Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2023

    1. NEPIVODOVÁ, Linda. Computer or Paper? A Comparison of Two Modes of Test Administration. 1. vyd. Brno: Masaryk University Press, 2023, 175 s. Cizí jazyky a jejich didaktiky : teorie, empirie, praxe ; volume 12. ISBN 978-80-280-0291-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0292-2023.
    2. NEPIVODOVÁ, Linda. Computer or Paper? A Comparison of Two Modes of Test Administration. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2023. Cizí jazyky a jejich didaktiky : teorie, empirie, praxe ; volume 12. ISBN 978-80-280-0291-6.
    3. NEPIVODOVÁ, Linda. Computer or Paper? A Comparison of Two Modes of Test Administration. Online. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2023. Cizí jazyky a jejich didaktiky : teorie, empirie, praxe ; volume 12. ISBN 978-80-280-0292-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0292-2023.
    4. NEPIVODOVÁ, Linda. Jak se daří inovovat kurzy a vytvářet e-learningovou podporu pro studující. In E-learning v praxi. 2023.
    5. ŠTĚDROŇ, Bohumír, Matej KOSTREC, Michael KROH, Jiri NAVRATIL, Linda NEPIVODOVÁ, Marcela PALISKOVA a Jakub STEDRON. Opportunities for Growth : the world 2100. 1st edition. Prague: Wolters Kluwer, 2023, 116 s. ISBN 978-80-7676-089-9.
    6. NEPIVODOVÁ, Linda. Provázanost reflektivních seminářů s praxí. In Didaktika cizích jazyků : současné výzvy pro kvalifikační růst i výuku na českých vysokých školách. 2023.
    7. NEPIVODOVÁ, Linda a Simona KALOVÁ. University Language Examinations Ante, Interim, and Post COVID-19 : Trapped in the Culture of Trust?. Online. In Gokturk-Saglam, Asli Lidice; Sevgi-Sole, Ece. Emerging Practices for Online Language Assessment, Exams, Evaluation, and Feedback. 1st edition. Hershey (USA): IGI Global, 2023, s. 21-38. Advances in Educational Technologies and Instructional Design. ISBN 978-1-6684-6227-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.4018/978-1-6684-6227-0.
    8. NEPIVODOVÁ, Linda. Writing Effective Test Questions. In AAU Prague CPD. 2023.

    2022

    1. NEPIVODOVÁ, Linda a Petr SUDICKÝ. Jak způsob zkoušení ovlivňuje studium? Velký závěrečný test je zbytečný stres a naučí méně. UNIVERSITAS, 2022.
    2. NEPIVODOVÁ, Linda. University ranking. In Opelík, Daniel; Štědroň, Bohumír. Sborník z mezinárodní konference Management, technologie a sport. Praha: Česká manažerská asociace, 2022, s. 65-71. ISBN 978-80-11-02252-5.
    3. NEPIVODOVÁ, Linda. What’s Hot and What’s Not in Testing : Testing and Assessment of University Students. In Workshop for university teachers organized by CERPEK, Brno, 28.4.2022. 2022.

    2021

    1. NEPIVODOVÁ, Linda. A book review: DVOŘÁČKOVÁ, Veronika, Dita HOCHMANOVÁ a Dita TRČKOVÁ. Anglická terminologie pro učitele Praktický průvodce. Praha: Grada, 2021. 223 s. ISBN 978-80-271-2470-1. 2021.
    2. NEPIVODOVÁ, Linda. Příprava testů na VŠ. In Hodnocení kvality vysokých škol - konference Dobrodružství evaluace aneb zkoušení na vysokých školách, 23.-24. 9. 2021, Telč. 2021.
    3. SUDICKÝ, Petr a Linda NEPIVODOVÁ. Testování vrací úder. In IT MUNI aktuality. 2021.
    4. ŠTĚDROŇ, Bohumír a Linda NEPIVODOVÁ. Towards the Olympics on the Moon. Medias Res. 2021, roč. 2/21. ISSN 2464-6334.

    2019

    1. TŮMA, František, Linda NEPIVODOVÁ a Nicola Catherine FOŘTOVÁ. Investigating peer interaction in English as a foreign language using conversation analysis. In Crhová, Marie; Weiss, Michaela. Silesian Studies in English 2018. Opava: Silesian University in Opava, 2019, s. 65-72. ISBN 978-80-7510-398-7.
    2. TŮMA, František, Linda NEPIVODOVÁ a Nicola Catherine FOŘTOVÁ. Výzkum interakce mezi spolužáky : přehled konverzačněanalytických studií. Orbis Scholae. Praha: Karolinum, 2019, roč. 13, č. 2, s. 7-28. ISSN 1802-4637. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.14712/23363177.2019.12.

    2018

    1. TŮMA, František, Nicola Catherine FOŘTOVÁ a Linda NEPIVODOVÁ. Investigating interaction among peers in English as a foreign language using conversation analysis. In 5th International Conference of English and American Studies SILESIAN STUDIES IN ENGLISH — SILSE 2018, 6-7 September 2018, Opava, Czech Republic. 2018.
    2. TŮMA, František, Linda NEPIVODOVÁ a Nicola Catherine FOŘTOVÁ. Peer interaction in EFL classes in Czech upper-secondary schools. In 14th ESSE Conference, 29 August - 2 September, Masaryk University, Brno, Czech Republic. 2018.

    2016

    1. NEPIVODOVÁ, Linda. Cambridge Let's Speak. In British Council Cambridge Let's Speak Project. 2016.
    2. NEPIVODOVÁ, Linda. Online testovani v ELFu: Metodika a prakticke postupy. In ELF day 2016. 2016.
    3. SUDICKÝ, Petr a Linda NEPIVODOVÁ. Online testování v ELFu: Metodika a praktické postupy [workshop]. In ELFday0216: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Jak lépe poznat své studenty). 2016.

    2015

    1. NEPIVODOVÁ, Linda. Are Students and Teachers Ready for Computer-based Language Exams? A Comparison of Test Mode Delivery. In 12th EALTA Conference 2015, 28.-31. 5. 2015, University of Copenhagen, Copenhagen, Denmark. 2015.

    2014

    1. NEPIVODOVÁ, Linda. A tale of two paradigms: a comparison of test mode delivery on either side of the Atlantic. In 11th EALTA Conference Warwick, 29.5.-1.6. 2014, Warwick, United Kingdom. 2014.

    2013

    1. NEPIVODOVÁ, Linda. Two Worlds Collide. In EALTA conference, Istanbul. 2013.

    2012

    1. VANDERZIEL, Jeffrey Alan, Linda NEPIVODOVÁ, Lidia KYZLINKOVÁ, Jarmila FICTUMOVÁ a Věra VÉMOLOVÁ. Chci studovat angličtinu. 2. vyd. Brno: Barrister & Principal, 2012, 183 s. ISBN 978-80-87474-43-3.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 7. 8. 2024 02:01