skladě pomocí metody obchodního cestujícího (Solution for Picking up Orders in the Warehouse Using the Salesman Problem Method). Online. In Jan Válek, Peter Marinič, Pavel Pecina. 14. mezinárodní vědecká konference Didaktická konference 2021. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, p. 105-113. ISBN 978-80-210-9998-2.
    11. MATĚJKA, Petr and Jan VÁLEK. Selected methods of Leagile processes in the field of education. In SCHOLA 2021. 2021.
    12. MATĚJKA, Petr and Jan VÁLEK. Selected methods of Leagile processes in the field of education. In SCHOLA 2021. 2021.
    13. VÁLEK, Jan, Peter MARINIČ, Pavel PECINA, Petr SLÁDEK and Jana JACHYMIÁKOVÁ. 14. mezinárodní vědecká konference Didaktická konference 2021 (14th International Scientific Conference Didactic Conference 2021). 2021.
    14. VÁLEK, Jan, Peter MARINIČ and Pavel PECINA. 14. mezinárodní vědecká konference Didaktická konference 2021. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 156 pp. ISBN 978-80-210-9998-2.

    2020

    1. MATĚJKA, Petr and Jan VÁLEK. Accelerating manufacturing companies' response to changes in society. R&E-SOURCE Open Online Journal for Research and Education. Baden: Pädagogische Hochschule Niederösterreich., 2020, vol. 2020, No 18, p. 90-97. ISSN 2313-1640.
    2. MATĚJKA, Petr and Jan VÁLEK. Accelerating manufacturing companies' response to changes in society. In SCHOLA 2020. 2020.
    3. MATĚJKA, Petr and Jan VÁLEK. Accelerating manufacturing companies' response to changes in society. In SCHOLA 2020. 2020.
    4. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Digital literacy and its development at secondary vocational schools. R&E-SOURCE Open Online Journal for Research and Education. Baden: Pädagogische Hochschule Niederösterreich., 2020, vol. 2020, No 18, p. 180-186. ISSN 2313-1640.
    5. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Digital literacy and its development at secondary vocational schools. In SCHOLA 2020. 2020.
    6. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Digital literacy and its development at secondary vocational schools. In SCHOLA 2020. 2020.
    7. VÁLEK, Jan. HRMO, Roman, TUREKOVÁ, Ivana. Manažérstvo vzdelávania v školách. 1. vydání. Dubnica nad Váhom: Vysoká škola DTI v Dubnici nad Váhom, 2020, 124 pp. ISBN 978-80-89732-92-0.
    8. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Changes in Preparation of Future Teachers of Vocational Subjects in a Confrontation with FEP in the Czech Republic. In Auer M.E., Tsiatsos T. (eds). The Challenges of the Digital Transformation in Education. ICL 2018. Advances in Intelligent Systems and Computing. 1st ed. Cham, Německo: Springer Verlag, 2020, p. 483-494. ISBN 978-3-030-11931-7. Available from: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-11932-4_46.
    9. VÁLEK, Jan. Možnosti didaktického využití digitálních technologií v pedagogické praxi (Possibilities of didactic use of digital technologies in pedagogical practice). In Fakultní učitel jako facilitátor kvalitní přípravy budoucích učitelů mateřských škol a 1. stupně ZŠ (CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_068/0015923). 1st ed. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2020, 24 pp.
    10. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Nové definice fyzikálních jednotek očima médií (New definitions of physical units through the lens of media). In 13. didaktická konference s mezinárodní účastí. 2020.
    11. VÁLEK, Jan. VPython / GlowScript Trinket ve výuce fyziky (VPython / GlowScript Trinket in teaching physics). MATEMATIKA-FYZIKA-INFORMATIKA. Olomouc: PROMETHEUS, spol. s r. o., 2020, Vol 29, No 1, p. 44-53. ISSN 1805-7705.
    12. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Využití dronů při pěstování cukrové řepy (Drones in Sugar Beet Cultivation). Listy cukrovarnické a řepařské. Praha: VUC Praha, 2020, vol. 136, No 2, p. 60-64. ISSN 1210-3306.
    13. VÁLEK, Jan. Využití interaktivní tabule v podmínkách mateřských a základních škol (The use of interactive whiteboards in kindergartens and primary schools). In Fakultní učitel jako facilitátor kvalitní přípravy budoucích učitelů mateřských škol a 1. stupně ZŠ (CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_068/0015923). 1st ed. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2020, 20 pp.

    2019

    1. CIBULKA, Roman, Jan VÁLEK and Petr SLÁDEK. Digitalizace pro všechny předměty? (Digitization for all school subjects?). In A. Konopásková. Využívání digitální gramotnosti učitelů ve výuce - Odborná konference sítě TTnet ČR. 1st ed. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, 2019, p. 16-22. ISBN 978-80-7481-201-9.
    2. SLÁDEK, Petr and Jan VÁLEK. Digitální gramotnost, škola, fyzika … (Digital literacy, school, physics…). In Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9. 2019.
    3. FEJT, Jan and Jan VÁLEK. Fyzikální jednotky včera a dnes (Physical units yesterday and today). In Dílny Heuréky 2019. 2019.
    4. FEJT, Jan and Jan VÁLEK. Fyzikální jednotky včera a dnes (Physical units yesterday and today). Online. In V. Koudelková. Dílny Heuréky 2019. 1st ed. Praha: Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2019, p. 44-49. ISBN 978-80-7378-410-2.
    5. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Nové definice základních fyzikálních jednotek ve školské praxi (New definitions of basic physical units in school practice). In Veletrh nápadů učitelů fyziky 2019. 2019.
    6. DREXLER, Michaela, Denis DREXLER, Jan VÁLEK and Petr SLÁDEK. Perception of the Layout of Study Texts by a Teacher. Online. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. INTED2019 Proceedings; 13th International Technology, Education and Development Conference (INTED). 1st ed. Valenica, SPAIN: IATED Academy, 2019, p. 3791-3799. ISBN 978-84-09-08619-1. Available from: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2019.0963.
    7. DREXLER, Michaela, Denis DREXLER, Jan VÁLEK and Petr SLÁDEK. Perception of the Layout of Study Texts by a Teacher. In INTED2019; 13th International Technology, Education and Development Conference (INTED). 2019.
    8. DREXLER, Michaela, Denis DREXLER, Jan VÁLEK and Petr SLÁDEK. Perception of the Layout of Study Texts by a Teacher. In INTED2019; 13th International Technology, Education and Development Conference (INTED). 2019.
    9. VÁLEK, Jan. Pohyb v atmosféře Země aneb snad doletíme hodně vysoko a daleko (Movement in Earth's atmosphere. Hopefully we will fly very high and far). In Další vzdělávání učitelů fyziky KAFT JČU. 2019.
    10. VÁLEK, Jan. Relationship between Vocational Education and Science. In SCHOLA 2019, 15th International Conference on Engineering Pedagogy – Ukraine – Kharkiv. 2019.
    11. VÁLEK, Jan. Relationship between Vocational Education and Science. In SCHOLA 2019. 2019.
    12. VÁLEK, Jan. Relationship between Vocational Education and Science. R&E-SOURCE Open Online Journal for Research and Education. Baden: Pädagogische Hochschule Niederösterreich., 2019, vol. 2019, special issue 17, p. 269-274. ISSN 2313-1640.
    13. VÁLEK, Jan, Petr SLÁDEK and Petr MATĚJKA. Stav digitalizace na SOŠ (The current state of digitization at secondary technical schools). In A. Konopásková. Využívání digitální gramotnosti učitelů ve výuce - Odborná konference sítě TTnet ČR. 1st ed. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, 2019, p. 69-73. ISBN 978-80-7481-201-9.
    14. ŠIBOR, Jiří and Jan VÁLEK. Sustainable Development and Chemistry Education. Online. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. INTED2019 Proceedings; 13th International Technology, Education and Development Conference (INTED). 1st ed. Valenica, SPAIN: IATED Academy, 2019, p. 3866-3873. ISBN 978-84-09-08619-1. Available from: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2019.0977.
    15. ŠIBOR, Jiří and Jan VÁLEK. Sustainable Development and Chemistry Education. In INTED2019; 13th International Technology, Education and Development Conference (INTED). 2019.
    16. ŠIBOR, Jiří and Jan VÁLEK. Sustainable Development and Chemistry Education. In INTED2019; 13th International Technology, Education and Development Conference (INTED). 2019.
    17. VÁLEK, Jan. Úroveň digitalizace na českých SOŠ a SOU (The level of digitization at Czech vocational schools). In Mariánskolázeňské dialogy 2019. 2019.
    18. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Základní fyzikální jednotky a změny v jejich definicích (The Base Units of the SI and Changes in their Definitions). In Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9. 2019.
    19. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Základní fyzikální jednotky a změny v jejich definicích (The Base Units of the SI and Changes in their Definitions). In Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9. 2019.
    20. VÁLEK, Jan. Změny v definicích základních fyzikálních jednotek SI a jejich dopad do cukrovarnictví (Changes in Definitions of SI Base Units and Their Impact on Sugar Industry). Listy cukrovarnické a řepařské. Praha: VUC Praha, 2019, vol. 135, 9-10, p. 336-338. ISSN 1210-3306.
    21. VÁLEK, Jan, Peter MARINIČ, Petr SLÁDEK and Jana JACHYMIÁKOVÁ. 13. mezinárodní vědecká konference Didaktická konference 2019 (13th International Scientific Conference Didactic Conference 2019). 2019.
    22. VÁLEK, Jan and Peter MARINIČ. 13. mezinárodní vědecká konference Didaktická konference 2019. Sborník příspěvků (13th International Scientific Conference Didactic Conference 2019. Proceedings). 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 124 pp. ISBN 978-80-210-9435-2.
    23. VÁLEK, Jan and Peter MARINIČ. 13. mezinárodní vědecká konference Didaktická konference 2019. Sborník příspěvků (13th International Scientific Conference Didactic Conference 2019 - Proceedings). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 124 pp. ISBN 978-80-210-9435-2.

    2018

    1. MATĚJKA, Petr and Jan VÁLEK. Agile, vývojový stupeň lean nebo úplně nová koncepce? (Agile, a development stage of lean or a completely new concept?). In Gabrhelová G., Lengyelfalusy T. 12. didaktická konferencia s medzinárodnou účasťou. 1st ed. Dubnica nad Váhom: Vysoká škola DTI Dubnica nad Váhom, 2018, p. 119-127. ISBN 978-80-89732-72-2.
    2. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Aktuálnost úprav Rámcových vzdělávacích programů v ČR (Relevance of changes in the Framework Educational Programmes in the Czech Republic). In Gabrhelová G., Lengyelfalusy T. 12. didaktická konferencia s medzinárodnou účasťou. 1st ed. Dubnica nad Váhom: Vysoká škola DTI Dubnica nad Váhom, 2018, p. 174-178. ISBN 978-80-89732-72-2.
    3. VÁLEK, Jan. Analýza školních vzdělávacích programů: Školní vzdělávací programy na středních odborných školách a učilištích. Online. In L. Dvořák, I. Dvořáková, V. Koudelková. K problematice fyzikálního vzdělávání na ZŠ a SŠ v ČR před revizemi RVP: Podkladová studie k revizi rámcových vzdělávacích programů. 1st ed. Praha: Národní ústav pro vzdělávání a Fyzikální pedagogická společnost, pobočný spolek Jednoty českých matematiků a fyziků, 2018, p. 24-25. ISBN 978-80-7015-026-9.
    4. VÁLEK, Jan. Co nám možná uniká při pohledu na RVP? (What may we not see when looking at the FEP?). In Problémy fyzikálního vzdělávání - Odborné semináře na MFF UK. 2018.
    5. MATĚJKA, Petr, Jan VÁLEK and Peter MARINIČ. Comparison of the Agile Manufacturing and the Lean Production. In Chova, LG; Martinez, AL; Torres, IC. INTED2018 Proceedings; 12th International Technology, Education and Development Conference (INTED). 1st ed. Valenica: IATED-INT Assoc Technology Education & Development, 2018, p. 6474-6481. ISBN 978-84-697-9480-7. Available from: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2018.1525.
    6. MATĚJKA, Petr, Jan VÁLEK and Peter MARINIČ. Comparison of the Agile Manufacturing and the Lean Production. In INTED2018; 12th International Technology, Education and Development Conference (INTED). 2018.
    7. MATĚJKA, Petr, Jan VÁLEK and Peter MARINIČ. Comparison of the Agile Manufacturing and the Lean Production. In INTED2018; 12th International Technology, Education and Development Conference (INTED). 2018.
    8. VÁLEK, Jan. člen celostátního výboru Fyzikální pedagogické společnosti Jednoty českých matematiků a fyziků (member of the committee of the Physics pedagogical society of Union of czech Mathematicians and Physicicts). výbor Fyzikální pedagogické společnosti Jednoty českých matematiků a fyziků, 2018 - 2022.
    9. CIBULKA, Roman, Jan VÁLEK and Petr SLÁDEK. Digitalizace pro všechny předměty? (Digitization for all school subjects?). In Využívání digitální gramotnosti učitelů ve výuce - Odborná konference sítě TTnet ČR. 2018.
    10. CIBULKA, Roman, Jan VÁLEK and Petr SLÁDEK. Digitalizace pro všechny předměty? (Digitization for all school subjects?). In Využívání digitální gramotnosti učitelů ve výuce - Odborná konference sítě TTnet ČR. 2018.
    11. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Dokážeme správně připravit budoucí učitele praktického vyučování v konfrontaci s RVP? (Can we properly prepare future teachers of vocational education in confrontation with the FEP?). In Anna Konopásková. TTnet - Pedagogická příprava učitelů praktického vyučování. 1st ed. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, 2018, p. 71-77. ISBN 978-80-7481-201-9.
    12. VÁLEK, Jan. GlowScript - Modelování dějů z mechaniky ve školské fyzice. 2018.
    13. BORTLÍKOVÁ, Monika and Jan VÁLEK. How Primary School Teachers Perceive Integrated Thematic Instruction. Online. In Rusek, M., Vojíř, K. Project-Based Education in Science Education: Empirical Texts XV. Praha 1: Charles Univ Prague, 2018, p. 256-262. ISBN 978-80-7290-980-3.
    14. SLÁDEK, Petr and Jan VÁLEK. Jaké jsou možné příčiny výsledků šetření TIMSS, PISA a TALIS v ČR (What Are the Possible Causes of TIMSS, PISA and TALIS Surveys Results in the Czech Republic). In Ota Kéhar. Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 8. 1st ed. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2018, p. 151-166. ISBN 978-80-261-0797-2.
    15. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Je RVP mrtvý dokument? (Is a FEP dead document?). In Ota Kéhar. Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 8. 1st ed. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2018, p. 175-181. ISBN 978-80-261-0797-2.
    16. CIBULKA, Roman, Petr SLÁDEK and Jan VÁLEK. New Trend in Engineering Pedagogy Physics at Secondary Vocational schools in Czech and Slovak Republic - state and trends. R&E-SOURCE Open Online Journal for Research and Education. Baden: Pädagogische Hochschule Niederösterreich, 2018, vol. 2018, Special Issue 13, p. 31-40. ISSN 2313-1640.
    17. SLÁDEK, Petr and Jan VÁLEK. (pseudo)Digitization in Education. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. EDULEARN18 Proceedings; 10th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN). 1st ed. Palma, Mallorca, Spain: IATED Academy, 2018, p. 9212-9218. ISBN 978-84-09-02709-5. Available from: https://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2018.2162.
    18. SLÁDEK, Petr and Jan VÁLEK. (pseudo)Digitization in Education. In EDULEARN18; 10th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN). 2018.
    19. VÁLEK, Jan, Petr SLÁDEK and Petr MATĚJKA. Stav digitalizace na SOŠ (The current state of digitization at secondary technical schools). In Využívání digitální gramotnosti učitelů ve výuce - Odborná konference sítě TTnet ČR. 2018.
    20. VÁLEK, Jan, Petr SLÁDEK and Petr MATĚJKA. Stav digitalizace na SOŠ (The current state of digitization at secondary technical schools). In Využívání digitální gramotnosti učitelů ve výuce - Odborná konference sítě TTnet ČR. 2018.
    21. MARINIČ, Peter and Jan VÁLEK. Transformation of the Framework Education Programme to the School Education Programme with the Focus on Education of Economic Subjects in Czech Republic. In INTED2018 Proceedings; 12th International Technology, Education and Development Conference (INTED). 1st ed. Valenica: IATED-INT Assoc Technology Education & Development, 2018, p. 5503-5508. ISBN 978-84-697-9480-7. Available from: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2018.1301.
    22. MARINIČ, Peter and Jan VÁLEK. Transformation of the Framework Education Programme to the School Education Programme with the Focus on Education of Economic Subjects in Czech Republic. In INTED2018; 12th International Technology, Education and Development Conference (INTED). 2018.
    23. MARINIČ, Peter and Jan VÁLEK. Transformation of the Framework Education Programme to the School Education Programme with the Focus on Education of Economic Subjects in Czech Republic. In INTED2018; 12th International Technology, Education and Development Conference (INTED). 2018.

    2017

    1. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Dokážeme správně připravit budoucí učitele praktického vyučování v konfrontaci s RVP? (Can we properly prepare future teachers of vocational education in confrontation with the FEP?). In TTnet - Pedagogická příprava učitelů praktického vyučování. 2017.
    2. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Downtime Learning as a Complement of Institutional Education. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. INTED2017 Proceedings; 11th International Technology, Education and Development Conference (INTED). 1st ed. Spain: IATED Academy, 2017, p. 2134-2140. ISBN 978-84-617-8491-2.
    3. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Downtime Learning as a Complement of Institutional Education. In INTED2017; 11th International Technology, Education and Development Conference (INTED). 2017.
    4. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Downtime Learning as a Complement of Institutional Education. In INTED2017; 11th International Technology, Education and Development Conference (INTED). 2017.
    5. SLÁDEK, Petr and Jan VÁLEK. Jaké jsou možné příčiny výsledků šetření TIMSS, PISA a TALIS v ČR (What Are the Possible Causes of TIMSS, PISA and TALIS Surveys Results in the Czech Republic). In Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 8. 2017.
    6. MATĚJKA, Petr and Jan VÁLEK. Je implementace pokročilého systému plánování skutečně výhodou? (Is the advanced planning system a real advantage?). In 10th Annual International Sceintific Conference - Manufacturing Systems Today and Tomorrow 2017. 2017. ISBN 978-80-7494-369-0.
    7. MATĚJKA, Petr and Jan VÁLEK. Je implementace pokročilého systému plánování skutečně výhodou? (Is the advanced planning system a real advantage?). Online. In Koblasa František. 10th Annual International Sceintific Conference - Manufacturing Systems Today and Tomorrow 2017. 1st ed. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2017, 3 pp. ISBN 978-80-7494-370-6.
    8. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Je RVP mrtvý dokument? (Is a FEP dead document?). In Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 8. 2017.
    9. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Je RVP mrtvý dokument? (Is a FEP dead document?). In Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 8. 2017.
    10. VÁLEK, Jan. Kritizujeme RVP oprávněně? (Do we criticize Framework Education Program rightfully?). Online. In Jan Válek, Peter Marinič. 11. mezinárodní vědecká konference – Didaktická konference 2017. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2017, p. 168-176. ISBN 978-80-210-8590-9. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8590-2017-23.
    11. VÁLEK, Jan. Kritizujeme RVP oprávněně? (Do we criticize Framework Education Program rightfully?). In 11. mezinárodní vědecká konference – Didaktická konference 2017. 2017.
    12. SLÁDEK, Petr, Lukáš PAWERA and Jan VÁLEK. Vrtulníkem na Mount Everest...? (With Helicopter on Mount Everest ...?). In Veletrh nápadů učitelů fyziky 22. 2017.
    13. SLÁDEK, Petr, Lukáš PAWERA and Jan VÁLEK. Vrtulníkem na Mount Everest...? (With Helicopter on Mount Everest ...?). Online. In Renata Holubová. Veletrh nápadů učitelů fyziky 22. 1st ed. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2017, p. 289-296. ISBN 978-80-244-5226-5.
    14. SLÁDEK, Petr, Lukáš PAWERA and Jan VÁLEK. Vrtulníkem na Mount Everest...? (With Helicopter on Mount Everest ...?). In Veletrh nápadů učitelů fyziky 22. 2017.
    15. SLÁDEK, Petr and Jan VÁLEK. What is the Attitude of Future Teachers to Digital Teaching/Learning? In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. EDULEARN17 Proceedings; 9th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN). 1st ed. Spain: IATED Academy, 2017, p. 6138-6144. ISBN 978-84-697-3777-4.
    16. SLÁDEK, Petr and Jan VÁLEK. What is the Attitude of Future Teachers to Digital Teaching/Learning? In EDULEARN17; 9th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN). 2017.
    17. SLÁDEK, Petr and Jan VÁLEK. What is the Attitude of Future Teachers to Digital Teaching/Learning? In EDULEARN17; 9th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN). 2017.
    18. VÁLEK, Jan, Peter MARINIČ, Petr SLÁDEK and Jana JACHYMIÁKOVÁ. 11. mezinárodní vědecká konference Didaktická konference 2017 (11th International Scientific Conference Didactic Conference 2017). 2017.
    19. VÁLEK, Jan and Peter MARINIČ. 11. mezinárodní vědecká konference Didaktická konference 2017 - Sborník abstraktů (11th International Scientific Conference Didactic Conference 2017 - Proceedings). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2017.
    20. VÁLEK, Jan and Peter MARINIČ. 11. mezinárodní vědecká konference Didaktická konference 2017 - Sborník příspěvků (11th International Scientific Conference Didactic Conference 2017 - Proceedings). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 179 pp. ISBN 978-80-210-8590-9.

    2016

    1. SLÁDEK, Petr and Jan VÁLEK. Létající fyzikáři (Flying physics teachers). In Ota Kéhar. Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 7. 1st ed. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2016, p. 204-212. ISBN 978-80-261-0531-2.
    2. TIMKOVÁ, Veronika, Zuzana JEŠKOVÁ and Jan VÁLEK. Matematické modelovanie na počítači vo vyučovaní fyziky (Mathematical modeling on the computer in teaching physics). MATEMATIKA-FYZIKA-INFORMATIKA. Olomouc: PROMETHEUS, spol. s r. o., 2016, Vol 25, No 5, p. 362-375. ISSN 1805-7705.
    3. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Mohou být mobilní technologie prostředkem pro výuku přírodovědných předmětů současné generace žáků? (Is it possible to use mobile technology as an instrument for teaching science of the current generation of students?). JTIE - Journal of Technology and Information Education. Univerzita Palackého v Olomouci, 2016, vol. 8, No 1, p. 73-83. ISSN 1803-6805. Available from: https://dx.doi.org/10.5507/jtie.2016.004.
    4. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Prostojové učení u studentů učitelství (Downtime learning for future teachers). In 10. didaktická konferencia. 2016.
    5. MILÉŘ, Tomáš and Jan VÁLEK. Veletrh nápadů učitelů fyziky 21 - Sborník z konference (Physics Teachers’ Inventions Fair 21 - Proceedings). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 244 pp. ISBN 978-80-210-8465-0.
    6. MILÉŘ, Tomáš and Jan VÁLEK. Veletrh nápadů učitelů fyziky 21. Sborník z konference (Physics Teachers’ Inventions Fair 21 : Proceedings). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 244 pp. ISBN 978-80-210-8465-0.
    7. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Vrtule a drony (Propellers and drones). In Věra Koudelková. Veletrh nápadů učitelů fyziky 20. 1st ed. Praha: Nakladatelství P3K s.r.o., 2016, p. 259-264. ISBN 978-80-87343-58-6.
    8. VÁLEK, Jan, Petr SLÁDEK and Jan KREJČÍ. Vzdělávání a výuka podpořená moderními technologiemi (Education And Learning Supported By Modern Technologies). In Ota Kéhar. Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 7. 1st ed. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2016, p. 237-241. ISBN 978-80-261-0531-2.

    2015

    1. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Downtime learning – a way to increase the effectiveness of the learning process? In R&E-SOURCE Open Online Journal for Research and Education. Austria: Pädagogische Hochschule Niederösterreich, 2015, p. 232-235. Available from: https://dx.doi.org/10.13140/RG.2.1.2977.3685.
    2. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Downtime learning – a way to increase the effectiveness of the learning process? In SCHOLA 2015. 2015.
    3. HANZLOVSKÝ, Radovan, Petr SLÁDEK and Jan VÁLEK. Komparace didaktických prostředků ve výuce fyziky na SŠ (Comparison of didactic means in teaching physics at secondary schools). In Národní konference doktorského studijního programu Teorie vzdělávání ve fyzice. 2015.
    4. HANZLOVSKÝ, Radovan, Petr SLÁDEK and Jan VÁLEK. Komparace didaktických prostředků ve výuce fyziky na SŠ (Comparison of didactic means in teaching physics at secondary schools). In Kubínová, Štěpánka, Šlégr, Jan. Národní konference doktorského studijního programu Teorie vzdělávání ve fyzice. 1. vyd. Hradec Králové: KF PřF Univerzita Hradec Králové, 2015, p. 5-9.
    5. SLÁDEK, Petr and Jan VÁLEK. Létající fyzikáři (Flying physics teachers). In Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 7. 2015.
    6. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Mohou být mobilní technologie prostředkem pro výuku přírodovědných předmětů současné generace žáků? (Is it Possible to Use Mobile Technology as an Instrument for Teaching Science of the Current Generation of Students?). Online. In Hana Cídlová (ed.). XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY. Sborník příspěvků z konference 20.–21. 5. 2015. Brno: Masarykova univerzita, 2015, p. 254-260. ISBN 978-80-210-7996-0. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-7996-2015.
    7. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Mohou být mobilní technologie prostředkem pro výuku přírodovědných předmětů současné generace žáků? (Is it Possible to Use Mobile Technology as an Instrument for Teaching Science of the Current Generation of Students?). In XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY. Sborník příspěvků z konference 20.–21. 5. 2015. 2015.
    8. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Mohou být mobilní technologie prostředkem pro výuku přírodovědných předmětů současné generace žáků? (Is it possible to use mobile technology as an instrument for teaching science of the current generation of students?). In XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY. 2015. ISBN 978-80-210-7844-4.
    9. SLÁDEK, Petr and Jan VÁLEK. (Ne)kvalifikovanost učitelů – létající učitelé ((No)qualification of Teachers – Flying Teachers). Online. In Hana Cídlová (ed.). XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY. Sborník příspěvků z konference 20.–21. 5. 2015. Brno: Masarykova univerzita, 2015, p. 187-192. ISBN 978-80-210-7996-0. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-7996-2015.
    10. SLÁDEK, Petr, Jan VÁLEK and Jan KREJČÍ. Prostojové učení jako výuková metoda pro generaci Z (Downtime learning as a teaching method for the generation Z). In Jiřina Novotná. 9. didaktická konference s mezinárodní účastí, Sborník příspěvků. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2015, p. 216-219. ISBN 978-80-210-8143-7.
    11. SLÁDEK, Petr, Jan VÁLEK and Jan KREJČÍ. Prostojové učení jako výuková metoda pro generaci Z (Downtime learning as a teaching method for the generation Z). In 9. didaktická konference s mezinárodní účastí. 2015.
    12. SLÁDEK, Petr, Jan VÁLEK and Jan KREJČÍ. Prostojové učení jako výuková metoda pro generaci Z (Downtime learning as a teaching method for the generation Z). In 9. didaktická konference s mezinárodní účastí. 2015. ISBN 978-80-210-7814-7.
    13. ŠUTOVÁ, Michaela, Petr NOVÁK and Jan VÁLEK. Solární hračky ve výuce fyziky na ZŠ (Solar toys in teaching physics at the elementary school). In Vladimír Vochozka, Vít Bednář, Ota Kéhar, Miroslav Randa. Veletrh nápadů učitelů fyziky 19. 1st ed. Plzeň: ZČU v Plzni, 2015, p. 175-177. ISBN 978-80-261-0439-1.
    14. SLÁDEK, Petr and Jan VÁLEK. Svět zvuků (The world of sound). In Dětská univerzita Masarykovy univerzity - MjUNI. 2nd ed. MU, 2015.
    15. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Vrtule a drony (Propellers and drones). In Veletrh nápadů učitelů fyziky 20. 2015.
    16. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Vrtule a drony (Propellers and drones). In Veletrh nápadů učitelů fyziky 20. 2015.
    17. VÁLEK, Jan, Petr SLÁDEK and Jan KREJČÍ. Vybrané mobilní aplikace vhodné do výuky předmětů zaměřených nejen na ochranu obyvatelstva (Selected Mobile Application Suitable to Learning Process into Subjects Focused not only to Population Protection). In Jan Strohmandl. Historie a současnost chemických zbraní. 1st ed. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakkulta logistiky a krizového řízení, 2015, p. 247-253. ISBN 978-80-7454-491-0.
    18. VÁLEK, Jan, Petr SLÁDEK and Jan KREJČÍ. Vzdělávání a výuka podpořená moderními technologiemi (Education And Learning Supported By Modern Technologies). In Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 7. 2015.
    19. VÁLEK, Jan, Petr SLÁDEK and Jan KREJČÍ. Vzdělávání a výuka podpořená moderními technologiemi (Education And Learning Supported By Modern Technologies). In Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 7. 2015.
    20. VÁLEK, Jan, Jan KREJČÍ and Petr SLÁDEK. Vzdělávání s podporou mobilních technologií (Education with the support of mobile technologies). In Eva Hájková, Kamila Hasilová. XXXIII. International Colloquium on the Management of Educational Process: proceedings of abstracts and electronic versions of reviewed contributions on CD‑ROM. 1st ed. Brno: Univerzita Obrany, 2015, p. nestránkováno, 4 pp. ISBN 978-80-7231-995-4.
    21. KREJČÍ, Jan and Jan VÁLEK. Vzdělávání s využitím mobilních technologií (Education using mobile technology). In Národní konference doktorského studijního programu Teorie vzdělávání ve fyzice. 2015.
    22. KREJČÍ, Jan and Jan VÁLEK. Vzdělávání s využitím mobilních technologií (Education using mobile technology). In Kubínová, Štěpánka, Šlégr, Jan. Národní konference doktorského studijního programu Teorie vzdělávání ve fyzice. 1. vyd. Hradec Králové: KF PřF Univerzita Hradec Králové, 2015, p. 25-29.
    23. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Vzdělávání, výuka fyziky a moderní technologie (Education, physics and modern technology). In Národní konference doktorského studijního programu Teorie vzdělávání ve fyzice. 2015.
    24. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Vzdělávání, výuka fyziky a moderní technologie (Education, physics and modern technology). In Kubínová, Štěpánka, Šlégr, Jan. Národní konference doktorského studijního programu Teorie vzdělávání ve fyzice. 1. vyd. Hradec Králové: KF PřF Univerzita Hradec Králové, 2015, p. 65-69.

    2014

    1. HANZLOVSKÝ, Radovan, Petr SLÁDEK and Jan VÁLEK. Exkurze-prostředek propojení a fixace teoretických znalostí s praxí v oboru Fyzika (Educational excursion--linking and fixation means of theoretical knowledge to experience in the field of Physics). In Národní konference doktorského studijního programu Teorie vzdělávání ve fyzice. 2014.
    2. HANZLOVSKÝ, Radovan, Petr SLÁDEK and Jan VÁLEK. Exkurze-prostředek propojení a fixace teoretických znalostí s praxí v oboru Fyzika (Educational excursion--linking and fixation means of theoretical knowledge to experience in the field of Physics). In Ivo, Volf, Kubínová, Štěpánka, Šlégr, Jan. Národní konference doktorského studijního programu Teorie vzdělávání ve fyzice. 1. vyd. Hradec Králové: KF PřF Univerzita Hradec Králové, 2014, p. 1-5.
    3. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Fyzika a moderní technologie jako vhodný nástroj pro nadané žáky (Physics and modern technology as a useful tool for talented pupils). In Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách III. 2014. ISBN 978-80-210-6870-4.
    4. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Guma v hodinách fyziky: Prak (Rubber in physics class: Slingshot). In Národní konference doktorského studijního programu Teorie vzdělávání ve fyzice. 2014.
    5. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Guma v hodinách fyziky: Prak (Rubber in physics class: Slingshot). In Ivo, Volf, Kubínová, Štěpánka, Šlégr, Jan. Národní konference doktorského studijního programu Teorie vzdělávání ve fyzice. 1. vyd. Hradec Králové: KF PřF Univerzita Hradec Králové, 2014, p. 88-93.
    6. VÁLEK, Jan, Jan KREJČÍ and Petr SLÁDEK. Implementace multiplatformní mobilní aplikace do výuky odborných předmětů (Implementation of multiplatform mobile application in teaching vocational subjects). In D. Lajčin, R. Hrmo. SCHOLA 2014 INOVÁCIE VO VÝCHOVE A VZDELÁVANÍ – TRENDY V ODBOROVEJ DIDAKTIKE. 1st ed. Dubnica nad Váhom: Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2014, p. 559-568. ISBN 978-80-89732-15-9.
    7. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Modelling of physical phenomena in teaching process. In Miroslav Hrubý, Šárka Mayerová. Matematika, informatika a aplikované vědy (MITAV 2014). 1st ed. Brno: Univerzita obrany, 2014, p. 91-95. ISBN 978-80-7231-961-9.
    8. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Physics Teacher and Modeling in Teaching Process. In Miroslav Hrubý, Šárka Mayerová. Mathematics, Information Technologies and Applied Sciences 2014. 1st ed. Brno: University of Defence, 2014, p. 105-110. ISBN 978-80-7231-978-7.
    9. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Physics Teacher and Modeling in Teaching Process. In Mathematics, Information Technologies and Applied Sciences 2014. 2014.
    10. DREXLER, Michaela, Petr NOVÁK and Jan VÁLEK. Solární hračky ve výuce fyziky na ZŠ (Solar toys in teaching physics at the elementary school). In Veletrh nápadů učitelů fyziky 19. 2014.
    11. VÁLEK, Jan. VOLNÁ, Marie. Modul: Projektová výuka: Průřezová témata s přírodovědným zaměřením, studijní opora. 1. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2014, 90 pp. ISBN 978-80-244-4177-1.
    12. VÁLEK, Jan, Petr SLÁDEK and Petr NOVÁK. Web based dynamic modeling by means of PHP and JavaScript - part III. In Jana Kapounová, Kateřina Kostolányová. Information and Communication Technology in Education. Proceedings. Ostrava: University of Ostrava, 2014, p. 264-271. ISBN 978-80-7464-561-7.
    13. VÁLEK, Jan, Petr SLÁDEK and Petr NOVÁK. Web based dynamic modeling by means of PHP and JavaScript - part III. In Information and Communication Technology in Education. Proceedings. 2014.
    14. VÁLEK, Jan, Petr SLÁDEK and Petr NOVÁK. Web based dynamic modeling by means of PHP and JavaScript - part III. In Information and Communication Technology in Education. Proceedings. 2014.
    15. NOVÁK, Petr and Jan VÁLEK. Zařazení experimentů do fází výuky v učebnici fyziky (The inclusion of experiments in teaching phases in physics textbooks). In Miroslav Hrubý, Šárka Mayerová. Matematika, informatika a aplikované vědy (MITAV 2014). 1st ed. Brno: Univerzita obrany, 2014, p. 90-95. ISBN 978-80-7231-961-9.
    16. NOVÁK, Petr and Jan VÁLEK. Zařazení experimentů do fází výuky v učebnici fyziky (The inclusion of experiments in teaching phases in physics textbooks). In Matematika, informatika a aplikované vědy (MITAV 2014). 2014.

    2013

    1. SLÁDEK, Petr and Jan VÁLEK. Digitální svět a realita v technickém vzdělávání (Digital world and reality in technical education). In Břehovský, Jiří, Novotný, Jan, Zukerstein, Jaroslav. Strategie technického vzdělávání v reflexi doby 2013. 1. vyd. Ústí nad Labem: UJEP v Ústí nad Labem, 2013, p. 202-207. ISBN 978-80-7414-577-3.
    2. SLÁDEK, Petr and Jan VÁLEK. Digitální svět a realita v technickém vzdělávání (Digital world and reality in technical education). JTIE - Journal of Technology and Information Education. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2013, vol. 5, No 2, p. 191-196. ISSN 1803-537X.
    3. SLÁDEK, Petr and Jan VÁLEK. Digitální svět a realita v technickém vzdělávání (Digital world and reality in technical education). In Strategie technického vzdělávání v reflexi doby 2013. 2013.
    4. SLÁDEK, Petr and Jan VÁLEK. Digitální svět a realita v technickém vzdělávání (Digital world and reality in technical education). In Strategie technického vzdělávání v reflexi doby 2013. 2013.
    5. VÁLEK, Jan and Renáta BEDNÁROVÁ. Digitální učební materiály v přírodovědných předmětech a jejich využití (Digital learning materials in natural science subjects and their use). In J. Novotná. Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II. MSD Brno: Masarykova univerzita, 2013, p. 142-147. ISBN 978-80-210-6605-2.
    6. VÁLEK, Jan and Renáta BEDNÁROVÁ. Digitální učební materiály v přírodovědných předmětech a jejich využití (Digital learning materials in natural science subjects and their use). In Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II. 2013.
    7. VÁLEK, Jan and Renáta BEDNÁROVÁ. Digitální učební materiály v přírodovědných předmětech a jejich využití (Digital learning materials in natural science subjects and their use). In Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II. 2013. ISBN 978-80-210-6255-9.
    8. VÁLEK, Jan, Petr SLÁDEK, Tomáš MILÉŘ and Renáta BEDNÁROVÁ. Dynamické modelování v PHP (Dynamic modeling in PHP). 2013.
    9. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Dynamické modelování v současné škole (Dynamic modeling in the present school). In XXXI International colloguium on the Management of Educational Process. 2013.
    10. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Dynamické modelování v současné škole (Dynamic modeling in the present school). In Eva Hájková, Rita Vémolová. XXXI International Colloquium on the Management of Educational Process: Proceedings of abstracts and electronic version of reviewed contributions on CD-ROM. Brno: University of Defence, Faculty of Economics and Management, 2013, p. nestránkováno, 4 pp. ISBN 978-80-7231-923-7.
    11. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Fyzik cyklista (Physicist on the bicycle). In Veletrh nápadů učitelů fyziky 18. 2013.
    12. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Fyzik cyklista (Physicist on the bicycle). In Veletrh nápadů učitelů fyziky 18. 2013.
    13. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Fyzik cyklista (Physicist on the bicycle). In Křížová, M. Veletrh nápadů učitelů fyziky 18. 1. vyd. Hradec Králové: Nakladatelství Gaudeamus, 2013, p. 264-268. ISBN 978-80-7435-372-7.
    14. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Fyzikální modelování – předpoklady a možnosti jeho využití ve školské praxi (Physics modeling - assumptions and its possible use in school practice). In Novotná, Jiřina. Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, p. 177-197. ISBN 978-80-210-6635-9.
    15. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Implementace dynamického modelování do školské výuky (Implementation of dynamic modeling in the school teaching/learning process: State of art and new trends). In Břehovský, Jiří, Novotný, Jan, Zukerstein, Jaroslav. Strategie technického vzdělávání v reflexi doby 2013. 1. vyd. Ústí nad Labem: UJEP v Ústí nad Labem, 2013, p. 245-250. ISBN 978-80-7414-577-3.
    16. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Implementace dynamického modelování do školské výuky (Implementation of dynamic modeling in the school teaching/learning process: State of art and new trends). JTIE - Journal of Technology and Information Education. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2013, vol. 5, No 2, p. 231-236. ISSN 1803-537X.
    17. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Implementace dynamického modelování do školské výuky (Implementation of dynamic modeling in the school teaching/learning process: State of art and new trends). In Strategie technického vzdělávání v reflexi doby 2013. 2013.
    18. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Implementace dynamického modelování do školské výuky (Implementation of dynamic modeling in the school teaching/learning process: State of art and new trends). In Strategie technického vzdělávání v reflexi doby 2013. 2013.
    19. DOSEDLA, Martin and Jan VÁLEK. Informační a komunikační technologie 1 (Information and communication technologies 1). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 98 pp. ISBN 978-80-210-6171-2.
    20. VÁLEK, Jan, Martin DOSEDLA and Aleš JELÍNEK. Informační a komunikační technologie 2 (Information and communication technologies 2). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 55 pp. ISBN 978-80-210-6422-5.
    21. MILÉŘ, Tomáš and Jan VÁLEK. Modelování environmentálních dopadů lidské činnosti (Modelling of Human Impact on the Environment). In Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů. 2013. ISBN 978-80-210-6490-4.
    22. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Současný stav tvorby počítačových modelů na ZŠ, GY a SŠ (Current status of creating computer models at primary and high schools). In Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 6. 2013.
    23. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Současný stav tvorby počítačových modelů na ZŠ, GY A SŠ (Current status of creating computer models at primary and high schools). In Miroslav Randa. Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 6 - Výuka fyziky v kontextu potřeb současné společnosti. 1st ed. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2013, p. 233-237. ISBN 978-80-261-0374-5.
    24. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Současný stav tvorby počítačových modelů na ZŠ, GY A SŠ (Current status of creating computer models at primary and high schools). In Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 6. 2013.
    25. BEDNÁROVÁ, Renáta and Jan VÁLEK. Tvorba a využití výukových materiálů v přírodovědných předmětech (Creation and use of teaching materials in science lessons). In Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II. 2013. ISBN 978-80-210-6255-9.
    26. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Výuka fyziky a ICT - jsou učitelé připraveni? (Teaching physics and ICT - are teachers ready?). In J. Novotná. Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II. MSD Brno: Masarykova univerzita, 2013, p. 124-128. ISBN 978-80-210-6605-2.
    27. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Výuka fyziky a ICT - jsou učitelé připraveni? (Teaching physics and ICT - are teachers ready?). In Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II. 2013.
    28. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Výuka fyziky a ICT - jsou učitelé připraveni? (Teaching physics and ICT - are teachers ready?). In Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II. 2013. ISBN 978-80-210-6255-9.
    29. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Web based dynamic modeling by means of PHP and JavaScript - part II. In Jana Kapounová, Kateřina Kostolányová. Information and Communication Technology in Education. Proceedings. Ostrava: University of Ostrava, 2013, p. 294-302. ISBN 978-80-7464-324-8.
    30. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Web based dynamic modeling by means of PHP and JavaScript - part II. In Information and Communication Technology in Education. Proceedings. 2013.
    31. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Web based dynamic modeling by means of PHP and JavaScript - part II. In Information and Communication Technology in Education. Proceedings. 2013.
    32. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Webové modelování fyzikálních jevů pro využití ve výuce fyziky na ZŠ a SŠ (Web based modeling of physical phenomena for use in physics teaching at primary and secondary schools). In Národní konference doktorského studijního programu Teorie vzdělávání ve fyzice. 2013.
    33. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Webové modelování fyzikálních jevů pro využití ve výuce fyziky na ZŠ a SŠ (Web based modeling of physical phenomena for use in physics teaching at primary and secondary schools). In Národní konference doktorského studijního programu Teorie vzdělávání ve fyzice. 2013.
    34. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Webové modelování fyzikálních jevů pro využití ve výuce fyziky na ZŠ a SŠ (Web based modeling of physical phenomena for use in physics teaching at primary and secondary schools). In Šlégr, Jan, Kubínová, Štěpánka. Národní konference doktorského studijního programu Teorie vzdělávání ve fyzice. 1. vyd. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, 2013, p. 55-60, 5 pp.

    2012

    1. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Googlem podporovaná výuka (Google's support of education). In XXX International Colloquium on the Management of Educational Process: Proceedings of abstracts and electronic version of reviewed contributions on CD-ROM. Brno: Univerzita obrany Fakulta ekonomiky a managementu, 2012. ISBN 978-80-7231-865-0.
    2. VÁLEK, Jan, Renáta BEDNÁROVÁ and Petr SLÁDEK. Grafy a dynamické modelování používané jako motivační nástroj ve vyučování fyziky (Graphs and dynamic modeling using as a motivating tool in teaching physics). In Novotná, Jiřina. Moderní trendy ve výuce matematiky a přírodovědných předmětů. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita., 2012, p. 136-146. ISBN 978-80-210-6148-4.
    3. BEDNÁROVÁ, Renáta, Jan VÁLEK and Petr SLÁDEK. Graphs and dynamic modeling as a motivating tool in teaching physics. In International Conference on Education & Educational Psychology. 2012. ISSN 1986-3020.
    4. BEDNÁROVÁ, Renáta, Jan VÁLEK and Petr SLÁDEK. Graphs and Dynamic Modeling as a Motivating Tool in Teaching Physics. Online. In Bekirogullari, Z. (ed.). Procedia Social and Behavioral Sciences - International Conference on Education and Educational Psychology (ICEEPSY 2012). Amsterodam: Elsevier Ltd., 2012, p. 1827-1835. ISSN 1877-0428. Available from: https://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.12.133.
    5. BEDNÁROVÁ, Renáta, Jan VÁLEK and Petr SLÁDEK. Graphs and Dynamic Modeling as a Motivating Tool in Teaching Physics. In International Conference on Education & Educational Psychology. 2012. Available from: https://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.12.133.
    6. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Immersed into digital world: Learning and students’ perception. In International Conference on Education & Educational Psychology. 2012. ISSN 1986-3020.
    7. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Immersed into Digital World: Learning and Students’ Perception. Online. In Bekirogullari, Z. (ed.). Procedia Social and Behavioral Sciences - International Conference on Education and Educational Psychology (ICEEPSY 2012). Amsterodam: Elsevier Ltd., 2012, p. 1866-1870. ISSN 1877-0428. Available from: https://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.12.139.
    8. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Immersed into Digital World: Learning and Students’ Perception. In International Conference on Education & Educational Psychology. 2012. Available from: https://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.12.139.
    9. VÁLEK, Jan. LÁTAL, František. Školní pokusy. 1. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2012, 111 pp.
    10. MILÉŘ, Tomáš, Jan HOLLAN, Jan VÁLEK and Petr SLÁDEK. Teachers’ understanding of climate change. Online. In Bekirogullari, Z. (ed.). Procedia Social and Behavioral Sciences - International Conference on Education and Educational Psychology (ICEEPSY 2012). Amsterodam: Elsevier Ltd., 2012, p. 1437-1442. ISSN 1877-0428. Available from: https://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.12.083.
    11. MILÉŘ, Tomáš, Jan HOLLAN, Jan VÁLEK and Petr SLÁDEK. Teachers’ understanding of climate change. In International Conference on Education & Educational Psychology. 2012. Available from: https://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.12.083.
    12. MILÉŘ, Tomáš, Jan HOLLAN, Jan VÁLEK and Petr SLÁDEK. Teachers’ understanding of climate change. In International Conference on Education & Educational Psychology. 2012. ISSN 1986-3020.
    13. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Web based dynamic modeling by means of PHP and JavaScript. In Kapounová Jana, Kostolányová Kateřina. Information and Communication Technologies in Education. Rožnov pod Radhoštěm: Univerzita Ostrava, 2012, p. 291-301. ISBN 978-80-7464-135-0.
    14. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Web based dynamic modeling by means of PHP and JavaScript. In Information and Communication Technologies in Education. 2012.

    2011

    1. SLÁDEK, Petr and Jan VÁLEK. Dynamic modeling in PHP. Procedia Social and Behavioral Sciences. Elsevier Ltd., 2011, vol. 12, 11.3.2011, p. 157-163. ISSN 1877-0428. Available from: https://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.02.022.
    2. SLÁDEK, Petr and Jan VÁLEK. Dynamic Modelling in PHP. Online. In Neubauer J; Hajkova E. 29th International Colloquium on the Management of Educational Process. Brno: UNIV DEFENCE, FAC ECON & MANAGEMENT, KOUNICOVA 65, BRNO, 662 10, CZECH REPUBLIC, 2011, p. 289-296. ISBN 978-80-7231-780-6.
    3. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Dynamické modelování kmitů (Dynamic modeling of oscillations). In Sborník příspěvků 7. konference o matematice a fyzice na vysokých školách technických, část 2 - fyzika. 2011.
    4. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Dynamické modelování kmitů (Dynamic modeling of oscillations). In Š. Hošková-Mayerová, J. Kuben, R. Potůček, P. Račková, J. Jánský. Sborník příspěvků 7. konference o matematice a fyzice na vysokých školách technických, část 2 - fyzika. Brno: Univerzita obrany, 2011, p. 135-142. ISBN 978-80-7231-816-2.
    5. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Dynamické modelování v PHP (Dynamic Modelling in PHP). In XXIX. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu. 2011.
    6. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Dynamické modelování v PHP (Dynamic Modelling in PHP). In HÁJKOVÁ, E.; VÉMOLOVÁ, R. XXIX. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu. Brno: Univerzita obrany, 2011, 70 pp. ISBN 978-80-7231-779-0.
    7. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Dynamické modelování ve fyzikálním vzdělávání jako nástroj pro ověření vztahu pro výpočet mechanické práce (Dynamic modelling in Physics as a tool to verify the formula for calculating the mechanical work). In NOVOTNÁ, J. Moderní trendy ve výuce matematiky a fyziky. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2011, p. 85-96. ISBN 978-80-210-5652-7.
    8. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Jak znázornit 2D kmity a Lissajousovy obrazce pomocí 3D projekce (How to illustrated 2D oscillations and Lissajous figures with 3D projection). In Veletrh nápadů učitelů fyziky 16. 2011.
    9. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Jak znázornit 2D kmity a Lissajousovy obrazce pomocí 3D projekce (How to illustrated 2D oscillations and Lissajous figures with 3D projection). In Veletrh nápadů učitelů fyziky 16. 2011.
    10. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Jak znázornit 2D kmity a Lissajousovy obrazce pomocí 3D projekce (How to illustrated 2D oscillations and Lissajous figures with 3D projection). In Renata Holubová. Veletrh nápadů učitelů fyziky 16. Olomouc, 2011, p. 246-250. ISBN 978-80-244-2894-9.
    11. SLÁDEK, Petr, Lukáš PAWERA and Jan VÁLEK. Remote laboratory – new possibility for school experiments. Procedia Social and Behavioral Sciences. Elsevier Ltd., 2011, vol. 12, 11.3.2011, p. 164-167. ISSN 1877-0428. Available from: https://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.02.023.
    12. VÁLEK, Jan. Snímání biofyzikálních vlastností lidského těla ve výuce (Reading of biophysical properties of human body in teaching). Matematika - fyzika - informatika. Praha: Prometheus, 2011, roč. XX, 10, červen, p. 613-619, 640 pp. ISSN 1210-1761.
    13. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Školní modelování fyzikálního chování dopravních prostředků v závislosti na nadmořské výšce (SCHOOL MODELLING OF PHYSICAL BEHAVIOUR OF MEANS OF TRANSPORT DEPENDING ON THE ALTITUDE). JTIE-JOURNAL OF TECHNOLOGY AND INFORMATION EDUCATION. Olomouc: Univerzity Palackého v Olomouci, 2011, vol. 3, No 1, p. 367-374. ISSN 1803-537X.
    14. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Školní modelování fyzikálního chování dopravních prostředků v závislosti na nadmořské výšce (SCHOOL MODELLING OF PHYSICAL BEHAVIOUR OF MEANS OF TRANSPORT DEPENDING ON THE ALTITUDE). In Strategie technického vzdělávání v reflexi doby. 2011.
    15. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Web based dynamic modeling in school physics. In Michael E. Auer, Mikuláš Huba. Proceedings of 14th International Conference on Interactive Collaborative Learning (Proceedings of the ICL2011). Wien: International Association of Online Engineering, 2011, p. 414-416. ISBN 978-1-4577-1747-5.
    16. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Web based dynamic modeling in school physics. In Interactive Collaborative Learning (ICL), 2011 14th International Conference on Interactive Collaborative Learning 11th International Conference Virtual University. 2011. ISSN 1877-0428. Available from: https://dx.doi.org/10.1109/ICL.2011.6059617.
    17. VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Web based dynamic modeling in school physics. In Proceedings of 14th International Conference on Interactive Collaborative Learning (Proceedings of the ICL2011). 2011.

    2010

    1. SLÁDEK, Petr and Jan VÁLEK. Dynamic modeling in PHP. In INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, ICEEPSY 2010. 2010.
    2. SLÁDEK, Petr and Jan VÁLEK. Dynamic modeling in PHP. In INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, ICEEPSY 2010. 2010. ISSN 1986-3020.
    3. VÁLEK, Jan. Dynamické modelování v PHP (Dynamic Modelling in PHP). In Veletrh nápadů učitelů fyziky 15. 2010.
    4. VÁLEK, Jan. Dynamické modelování v PHP (Dynamic Modelling in PHP). In Zdeněk Drozd. Veletrh nápadů učitelů fyziky 15. 1. vydání. Praha: Prometheus, 2010, p. 239-243. ISBN 978-80-7196-417-9.
    5. VÁLEK, Jan. Jízdní kolo nejen jako dopravní prostředek (The bicycle not only as a means of transport). In 6. Mezinárodní konference Škola a zdraví 21 - Anotace - sborník abstraktů. 2010.
    6. VÁLEK, Jan. Jízdní kolo nejen jako dopravní prostředek (The bicycle not only as a means of transport). In 6. Mezinárodní konference Škola a zdraví 21 - Anotace - sborník abstraktů. 2010. ISBN 978-80-210-5262-8.
    7. SLÁDEK, Petr, Lukáš PAWERA and Jan VÁLEK. Remote laboratory – new possibility for school experiments. In International Conference on Education & Educational Psychology. 2010.
    8. SLÁDEK, Petr, Lukáš PAWERA and Jan VÁLEK. Remote laboratory – new possibility for school experiments. In INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, ICEEPSY 2010. 2010. ISSN 1986-3020.
    9. VÁLEK, Jan. 2. místo v kategorii Rigorózní práce na Celostátní soutěž diplomových a bakalářských prací z didaktiky fyziky, Univerzita Hradec (2nd place in the Advanced Master's Thesis category at the National Competition of Dissertation, Advanced Master's thesis, Diploma and Bachelor Theses in Didactics of Physics, University of Hradec). Univerzita Hradec Králové, 2010.

    2009

    1. BEDNÁROVÁ, Renáta, Lukáš PAWERA and Jan VÁLEK. Festival vědy (Festival of science). 2009.
    2. VÁLEK, Jan. HTML5 a CSS3 - Normy a usnadnění tvorby webu (HTML5 and CSS3 - Standards and simplification of creatinon the web). In WebTech Jihlava '09. 2009.
    3. BEDNÁROVÁ, Renáta, Denisa KAWULOKOVÁ, Lukáš PAWERA and Jan VÁLEK. Noc vědců (European Researchers´ Nighr). 2009.
    4. PAWERA, Lukáš and Jan VÁLEK. On-line fyzikální laboratoř (On-line physics laboratory). In Veletrh nápadů učitelů fyziky 14. 2009.
    5. PAWERA, Lukáš and Jan VÁLEK. On-line fyzikální laboratoř (On-line Physical Laboratory). In Veletrh nápadů učitelů fyziky 14. 2009.
    6. PAWERA, Lukáš and Jan VÁLEK. On-line fyzikální laboratoř (On-line Physical Laboratory). In Veletrh nápadů učitelů fyziky 14. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2009, p. 183-187. ISBN 978-80-210-5022-8.

    2008

    1. SLÁDEK, Petr, Lukáš PAWERA, Jan VÁLEK and Jan MIKULENKA. On-line fyzikální laboratoř (Remote physical laboratory). 2008.
Display details
Displayed: 26/4/2024 09:09