Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2020

    1. FIALOVÁ, Ilona, Barbora BAZALOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Iveta BOGNEROVÁ, Dana DLOUHÁ, Lenka DOLEŽALOVÁ, Kateřina HEISLEROVÁ, Barbora CHLEBORADOVÁ, Petr KACHLÍK, Petr KOPEČNÝ, Ivana JŮZOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Hana PACLTOVÁ, Pavlína PETROUŠKOVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Evžen ŘEHULKA, Sandra SZEWCZYKOVÁ, Michaela ŠEDÁ, Kateřina VESELÁ, Věra VOJTOVÁ, Ester WERNEROVÁ a Barbora ZAIFERTOVÁ. Tady jsme! Kazuistické studie ve speciální pedagogice – zkušenosti z inkluze. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. 257 s. Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob (22). ISBN 978-80-280-0229-9. 2020.
    2. FIALOVÁ, Ilona, Barbora BAZALOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Iveta BOGNEROVÁ, Dana DLOUHÁ, Lenka DOLEŽALOVÁ, Kateřina HEISLEROVÁ, Barbora CHLEBORADOVÁ, Petr KACHLÍK, Petr KOPEČNÝ, Ivana JŮZOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Hana PACLTOVÁ, Pavlína PETROUŠKOVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Evžen ŘEHULKA, Sandra SZEWCZYKOVÁ, Michaela ŠEDÁ, Kateřina VESELÁ, Věra VOJTOVÁ, Ester WERNEROVÁ a Barbora ZAIFERTOVÁ. Tady jsme! Kazuistické studie ve speciální pedagogice – zkušenosti z inkluze. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. 257 s. ISBN 978-80-280-0229-9. 2020.

    2014

    1. BARTOŇOVÁ, Miroslava a Kateřina JISKROVÁ. ANALÝZA APLIKACE METOD ALTERNATIVNÍ A AUGMENTATIVNÍ KOMUNIKACE PRO PODPORU VÝVOJE DĚTÍ S DOWNOVÝM SYNDROMEM V OBLASTI KOMUNIKAČNÍCH DOVEDNOSTÍ. In Pipeková, J. Vítková, M. Pipeková, J. Vítková, M. ed. al. Od Inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti. 2014. vyd. Beno: Masarykova univerzita. s. 172-184. ISBN 978-80-210-7530-6. 2014.
    2. PIPEKOVÁ, Jarmila, Marie VÍTKOVÁ, Kristýna BALÁTOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Lenka BÁRTOVÁ, Kristýna BĚLOHLÁVKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Alena FRANKOVÁ, Lenka GAJZLEROVÁ, Lenka HRICOVÁ, Jana HRČOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Nora JÁGEROVÁ, Kateřina JISKROVÁ, Barbora KITTLEROVÁ, Soňa KLEMPOVÁ, Jiřina KLENKOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Nela LEŠKANIČOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Eva MATĚJÍČKOVÁ, Eva Valerie MAXOVÁ, Petra ODEHNALOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Martina PUDIŠOVÁ, Tereza SÝSOVÁ, Zuzana ŠIRMEROVÁ, Lucie ŠPIČÁKOVÁ, Zuzana TIHELKOVÁ, Simona TOMANOVÁ, Martin VRUBEL a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. 456 s. ISBN 978-80-210-7530-6. 2014.
    3. PIPEKOVÁ, Jarmila, Marie VÍTKOVÁ, Kristýna BALÁTOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Lenka BÁRTOVÁ, Kristýna BĚLOHLÁVKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Alena FRANKOVÁ, Lenka GAJZLEROVÁ, Lenka HRICOVÁ, Jana HRČOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Nora JÁGEROVÁ, Kateřina JISKROVÁ, Barbora KITTLEROVÁ, Soňa KLEMPOVÁ, Jiřina KLENKOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Nela LEŠKANIČOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Eva MATĚJÍČKOVÁ, Eva Valerie MAXOVÁ, Petra ODEHNALOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Martina PUDIŠOVÁ, Tereza SÝSOVÁ, Zuzana ŠIRMEROVÁ, Lucie ŠPIČÁKOVÁ, Zuzana TIHELKOVÁ, Simona TOMANOVÁ, Martin VRUBEL a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti. první. Brno: Masarykova univerzita. 456 s. ISBN 978-80-210-7530-6. 2014.

    2013

    1. JISKROVÁ, Kateřina. Analýza využití alternativních metod pro podporu rozvoje schopností dítěte s downovým syndromem z pohledu pedagogů a rodičů. In SAYOUD SOLÁROVÁ, Kateřina a Martin VRUBEL a kolektiv. Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. s. 153-161. ISBN 978-80-210-6674-8. 2013.
    2. BARTOŇOVÁ, Miroslava a Kateřina JISKROVÁ. Využití alternativních metod v rámci vzdělávání žáků s Downovým syndromem v základní škole. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita. s. 168-179. ISBN 978-80-210-6515-4. 2013.

    2012

    1. JISKROVÁ, Kateřina a Dagmar PŘINOSILOVÁ. Analýza pohledu spolužáků dítěte s Downovým syndromem na jeho integraci do základní školy. In Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. s. 135-151. ISBN 978-80-210-5995-5. 2012.
    2. BAZALOVÁ, Barbora a Kateřina JISKROVÁ. Raná intervence u dětí s Downovým syndromem. In Opatřilová, D., Nováková, Z. et al. Raná podpora a intervence u dětí se zdravotním postižením. Brno: Masarykova univerzita. s. 181-191. 1. vydání. ISBN 978-80-210-5880-4. 2012.
    3. JISKROVÁ, Kateřina. Využití alternativních metod pro podporu rozvoje rozumových a kognitivních schopností dětí s Downovým syndromem v České republice. In PANČOCHA, K.. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy. první. Brno: Masarykova univerzita. s. 119-130. ISBN 978-80-210-6101-9. 2012.
    4. BARTOŇOVÁ, Miroslava a Kateřina JISKROVÁ. Využití alternativních metod v rámci podpory rozvoje dětí s Downovým syndromem. In Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. s. 179-188. ISBN 978-80-210-5995-5. 2012.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 20. 4. 2024 01:55