Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2024

    1. HAVELKOVÁ, Kristýna, Jan VÁLEK, Irena PLUCKOVÁ and Lucie BUTOROVÁ. Srovnání učebnic chemie pro ZŠ v kontextu učebnic dalších přírodovědných oborů (Comparison of Chemistry Textbooks for Primary Schools in the Context Of Other Science Textbooks). In Trendy ve vzdělávání 2024. 2024.
    2. HAVELKOVÁ, Kristýna, Jan VÁLEK, Irena PLUCKOVÁ and Lucie BUTOROVÁ. Srovnání učebnic chemie pro ZŠ v kontextu učebnic dalších přírodovědných oborů (Comparison of Chemistry Textbooks for Primary Schools in the Context Of Other Science Textbooks). In Trendy ve vzdělávání 2024. 2024. ISBN 978-80-244-6461-9. Available from: https://dx.doi.org/10.5507/pdf.24.24464619.

    2021

    1. MATOUŠKOVÁ, Adéla, Irena PLUCKOVÁ and Kateřina KRATOCHVÍLOVÁ. Profesní portfolio a jeho přínos pro učitele (Professional portfolio and its benefit for teachers). Online. In Petr Adamec, Michal Šimáně, Eliška Kovářová. Sborník z mezinárodní konference ICOLLE 2020. Úloha odborného vzdělávání v 21. století. 1. vyd. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021, p. 87-94. ISBN 978-80-7509-781-1.

    2020

    1. MATOUŠKOVÁ, Adéla, Irena PLUCKOVÁ and Kateřina KRATOCHVÍLOVÁ. Profesní portfolio a jeho přínos pro učitele (PROFESSIONAL PORTFOLIO AND ITS BENEFIT FOR TEACHERS). In 12. ročník mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2020. 2020. ISBN 978-80-7509-725-5.

    2018

    1. BORTLÍKOVÁ, Monika and Irena PLUCKOVÁ. CO SI ŽÁCI PŘEDSTAVUJÍ POD SLOVY KYSLÍK A UHLÍK? In Mgr. Jana Bronerská, PhD. AKTUÁLNE PROBLÉMY DIZERTAČNÝCH PRÁC V TEÓRII PRÍRODOVEDNÉHO VZDELÁVANIA Recenzovaný zborník z konferencie. Trnava: TRNAVSKÁ UNIVERZITA, PdF TRNAVA, 2018, p. 11-17. ISBN 978-80-568-0107-9.

    2017

    1. ŠINDELKOVÁ, Monika, Irena PLUCKOVÁ and Kateřina ŠMEJKALOVÁ. Domácnost aneb svět v malém (Home – a miniature world). Online. In Martin Rusek, Dagmar Stárková, Iva B. Metelková. Projektové vyučování v přírodovědných předmětech. první. Praha: Univerzita Karlova – Pedagogická fakulta, Katedra chemie a didaktiky chemie, 2017, p. 209-214. ISBN 978-80-7290-929-2.
    2. ŠINDELKOVÁ, Monika and Irena PLUCKOVÁ. Identifikace miskoncepcí ve vybraných aspektech anorganické chemie pomocí pojmových map. In Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie. 2017.
    3. BORTLÍKOVÁ, Monika and Irena PLUCKOVÁ. IDENTIFIKACE MISKONCEPCÍ VE VYBRANÝCH ASPEKTECH ANORGANICKÉ CHEMIE POMOCÍ POJMOVÝCH MAP. In Kričfaluši Dana (Ed.). MEZINÁRODNÍ KONFERENCE AKTUÁLNÍ ASPEKTY PREGRADUÁLNÍ PŘÍPRAVY A POSTGRADUÁLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ UČITELŮ CHEMIE. 1st ed. Ostrava: Ostravská univerzita, 2017, p. 285-290. ISBN 978-80-7464-942-4.
    4. BORTLÍKOVÁ, Monika, Irena PLUCKOVÁ and Martina ZOUHAROVÁ. Integrovaná tematická výuka jako motivační prvek přírodovědné výuky na základní škole (Integrated Thematic Education as a Motivation of Teaching Science Subjects at Primary School). Online. In Jan Válek, Peter Marinič. 11. mezinárodní vědecká konference – Didaktická konference 2017. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2017, p. 144-147. ISBN 978-80-210-8590-9. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8590-2017-19.
    5. ŠINDELKOVÁ, Monika, Irena PLUCKOVÁ and Martina ZOUHAROVÁ. Integrovaná tematická výuka jako motivační prvek přírodovědné výuky na základní škole (Integrated Thematic Education as a Motivation of Teaching Science Subjects at Primary School). In 11. mezinárodní vědecká konference - Didaktická konference 2017. 2017.

    2016

    1. ŠINDELKOVÁ, Monika and Irena PLUCKOVÁ. Miskoncepce žáků základních škol ve vybraných aspektech učiva anorganické chemie. In 12. MIĘDZYNARODOWE SEMINARIUM DOKTORANCKIE Z ZAKRESU DYDAKTYKI CHEMII. 2016.
    2. ŠINDELKOVÁ, Monika and Irena PLUCKOVÁ. Miskoncepce žáků základních škol ve vybraných aspektech učiva anorganické chemie. In 12. MIĘDZYNARODOWE SEMINARIUM DOKTORANCKIE Z ZAKRESU DYDAKTYKI CHEMII. 2016.
    3. ŠINDELKOVÁ, Monika, Irena PLUCKOVÁ and Alžběta MÁLKOVÁ. Projektová výuka nebo integrovaná tematická výuka? (Project-based Learning or Integrated Thematic Education). Online. In Martin Rusek. Projektové vyučování v přírodovědných předmětech. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2016, p. 148-153. ISBN 978-80-7290-864-6.
    4. ŠINDELKOVÁ, Monika, Irena PLUCKOVÁ and Alžběta MÁLKOVÁ. Projektová výuka nebo integrovaná tematická výuka? (Project-based Learning or Integrated Thematic Education). In Projektové vyučování v přírodovědných předmětech. 2016.
    5. ŠINDELKOVÁ, Monika and Irena PLUCKOVÁ. Rešerše odborné literatury týkající se prekonceptů jako východiska k problematice miskonceptů (Literature search of topic preconceptions as the starting point to the misconception). In 11. Mezinárodní seminář studentů doktorského studia oboru Didaktika chemie. Sborník příspěvků. 2016.
    6. ŠINDELKOVÁ, Monika and Irena PLUCKOVÁ. Rešerše odborné literatury týkající se prekonceptů jako východiska k problematice miskonceptů (Literature search of topic preconceptions as the starting point to the misconception). In Šulcová Renata, Matúš Ivan (eds.). 11. Mezinárodní seminář studentů doktorského studia oboru Didaktika chemie. Sborník příspěvků. první. Praha: Nakladatelství P3K s.r.o., 2016, p. 116-119. ISBN 978-80-87343-59-3.
    7. ŠINDELKOVÁ, Monika and Irena PLUCKOVÁ. The most Common Misconceptions of Primary School Students Associated with Oxygen. In 7 th International Conference Research in Didactics of the Science (DidSci). 2016.

    2015

    1. MÁLKOVÁ, Alžběta, Monika ŠINDELKOVÁ and Irena PLUCKOVÁ. „Cesta za papírem“ aneb propojování poznatků přírodovědných předmětů na základní škole (“Way for paper” or interconnecting the knowledge of natural science subjects at primary schools). Online. In Hana Cídlová (ed.). XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY. Sborník příspěvků z konference 20.–21. 5. 2015. Brno: Masarykova univerzita, 2015, p. 104-112. ISBN 978-80-210-7996-0. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-7996-2015.
    2. MÁLKOVÁ, Alžběta, Monika ŠINDELKOVÁ and Irena PLUCKOVÁ. „Cesta za papírem“ aneb propojování poznatků přírodovědných předmětů na základní škole (“Way for paper” or interconnecting the knowledge of natural science subjects at primary schools). In XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY. 2015. ISBN 978-80-210-7844-4.
    3. PLUCKOVÁ, Irena and Monika ŠINDELKOVÁ. Chemická kouzla a triky II (Magic chemistry). In Dětská univerzita Masarykovy univerzity - MjUNI. 1st ed. MU, 2015.
    4. PLUCKOVÁ, Irena and Monika ŠINDELKOVÁ. Jak na kouzla a filmové triky? No přece s chemií! (How to do tricks and magic? With chemistry!). Noc vědců, 2015.
    5. PLUCKOVÁ, Irena, Dušan VIČAR, Tomáš MILÉŘ, Petr SLÁDEK, Ivo SVOBODA, Kateřina ŠMEJKALOVÁ and Jiří ŠIBOR. Jak se zachovat, když... (What to do if ...). 1st ed. Brno: NOVÁ ŠKOLA, s.r.o., 2015, 95 pp. ISBN 978-80-7289-746-9.
    6. ŠINDELKOVÁ, Monika and Irena PLUCKOVÁ. Nejčastější miskoncepty žáků základních škol vycházející z pojmu ochrana v chemickém kontextu (The most common misconceptions of primary school pupils associated with the term protection in the chemical context). Online. In Hana Cídlová (ed.). XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY. Sborník příspěvků z konference 20.–21. 5. 2015. Brno: Masarykova univerzita, 2015, p. 209-219. ISBN 978-80-210-7996-0. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-7996-2015.
    7. ŠINDELKOVÁ, Monika, Alžběta MÁLKOVÁ and Irena PLUCKOVÁ. Nejčastější miskoncepty žáků základních škol vycházející z pojmu ochrana v chemickém kontextu (The most common misconceptions of primary school students associated with the term protection in the chemical context). In 9. didaktická konference s mezinárodní účastí. 2015. ISBN 978-80-210-7814-7.
    8. ŠINDELKOVÁ, Monika, Alžběta MÁLKOVÁ and Irena PLUCKOVÁ. Nejčastější miskoncepty žáků základních škol vycházející z pojmu ochrana v chemickém kontextu (The most common misconceptions of primary school pupils associated with the term protection in the chemical context). In XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY. 2015. ISBN 978-80-210-7844-4.
    9. ŠINDELKOVÁ, Monika, Alžběta MÁLKOVÁ and Irena PLUCKOVÁ. Postoje studentů učitelství přírodovědných předmětů k nadaným žákům (The Attitudes of Science Students on the Gifted Students). In Jiřina Novotná. Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách IV. první. Brno: Masarykova Univerzita, 2015, p. 117-125. ISBN 978-80-210-8146-8.
    10. ŠINDELKOVÁ, Monika, Alžběta MÁLKOVÁ and Irena PLUCKOVÁ. Postoje studentů učitelství přírodovědných předmětů k nadaným žákům (The Attitudes of Science Students on the Gifted Students). In Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách IV. 2015.
    11. ŠINDELKOVÁ, Monika, Alžběta MÁLKOVÁ and Irena PLUCKOVÁ. Prekoncepty žáků předcházející chemický experiment (The preconceptions of the students foregoing chemical experiment). In Eva Hájková, Kamila Hasilová. XXXIII. International Colloquium on the Management of Educational Process: proceedings of abstracts and electronic versions of reviewed contributions on CD‑ROM. 1st ed. Brno: Univerzita Obrany, 2015, p. nestránkováno, 8 pp. ISBN 978-80-7231-995-4.
    12. ŠINDELKOVÁ, Monika, Irena PLUCKOVÁ and Alžběta MÁLKOVÁ. Projektová výuka nebo integrovaná tematická výuka? (Project-based Learning or Integrated Thematic Education). In Projektové vyučování v přírodovědných předmětech XIII. 2015. ISBN 978-80-7290-842-4.
    13. MÁLKOVÁ, Alžběta, Monika ŠINDELKOVÁ and Irena PLUCKOVÁ. Přínos projektové výuky pro studenty pedagogické fakulty Masarykovy univerzity během jejich vysokoškolského studia (Benefits of the project education for students during studies at the faculty of education at Masaryk University). In DANIELOVÁ, L. (ed.). Sborník abstraktů ze 7. mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2015. 2015. ISBN 978-80-7509-321-9.
    14. MÁLKOVÁ, Alžběta, Monika ŠINDELKOVÁ and Irena PLUCKOVÁ. Přínos projektové výuky pro studenty Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity během jejich vysokoškolského studia (The benefits of project education for students during their studies at the Faculty of Education at the Masaryk university). In DANIELOVÁ, L., SCHMIED, J. Sborník z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2015. Proceedings of international scientific conference ICOLLE 2015. 1st ed. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015, p. 270-280. ISBN 978-80-7509-287-8.
    15. PLUCKOVÁ, Irena, Alžběta MÁLKOVÁ and Monika ŠINDELKOVÁ. Příprava na školní chemický experiment jako business plán (School experiment in chemistry as a business plan). In XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY. 2015. ISBN 978-80-210-7844-4.
    16. ŠINDELKOVÁ, Monika, Alžběta MÁLKOVÁ and Irena PLUCKOVÁ. Souvislost chemického experimentu a znalostí žáků v procesu zkušenostního učení (Casual link of chemical experiment and pupil´s knowledge in experiential learning process). In Jiřina Novotná (ed.). 9. didaktická konference s mezinárodní účastí, Sborník příspěvků. Brno: PdF MU, 2015, p. 158-167. ISBN 978-80-210-8143-7.
    17. ŠINDELKOVÁ, Monika, Alžběta MÁLKOVÁ and Irena PLUCKOVÁ. Souvislost chemického experimentu a znalostí žáků v procesu zkušenostního učení (Casual link of chemical experiment and pupil´s knowledge in experiential learning process). In 9. didaktická konference s mezinárodní účastí, Sborník příspěvků. 2015.
    18. ŠINDELKOVÁ, Monika, Alžběta MÁLKOVÁ and Irena PLUCKOVÁ. Souvislost chemického experimentu a znalostí žáků v procesu zkušenostního učení (Casual link of chemical experiment and pupil´s knowledge in experiential learning process). In 9. didaktická konference s mezinárodní účastí. 2015. ISBN 978-80-210-7814-7.
    19. PLUCKOVÁ, Irena. Systém praxí na PdF MU v Brně aneb Bez praxe to zkrátka nejde (System practice at MU in Brno or without of practice that simply can not). In přednáška pro studenty UHK. 2015.
    20. ŠINDELKOVÁ, Monika and Irena PLUCKOVÁ. The most Common Primary School Pupils' Misconceptions Based on the Concept of Protection in the Chemical Context. International Letters of Social and Humanistic Sciences. Switzerland: SciPress Ltd., Switzerland, 2015, vol. 65, NY, p. 130-137. ISSN 2300-2697. Available from: https://dx.doi.org/10.18052/www.scipress.com/ILSHS.65.130.
    21. PLUCKOVÁ, Irena, Hana CÍDLOVÁ and Monika ŠINDELKOVÁ. XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie - DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY. 2015.
    22. PLUCKOVÁ, Irena and Monika ŠINDELKOVÁ. Zajímavá chemie (Interesting chemistry). 2015.
    23. ŠINDELKOVÁ, Monika, Irena PLUCKOVÁ, Michaela JURČÁKOVÁ and Klára ŠUMBEROVÁ. ,,Život v pohybu" integrovaná tematická výuka jako motivační prvek přírodovědné výuky na základní škole (,,Life in Motion" Integrated Thematic Education as a Motivation of Teaching Science Subjects at Primary School). In Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů V. 2015. ISBN 978-80-210-8038-6.
    24. ŠINDELKOVÁ, Monika, Irena PLUCKOVÁ, Michaela JURČÁKOVÁ and Klára ŠUMBEROVÁ. ,,Život v pohybu“ integrovaná tematická výuka jako motivační prvek přírodovědné výuky na základní škole (,,Life in motion" Integrated Thematic Education as a Motivation of Teaching Science Subjects at Primary School). In Sborník příspěvků z konference Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů V. 2015.
    25. ŠINDELKOVÁ, Monika, Irena PLUCKOVÁ, Michaela JURČÁKOVÁ and Klára ŠUMBEROVÁ. ,,Život v pohybu“ integrovaná tematická výuka jako motivační prvek přírodovědné výuky na základní škole (,,Life in motion" Integrated Thematic Education as a Motivation of Teaching Science Subjects at Primary School). In Monika Šindelková (ed.). Sborník příspěvků z konference Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů V. Brno: Masarykova univerzita, 2015, p. 63-67. ISBN 978-80-210-8136-9.

    2014

    1. SVATOŇOVÁ, Hana, Libor LNĚNIČKA, Irena PLUCKOVÁ, Hana SVOBODOVÁ, Eduard HOFMANN, Vladislav NAVRÁTIL, Boris RYCHNOVSKÝ, Jindřiška SVOBODOVÁ, Aleš RUDA and Marta ROMAŇÁKOVÁ. Jak se zachovám, když... (How I will react, when...). 1. Vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014.
    2. SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Hana SVOBODOVÁ, Kateřina MRÁZKOVÁ, Eduard HOFMANN, Jindřiška SVOBODOVÁ, Aleš RUDA and Marta ROMAŇÁKOVÁ. Mapujeme v krajině. 1. vyd. Brno: Muni Press, 2014, 116 pp. ISBN 978-80-210-6798-1.
    3. SVATOŇOVÁ, Hana, Libor LNĚNIČKA, Irena PLUCKOVÁ, Hana SVOBODOVÁ, Eduard HOFMANN, Vladislav NAVRÁTIL, Boris RYCHNOVSKÝ, Jindřiška SVOBODOVÁ, Aleš RUDA and Marta ROMAŇÁKOVÁ. Počasí a podnebí (Weather and Climate). 1. Vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014.
    4. PLUCKOVÁ, Irena. Seminář Pokusy ve výuce chemie na ZŠ a SŠ - Chemické pokusy jednoduše, ekonomicky a integrovaně I (Workshop Experiments in chemistry teaching at primary and secondary schools - Chemical experiments simple, economical and integrated I). 2014.
    5. PLUCKOVÁ, Irena. Seminář Pokusy ve výuce chemie na ZŠ a SŠ - Chemické pokusy jednoduše, ekonomicky a integrovaně II (Workshop Experiments in chemistry teaching at primary and secondary schools - Chemical experiments simple, economical and integrated II). 2014.
    6. PLUCKOVÁ, Irena. Seminář Pokusy ve výuce chemie na ZŠ a SŠ - Chemické pokusy jednoduše, ekonomicky a integrovaně III (Workshop Experiments in chemistry teaching at primary and secondary schools - Chemical experiments simple, economical and integrated III). 2014.
    7. SVATOŇOVÁ, Hana, Kateřina MRÁZKOVÁ, Hana SVOBODOVÁ, Irena PLUCKOVÁ, Jindřiška SVOBODOVÁ, Aleš RUDA and Marta ROMAŇÁKOVÁ. Využití navigačních systémů ve školních environmentálních projektech. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 50 pp. ISBN 978-80-210-7090-5.
    8. SVATOŇOVÁ, Hana, Kateřina MRÁZKOVÁ, Hana SVOBODOVÁ, Irena PLUCKOVÁ, Jindřiška SVOBODOVÁ, Aleš RUDA and Marta ROMAŇÁKOVÁ. Využití navigačních systémů ve školních environmentálních projektech. 1. vyd. Brno: Muni Press, 2014, 50 pp. ISBN 978-80-210-7090-5.
    9. PLUCKOVÁ, Irena. Zajímavá chemie (Interesting chemistry). 1st ed. MU Brno: Dětská univerzita Masarykovy univerzity - MjUNI, 2014., 2014.

    2013

    1. LNĚNIČKA, Libor, Hana SVATOŇOVÁ, Irena PLUCKOVÁ, Aleš RUDA, Eduard HOFMANN, Vladislav NAVRÁTIL, Jaromír KOLEJKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Hana SVOBODOVÁ, Jindřiška SVOBODOVÁ and Boris RYCHNOVSKÝ. Cena děkana Pedagogické fakulty MU za rok 2013 (Deanś price 2013). Děkan Pedagogické fakulty MU, 2013.
    2. PLUCKOVÁ, Irena. Seminář Pokusy ve výuce chemie na ZŠ a SŠ (Workshop Experiments in chemistry teaching at primary and secondary schools). 2013.
    3. SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Jindřiška SVOBODOVÁ, Hana SVOBODOVÁ, Aleš RUDA, Kateřina MRÁZKOVÁ and Marta ROMAŇÁKOVÁ. Svět a krajina pohledem z výšky (World and Landscape by View from Height). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 115 pp. ISBN 978-80-210-6263-4.
    4. PLUCKOVÁ, Irena. Systém hospitační a kontrolní činnosti ředitele školy, plán kontrol a hospitací (The observation and control of the Director of the school, schedule inspections and observations). 2013, 32 pp.

    2012

    1. PLUCKOVÁ, Irena. Cena děkana Pedagogické fakulty MU. Pedagogická fakulta MU, 2012.
    2. SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Vladislav NAVRÁTIL, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ, Iva FRÝZOVÁ and Jindřiška SVOBODOVÁ. Integrated science 1 - Going by car. Teacher‘s book. 1. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 57 pp. ISBN 978-80-210-5665-7.
    3. SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Darina FOLTÝNOVÁ, Iva FRÝZOVÁ, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Vladislav NAVRÁTIL, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ and Jindřiška SVOBODOVÁ. Integrovaná přírodověda 1 – Jezdíme autem. Materiál pro učitele (Integrated Science 1 – Going by car). 1. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 55 pp. ISBN 978-80-210-5105-8.
    4. SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Darina FOLTÝNOVÁ, Iva FRÝZOVÁ, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Vladislav NAVRÁTIL, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ, Jindřiška SVOBODOVÁ and Eduard HOFMANN. Integrovaná přírodověda 1 - Jezdíme autem. Učitelův námětovník. Metodické a pracovní listy (Integrated science 1 - Going by car. Teachers handbook). 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2012. ISBN 978-80-210-5793-7.
    5. SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Darina FOLTÝNOVÁ, Iva FRÝZOVÁ, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Vladislav NAVRÁTIL, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ, Jindřiška SVOBODOVÁ and Eduard HOFMANN. Integrovaná přírodověda 1 - Jezdíme autem. Učitelův námětovník. Metodické a pracovní listy (Integrated science 1 - Going by car. Teachers handbook). 1. dotisk 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2012. ISBN 978-80-210-5109-6.
    6. SVATOŇOVÁ, Hana, Libor LNĚNIČKA, Eduard HOFMANN, Jaromír KOLEJKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Irena PLUCKOVÁ, Vladislav NAVRÁTIL, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ, Hana SVOBODOVÁ and Jindřiška SVOBODOVÁ. Integrovaná přírodověda 1–6 - Materiál pro učitele (Integrated Science 1–6. - Teacher’s book). 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 402 pp. ISBN 978-80-210-5755-5.
    7. SVATOŇOVÁ, Hana, Libor LNĚNIČKA, Eduard HOFMANN, Jaromír KOLEJKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Irena PLUCKOVÁ, Vladislav NAVRÁTIL, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ, Hana SVOBODOVÁ and Jindřiška SVOBODOVÁ. Integrovaná přírodověda 1–6. Materiál pro učitele (Integrated Science 1–6. Teacher’s book). 1. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 402 pp. ISBN 978-80-210-5755-5.
    8. SVATOŇOVÁ, Hana, Eduard HOFMANN, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Vladislav NAVRÁTIL, Irena PLUCKOVÁ, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ, Hana SVOBODOVÁ and Jindřiška SVOBODOVÁ. Integrovaná přírodověda 1-6. Učitelův námětovník. Metodické a pracovní listy (Integrated science 1-6. Teachers handbook. Methodological and worksheets). 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 461 pp. ISBN 978-80-210-5801-9.
    9. SVATOŇOVÁ, Hana, Eduard HOFMANN, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Vladislav NAVRÁTIL, Irena PLUCKOVÁ, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ, Hana SVOBODOVÁ and Jindřiška SVOBODOVÁ. Integrovaná přírodověda 1-6. Učitelův námětovník. Metodické a pracovní listy (Integrated science 1-6. Teachers handbook. Methodological and worksheets). 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 461 pp. ISBN 978-80-210-5803-3.
    10. SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Darina MÍSAŘOVÁ, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Vladislav NAVRÁTIL, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ, Eduard HOFMANN and Jindřiška SVOBODOVÁ. Integrovaná přírodověda 2 - Domácnost - svět v malém. Učitelův námětovník. Metodické a pracovní listy (Integrated science 2 - Hosehold as a miniatur world. Teacher book). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 75 pp. ISBN 978-80-210-5794-4.
    11. SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Darina MÍSAŘOVÁ, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Vladislav NAVRÁTIL, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ, Eduard HOFMANN and Jindřiška SVOBODOVÁ. Integrovaná přírodověda 2 - Domácnost - svět v malém. Učitelův námětovník. Metodické a pracovní listy (Integrated science 2 - Hosehold as a miniatur world. Teacher book). 1. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 75 pp. ISBN 978-80-210-5205-5.
    12. SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Darina MÍSAŘOVÁ, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Vladislav NAVRÁTIL, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ, Eduard HOFMANN and Jindřiška SVOBODOVÁ. Integrovaná přírodověda 2 – Domácnost svět v malém. Materiál pro učitele (Integrated Science 2 – Hosehold as a miniatur world). 1. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 82 pp. ISBN 978-80-210-5204-8.
    13. SVATOŇOVÁ, Hana, Eduard HOFMANN, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Vladislav NAVRÁTIL, Irena PLUCKOVÁ, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ and Jindřiška SVOBODOVÁ. Integrovaná přírodověda 2 - Domácnost svět v malém. Učitelův námětovník. Metodické a pracovní listy (Integrated science 2 - Hosehold as a miniatur world. Teacher book). 1. vydání. Brno: Masarykova universita - Muni Press, 2012, 70 pp. ISBN 978-80-210-5794-4.
    14. SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Darina MÍSAŘOVÁ, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Vladislav NAVRÁTIL, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ, Eduard HOFMANN and Jindřiška SVOBODOVÁ. Integrovaná přírodověda 3 – Město a venkov. Materiál pro učitele (Integrated Science 3 – City and Countryside). 1. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 73 pp. ISBN 978-80-210-5396-0.
    15. SVATOŇOVÁ, Hana, Eduard HOFMANN, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Vladislav NAVRÁTIL, Irena PLUCKOVÁ, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ and Jindřiška SVOBODOVÁ. Integrovaná přírodověda 3 - Město a venkov. Učitelův námětovník. Metodické a pracovní listy (Integrated science 3 - City and Countryside. Teachers handbook.). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 85 pp. ISBN 978-80-210-5795-1.
    16. SVATOŇOVÁ, Hana, Eduard HOFMANN, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Vladislav NAVRÁTIL, Irena PLUCKOVÁ, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ and Jindřiška SVOBODOVÁ. Integrovaná přírodověda 3 - Město a venkov. Učitelův námětovník. Metodické a pracovní listy (Integrated science 3 - City and Countryside. Teachers handbook.). 1. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 85 pp. ISBN 978-80-210-5397-7.
    17. SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Eduard HOFMANN, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Vladislav NAVRÁTIL, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ and Jindřiška SVOBODOVÁ. Integrovaná přírodověda 4 – Počasí a podnebí. Materiál pro učitele (Integrated Science 4 – Weather and Climat). 1. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 86 pp. ISBN 978-80-210-5545-2.
    18. SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Eduard HOFMANN, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Vladislav NAVRÁTIL, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ and Jindřiška SVOBODOVÁ. Integrovaná přírodověda 4 - Počasí a podnebí. Učitelův námětovník. Metodické a pracovní listy (Integrated science 4 - Weather and Climat. Teacher´s book). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 83 pp. ISBN 978-80-210-5796-8.
    19. SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Eduard HOFMANN, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Vladislav NAVRÁTIL, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ and Jindřiška SVOBODOVÁ. Integrovaná přírodověda 4 - Počasí a podnebí. Učitelův námětovník. Metodické a pracovní listy (Integrated science 4 - Weather and Climat. Teacher´s book). 1. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 83 pp. ISBN 978-80-210-5552-0.
    20. SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Eduard HOFMANN, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Vladislav NAVRÁTIL, Aleš RUDA, Hana SVOBODOVÁ, Jindřiška SVOBODOVÁ and Boris RYCHNOVSKÝ. Integrovaná přírodověda 5 – Šaty dělají člověka. Materiál pro učitele (Integrated Science 5 – Clothes make a man). 1. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 47 pp. ISBN 978-80-210-5711-1.
    21. SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Eduard HOFMANN, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Aleš RUDA, Vladislav NAVRÁTIL, Hana SVOBODOVÁ, Jindřiška SVOBODOVÁ and Boris RYCHNOVSKÝ. Integrovaná přírodověda 5 - Šaty dělají člověka. Učitelův námětovník. Metodické a pracovní listy (Clothes make a man - Learning activities). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2012. ISBN 978-80-210-5797-5.
    22. SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Eduard HOFMANN, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Aleš RUDA, Vladislav NAVRÁTIL, Hana SVOBODOVÁ, Jindřiška SVOBODOVÁ and Boris RYCHNOVSKÝ. Integrovaná přírodověda 5 - Šaty dělají člověka. Učitelův námětovník. Metodické a pracovní listy (Clothes make a man - Learning activities). 1. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012. ISBN 978-80-210-5712-8.
    23. SVATOŇOVÁ, Hana, Eduard HOFMANN, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Vladislav NAVRÁTIL, Irena PLUCKOVÁ, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ, Hana SVOBODOVÁ and Jindřiška SVOBODOVÁ. Integrovaná přírodověda 6 - Robinsonem dnes aneb Jak si poradíme, když… (Integrated Science 6. Robinson Today – What to do When…). 1. dotisk 1. vydání. Brno: Masarykova universita - Muni Press, 2012, 73 pp. ISBN 978-80-210-5753-1.
    24. SVATOŇOVÁ, Hana, Eduard HOFMANN, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Vladislav NAVRÁTIL, Irena PLUCKOVÁ, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ, Hana SVOBODOVÁ and Jindřiška SVOBODOVÁ. Integrovaná přírodověda 6 - Robinsonem dnes aneb Jak si poradíme, když… Učitelův námětovník. Metodické a pracovní listy. (Integrated Science 6. Robinson Today – What to do When… Teacher’s book of inspirations). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 73 pp. ISBN 978-80-210-5798-2.
    25. SVATOŇOVÁ, Hana, Eduard HOFMANN, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Vladislav NAVRÁTIL, Irena PLUCKOVÁ, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ, Hana SVOBODOVÁ and Jindřiška SVOBODOVÁ. Integrovaná přírodověda 6 - Robinsonem dnes aneb Jak si poradíme, když… Učitelův námětovník. Metodické a pracovní listy. (Integrated Science 6. Robinson Today – What to do When… Teacher’s book of inspirations). 1. vydání. Brno: Muni press, 2012, 73 pp. ISBN 978-80-210-5754-8.
    26. ŠIBOR, Jiří, Irena PLUCKOVÁ, Eva TRNOVÁ and Josef TRNA. Interactive Multimedia Textbook – A Way to Increasing Learners Interest In Chemistry Classes. Online. In Centre for Research in Science and Mathematics Education (CRECIM). Conference Proceedings 2012: Learning Science in the Society of Computers. 1st ed. Barcelona, Spain: Centre for Research in Science and Mathematics Education (CRECIM), 2012, p. 233-244. ISBN 978-84-615-8954-8.
    27. PLUCKOVÁ, Irena and Jiří ŠIBOR. METODOLOGICKÉ OTÁZKY VÝZKUMU V DIDAKTICE CHEMIE. RESEARCH METHODOLOGY OF CHEMISTRY EDUCATION. Sborník přednášek z Mezinárodního semináře doktorského studia. (RESERCH METHODOLOGY OF CHEMISTRY EDUCATION). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 197 pp. ISBN 978-80-210-5908-5.
    28. PLUCKOVÁ, Irena. Recyklace papíru ve školní laboratoři - Metodický a pracovní list pro výuku chemie. Komenský. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2012, vol. 137, No 01, p. 55 - 59. ISSN 0323-0449.

    2011

    1. SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Eduard HOFMANN, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Vladislav NAVRÁTIL, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ, Hana SVOBODOVÁ and Jindřiška SVOBODOVÁ. Integrated science 1 - Going by car. 1st ed. Brno: MuniPress, 2011, 57 pp. ISBN 978-80-210-5665-7.
    2. SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Eduard HOFMANN, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Vladislav NAVRÁTIL, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ and Jindřiška SVOBODOVÁ. Integrovaná přírodověda 4 - Počasí a podnebí (Integrated Science 4 - Weather and Climat). 1st ed. Brno: MUNI Press, 2011, 86 pp. ISBN 978-80-210-5545-2.
    3. SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Eduard HOFMANN, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Vladislav NAVRÁTIL, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ and Jindřiška SVOBODOVÁ. Integrovaná přírodověda 4 - Počasí a podnebí. Učitelův námětovník (Integrated science 4 - Weather and Climat. Teacher´s book). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2011, 83 pp. ISBN 978-80-210-5552-0.
    4. SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Eduard HOFMANN, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Aleš RUDA, Vladislav NAVRÁTIL, Hana SVOBODOVÁ, Jindřiška SVOBODOVÁ and Boris RYCHNOVSKÝ. Integrovaná přírodověda 5 - Šaty dělají člověka. Učitelův námětovník (Clothes make a man - Learning activities). 1st ed. Brno: MuniPress, 2011. ISBN 978-80-210-5712-8.
    5. PLUCKOVÁ, Irena and Jiří ŠIBOR. Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie (Research Methodology of Chemistry Education). 2011.
    6. PLUCKOVÁ, Irena and Jiří ŠIBOR. Mezinárodní seminář doktorského studia "Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie". 2011.
    7. SVATOŇOVÁ, Hana, Vladislav NAVRÁTIL, Irena PLUCKOVÁ and Aleš RUDA. Postindustriální krajina Oslavanska a její environmentální zátěže (Post-industrial landscape of Oslavany region and its environmental burden). In Vladimír Herber. Fyzickogeografický sborník 9. Fyzická geografie a životní prostředí. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2011, p. 114 - 119. ISBN 978-80-210-5673-2.
    8. PLUCKOVÁ, Irena, Jiří ŠIBOR and Libuše KONEČNÁ. Projektová výuka na základních a středních školách (Project teaching in elementary and secondary schools). In Projektová výuka ve školství. 1st ed. Kunovice: Evropský polytechnický institut, s.r.o., 2011, p. 39 - 58, 19 pp. Odborné knižní publikace. ISBN 978-80-7314-226-1.
    9. PLUCKOVÁ, Irena. Úroveň přírodovědných znalostí studentů 1. ročníku oboru Učitelství pro I. stupeň (THE LEVEL OF SCIENTIFIC KNOWLEDGE OF 1ST YEAR STUDENTS STUDYING PRIMARY SCHOOL TEACHER TRAINING PROGRAMME FOR PRIMARY). BIOLOGIE, CHEMIE, ZEMĚPIS Časopis pro výuku na základních a středních školách. Praha: SPN - pedagogické nakladatelství, a.s., 2011, Ročník 20, 3x, p. 361 - 366, 5 pp. ISSN 1210-3349.
    10. ŠIBOR, Jiří, Irena PLUCKOVÁ and Josef MACH. Úvod do obecné a organické chemie, biochemie a dalších chemických oborů (Introduction to general and organic chemistry, biochemistry and other chemical industries). překlad chemické terminologie. 1st ed. Brno: NOVÁ ŠKOLA, s.r.o., 2011, 131 pp. ISBN 978-80-7289-282-2.
    11. PLUCKOVÁ, Irena and Jiří ŠIBOR. Úvod do obecné a organické chemie, biochemie a dalších chemických oborů - pracovní sešit (Introduction to general and organic chemistry, biochemistry and other chemical industries - Workbook). 1st ed. Brno: NOVÁ ŠKOLA, s.r.o., 2011.
    12. SVATOŇOVÁ, Hana, Vladislav NAVRÁTIL and Irena PLUCKOVÁ. Zátěže životního prostředí jako dědictví důlní a energetické minulosti postindustriální krajiny Oslavanska (Environmental burden as a mining and energy heritage of post- industrial landscape of Oslavany). Geografia Cassoviensis. Košice: Univerzita P. J. Šafárika v Košiciach, 2011, IV., 2/2010, p. 206-212. ISSN 1337-6748.

    2010

    1. ADAMČÍK, Ondřej, Irena PLUCKOVÁ and Jiří ŠIBOR. Drogy nejčastěji zneužívané školní mládeží (Drugs Ffrequently Applied by Youth). In Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie. Sborník přednášek z mezinárodní konference 29. září - 1. října 2010 v Trojanovicích. první. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě - Přírodovědecká fakulta, 2010, p. 11 - 18, 7 pp. ISBN 978-80-7368-426-6.
    2. MACH, Josef, Irena PLUCKOVÁ and Jiří ŠIBOR. Chemie; Úvod do obecné a anorganické chemie (Chemistry, Introduction to General and Inorganic Chemistry). 1st ed. Brno: NOVÁ ŠKOLA, s. r. o., 2010, 108 pp. Duhová řada. ISBN 978-80-7289-133-7.
    3. MACH, Josef and Irena PLUCKOVÁ. Chemie; Úvod do obecné a anorganické chemie - pracovní sešit. 1st ed. Brno: NOVÁ ŠKOLA, s.r.o., 2010, 75 pp. Duhová řada. ISBN 978-80-7289-134-4.
    4. PLUCKOVÁ, Irena and Hana SVATOŇOVÁ. Integrace přírodovědných předmětů na ZŠ a její podpora z ESF (The integration of science subjects at elementary school and her support of the European Structural Funds). In Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie. první. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě - Přírodovědecká fakulta, 2010, p. 217 - 222. ISBN 978-80-7368-426-6.
    5. HOFMANN, Eduard, Irena PLUCKOVÁ, Aleš RUDA and Vladislav NAVRÁTIL. INTEGROVANÁ PŘÍRODOVĚDA Workshop: "Naše domácnost", 10.12., PdF MU. 2010.
    6. SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Darina FOLTÝNOVÁ, Iva FRÝZOVÁ, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Vladislav NAVRÁTIL, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ and Jindřiška SVOBODOVÁ. Integrovaná přírodověda 1 - Jezdíme autem (Integrated Science 1 - Going by car). 1st ed. Brno: MUNI Press, 2010, 55 pp. ISBN 978-80-210-5105-8.
    7. SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Darina FOLTÝNOVÁ, Iva FRÝZOVÁ, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Vladislav NAVRÁTIL, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ, Jindřiška SVOBODOVÁ and Eduard HOFMANN. Integrovaná přírodověda 1 - Jezdíme autem. Učitelův námětovník (Integrated science 1 - Going by car. Teachers handbook). 1st ed. Brno: MUNI Press, 2010, 90 pp. ISBN 978-80-210-5109-6.
    8. SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Darina MÍSAŘOVÁ, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Vladislav NAVRÁTIL, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ, Eduard HOFMANN and Jindřiška SVOBODOVÁ. Integrovaná přírodověda 2 - Domácnost svět v malém (Integrated Science 1 - Hosehold as a miniatur world). 1st ed. Brno: MUNI Press, 2010, 82 pp. ISBN 978-80-210-5204-8.
    9. SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Darina MÍSAŘOVÁ, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Vladislav NAVRÁTIL, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ, Eduard HOFMANN and Jindřiška SVOBODOVÁ. Integrovaná přírodověda 2 - Domácnost svět v malém. Učitelův námětovník (integrated science 2 - Hosehold as a miniatur world. Teacher book). 1st ed. Brno: MUNI Press, 2010, 75 pp. ISBN 978-80-210-5205-5.
    10. SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Darina MÍSAŘOVÁ, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Vladislav NAVRÁTIL, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ, Eduard HOFMANN and Jindřiška SVOBODOVÁ. Integrovaná přírodověda 3 - Město a venkov (Integrated Science 3 - City and Countryside). 1st ed. Brno: MUNI Press, 2010, 73 pp. ISBN 978-80-210-5396-0.
    11. SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Darina MÍSAŘOVÁ, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Vladislav NAVRÁTIL, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ, Eduard HOFMANN and Jindřiška SVOBODOVÁ. Integrovaná přírodověda 3 - Město a venkov. Učitelův námětovník (Integrated science 3 - City and Countryside. Teacher book). 1st ed. Brno: MUNI Press, 2010, 75 pp. ISBN 978-80-210-5397-7.
    12. MACH, Josef, Irena PLUCKOVÁ and Jiří ŠIBOR. Multimediální interaktivní učebnice - Chemie 8 (Interactive Multimedia Textbook - Chemistry 8). 1st ed. Brno: NOVÁ ŠKOLA, s.r.o., 2010. ISBN 978-80-7289-239-6.
    13. HOFMANN, Eduard, Irena PLUCKOVÁ, Boris RYCHNOVSKÝ and Aleš RUDA. Workshop: INTEGROVANÁ PŘÍRODOVĚDA Téma: Jezdíme autem. PdF MU 17.2. 2010.
    14. HOFMANN, Eduard, Irena PLUCKOVÁ, Boris RYCHNOVSKÝ and Aleš RUDA. Workshop: INTEGROVANÁ PŘÍRODOVĚDA. Téma: Domácnost - svět v malém. PdF MU 27.8. 2010.
    15. SVATOŇOVÁ, Hana, Vladislav NAVRÁTIL and Irena PLUCKOVÁ. Zátěže životní prostředí jako dědictví důlní a energetické minulosti postindustriální krajiny Oslavanska. In Kongres slovenské geografické společnosti. 2010.

    2009

    1. HLÁVKOVÁ, Barbora and Irena PLUCKOVÁ. E-learning podpora výuky chemie na katedře chemie, Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity (E-learning Support of Chemistry Education at Department of Chemistry Faculty of Education Masaryk University). In Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie - 2. část. první. Hradec Králové: nakladatelství Gaudeamus při Univerzitě Hradec Králové, 2009, p. 359-364. ISBN 978-80-7041-839-0.
    2. VEČEŘA, Miloš. Institucionální chápání práva (Institutional Understanding of Law). In FRIEDMANN, Zdeněk, Josef JANÁS, Věra JANÍKOVÁ, Květoslava KLÍMOVÁ, Blanka KNOPOVÁ, Pavel KONUPČÍK, Jana KRATOCHVÍLOVÁ, Jiří MATYÁŠEK, Svatopluk NOVÁK, Vojtěch NOVÁČEK, Pavel PECINA, Irena PLUCKOVÁ, Jana SKÁCELOVÁ, Bohumíra ŠMAHELOVÁ, Kamil ŠTĚPÁNEK and Jitka ZÍTKOVÁ. Dny práva - 2009 - Days of Law. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2009, p. 788-801. ISBN 978-80-210-4990-1.
    3. SVATOŇOVÁ, Hana, Eduard HOFMANN, Jindřiška SVOBODOVÁ, Irena PLUCKOVÁ, Boris RYCHNOVSKÝ, Aleš RUDA, Darina FOLTÝNOVÁ and Vladislav NAVRÁTIL. Integrovaná přírodověda - Jezdíme autem (Integrated Science). 2009.
    4. PLUCKOVÁ, Irena. Integrovaná přírodověda na 2. stupni ZŠ - skutečnost či pouhá teorie? (IOntegrated Teaching of Natural Science on the Second Level of Basic Schools - Reality or Mere Theory?). In Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie - 2. část. první. Hradec Králové: nakladatelství Gaudeamus při Univerzitě Hradec Králové, 2009, p. 447- 450. ISBN 978-80-7041-839-0.
    5. KUBARTOVÁ, Pavlína and Irena PLUCKOVÁ. Mezipředmětové vztahy fyziky a chemie a jejich souvislost se školním pokusem (Inter-subject Relations between Physics and Chemistry and Thair Connection with School Experiment). In Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie - 2. část. první. Hradec Králové: nakladatelství Gaudeamus při Univerzitě Hradec Králové, 2009, p. 442-446. ISBN 978-80-7041-839-0.
    6. HOFMANN, Eduard, Hana SVATOŇOVÁ, Boris RYCHNOVSKÝ, František ČAPKA, Iva FRÝZOVÁ, Helena JEDLIČKOVÁ, Irena PLUCKOVÁ, Ladislav DVOŘÁK and Pavel VYHŇÁK. Pracovní listy a studijní materiály k terénní výuce. 1st ed. Katedra geografie PdF MU, 2009, 73 pp.
    7. VOJTĚŠEK, Martin, Irena PLUCKOVÁ and Jiří ŠIBOR. Propagace technických disciplín v rámci výuky chemie: textil, textilní průmysl a odívání (Propagation of Technical Disciplines in Chemistry Education: Textile, Textile Industry and Clothing). In Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie. první. Hradec Králové: Gaudeamus (Univerzita Hradec Králové), 2009, p. 469-475, 6 pp. ISBN 978-80-7041-839-0.

    2008

    1. STOJAN, Mojmír, Hana BABYRÁDOVÁ, Zdeněk FRIEDMANN, Josef JANÁS, Růžena BLAŽKOVÁ, Věra JANÍKOVÁ, Květoslava KLÍMOVÁ, Blanka KNOPOVÁ, Pavel KONUPČÍK, Jana KRATOCHVÍLOVÁ, Jiří MATYÁŠEK, Svatopluk NOVÁK, Vojtěch NOVÁČEK, Pavel PECINA, Irena PLUCKOVÁ, Jana SKÁCELOVÁ, Bohumíra ŠMAHELOVÁ, Kamil ŠTĚPÁNEK and Jitka ZÍTKOVÁ. Dopravní výchova v RVP pro 1. stupeň ZŠ (Traffic education in the school curriculum for elementary level of basic school). 1st ed. Brno: PdF MU, 2008, 102 pp. School and Health for 21. centrury. ISBN 978-80-7392-079-1.
    2. STOJAN, Mojmír, Hana BABYRÁDOVÁ, Růžena BLAŽKOVÁ, Zdeněk FRIEDMANN, Josef JANÁS, Věra JANÍKOVÁ, Květoslava KLÍMOVÁ, Blanka KNOPOVÁ, Pavel KONUPČÍK, Jana KRATOCHVÍLOVÁ, Jiří MATYÁŠEK, Svatopluk NOVÁK, Vojtěch NOVÁČEK, Pavel PECINA, Irena PLUCKOVÁ, Jana SKÁCELOVÁ, Bohumíra ŠMAHELOVÁ, Kamil ŠTĚPÁNEK and Jitka ZÍTKOVÁ. Dopravní výchova v RVP pro 1. stupeň ZŠ (Traffic education in the school curriculum for elementary level of basic school). Brno: Pedagogická fakulta MU, 2008, 102 pp. Škola a zdraví pro 21. století. ISBN 978-80-7392-079-1.
    3. STOJAN, MOJMÍR. Dopravní výchova v RVP pro 1. stupeň ZŠ (Traffic education in the RVP for elementary level of basic school). Brno: Pedagogická fakulta MU, 2008, 106 pp. School and Health 21. ISBN 978-80-7392-079-1.
    4. STOJAN, Mojmír, Hana BABYRÁDOVÁ, Růžena BLAŽKOVÁ, Zdeněk FRIEDMANN, Josef JANÁS, Věra JANÍKOVÁ, Květoslava KLÍMOVÁ, Blanka KNOPOVÁ, Pavel KONUPČÍK, Jiří MATYÁŠEK, Svatopluk NOVÁK, Vojtěch NOVÁČEK, Pavel PECINA, Irena PLUCKOVÁ, Jana SKÁCELOVÁ, Bohumíra ŠMAHELOVÁ, Kamil ŠTĚPÁNEK and Jitka ZÍTKOVÁ. Dopravní výchova v RVP pro 2. stupeň ZŠ. Část I. (Traffic education in RVP for the second level basic school. Part I.). Brno: Pedagogická fakulta MU, 2008, 108 pp. School and Health 21. ISBN 978-80-7392-080-7.
    5. STOJAN, Mojmír, Hana BABYRÁDOVÁ, Růžena BLAŽKOVÁ, Zdeněk FRIEDMANN, Josef JANÁS, Věra JANÍKOVÁ, Květoslava KLÍMOVÁ, Blanka KNOPOVÁ, Pavel KONUPČÍK, Jana KRATOCHVÍLOVÁ, Jiří MATYÁŠEK, Svatopluk NOVÁK, Vojtěch NOVÁČEK, Pavel PECINA, Irena PLUCKOVÁ, Jana SKÁCELOVÁ, Bohumíra ŠMAHELOVÁ, Kamil ŠTĚPÁNEK and Jitka ZÍTKOVÁ. Dopravní výchova v RVP pro 2. stupeň ZŠ. Část I. (Traffic education in RVP for the second level basic school. Part I.). 1st ed. Brno: PdF MU, 2008, 108 pp. School and Health 21. ISBN 978-80-7392-080-7.
    6. STOJAN, Mojmír, Hana BABYRÁDOVÁ, Růžena BLAŽKOVÁ, Zdeněk FRIEDMANN, Josef JANÁS, Věra JANÍKOVÁ, Květoslava KLÍMOVÁ, Blanka KNOPOVÁ, Pavel KONUPČÍK, Jana KRATOCHVÍLOVÁ, Jiří MATYÁŠEK, Svatopluk NOVÁK, Vojtěch NOVÁČEK, Pavel PECINA, Irena PLUCKOVÁ, Jana SKÁCELOVÁ, Bohumíra ŠMAHELOVÁ, Kamil ŠTĚPÁNEK and Jitka ZÍTKOVÁ. Dopravní výchova v RVP pro 2. stupeň ZŠ. Část II. Využití učiva 2. stupně ZŠ pro dopravní výchovu (Road safety education in the RVP for the 2nd elementary school. Part II. Use of the school curriculum of 2nd level of basic school for traffic education). 1st ed. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2008, 76 pp. School and Health 21. ISBN 978-80-7392-081-4.
    7. STOJAN, MOJMÍR, Hana BABYRÁDOVÁ, Růžena BLAŽKOVÁ, Zdeněk FRIEDMANN, Josef JANÁS, Věra JANÍKOVÁ, Květoslava KLÍMOVÁ, Blanka KNOPOVÁ, Pavel KONUPČÍK, Jiří MATYÁŠEK, Svatopluk NOVÁK, Vojtěch NOVÁČEK, Pavel PECINA, Irena PLUCKOVÁ, Jana SKÁCELOVÁ, Bohumíra ŠMAHELOVÁ, Kamil ŠTĚPÁNEK and Jitka ZÍTKOVÁ. Dopravní výchova v RVP pro 2. stupeň ZŠ. Část II. Využití učiva 2. stupně ZŠ pro dopravní výchovu (Road safety education in the RVP for the 2nd elementary school. Part II. Use of the school curriculum of 2nd level of basic school for traffic education). Brno: Pedagogická fakulta MU, 2008, 76 pp. School and Health 21. ISBN 978-80-7392-081-4.
    8. SVATOŇOVÁ, Hana and Irena PLUCKOVÁ. Syntézou poznatků přírodních věd k rozvoji klíčových kompetencí učitelů s důrazem na realizaci kurikulární reformy (By means of synthesis of natural asiences knowledge to the development of teacherś key competences). Evropský sociální fond, operační program Vzdělávání pro konkurence schopnost, 2008.
    9. PLUCKOVÁ, Irena. Využití videomédií ve výuce chemie na ZŠ (Effectiveness of Video-media Advantage in the Chemistry Teaching). PedF MU, 2008.

    2007

    1. STOJAN, MOJMÍR, JANA KRATOCHVÍLOVÁ and PAVEL PECINA. Implementace dopravní výchovy do školního vzdělávacího programu ZŠ (Implementation of traffic education in the school educational programm of basic school). Brno: MSPress, CDV a PdF MU, 2007, 431 pp. Metodická monografie. ISBN 80-900915-4-7.
    2. ZÁRUBA, Milan and Irena PLUCKOVÁ. Projekt pro žáky devátých tříd základních škol v rámci průřezového tématu Environmentální výchova VÝROBA ALKOHOLU. In Příprava učitelů chemie na environmentální výchovu a výchovu k trvale udržitelnému rozvoji. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2007, p. 157-161. ISBN 978-80-210-4504-0.
    3. HLÁVKOVÁ, Barbora and Irena PLUCKOVÁ. Projektová výuka v chemii? Navržený projekt na téma "Jsme to co jíme" pro žáky 9. tříd ZŠ obsahující průřezové téma ENvironmentální výchova. In Příprava učitelů chemie na environmentální výchovu a výchovu k trvale udržitelnému rozvoji. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2007, p. 44-47. ISBN 978-80-210-4504-0.
    4. PLUCKOVÁ, Irena. Příprava budoucích učitelů chemie na environmentální výchovu v didakticky zaměřených předmětech ve výuce na katedře chemie PdF MU Brno. In Příprava učitelů chemie na environmentální výchovu a výchovu k trvale udržitelnému rozvoji. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2007, p. 88-91. ISBN 978-80-210-4504-0.

    2006

    1. PLUCKOVÁ, Irena and Tomáš CETL. Drogy a jejich problematika nejen z chemického hlediska - I. Opiáty a stimulační drogy. 2006.
    2. PLUCKOVÁ, Irena and Tomáš CETL. Drogy a jejich problematika nejen z chemického hlediska - II. Canabis a jeho deriváty. Halucinogeny. Těkavé látky (inhalanty). Alkohol a kouření. 2006.
    3. STOJAN, Mojmír, Hana BABYRÁDOVÁ, Růžena BLAŽKOVÁ, Zdeněk FRIEDMANN, Josef JANÁS, Věra JANÍKOVÁ, Květoslava KLÍMOVÁ, Blanka KNOPOVÁ, Pavel KONUPČÍK, Jana KRATOCHVÍLOVÁ, Jiří MATYÁŠEK, Svatopluk NOVÁK, Vojtěch NOVÁČEK, Pavel PECINA, Irena PLUCKOVÁ, Jana SKÁCELOVÁ, Bohumíra ŠMAHELOVÁ, Kamil ŠTĚPÁNEK and Jitka ZÍTKOVÁ. Implementace dopravní výchovy do školního vzdělávacího programu základních škol (The implementatiton of traffic upbringing into the school curriculum). Brno: MS Press, PdF MU, 2006, 431 pp. Škola a zdraví pro 21. století. ISBN 80-900915-4-7.
    4. STOJAN, Mojmír, Hana BABYRÁDOVÁ, Růžena BLAŽKOVÁ, Zdeněk FRIEDMANN, Josef JANÁS, Věra JANÍKOVÁ, Květoslava KLÍMOVÁ, Blanka KNOPOVÁ, Pavel KONUPČÍK, Jana KRATOCHVÍLOVÁ, Jiří MATYÁŠEK, Svatopluk NOVÁK, Vojtěch NOVÁČEK, Pavel PECINA, Irena PLUCKOVÁ, Jana SKÁCELOVÁ, Bohumíra ŠMAHELOVÁ, Kamil ŠTĚPÁNEK and Jitka ZÍTKOVÁ. Implementace dopravní výchovy do školního vzdělávacího programu základních škol (The implementatiton of traffic upbringing into the school curriculum). Brno: MS Press, PdF MU, 2006, 431 pp. Škola a zdraví pro 21. století. ISBN 80-900915-4-7.
    5. FIALA, Miroslav, Hana CÍDLOVÁ and Irena PLUCKOVÁ. Laboratorní technika - příprava studijního materiálu (Bases of Laboratory Work: a New Study Material). In XXIV International Colloquium on the Acquisition Process Management. Brno: University of Defence, Faculty of Economics and Management, 2006, 4 pp. ISBN 80-7231-139-5.
    6. CÍDLOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ and Miroslav FIALA. Laboratorní technika ve výuce učitelství chemie na PdF MU (Laboratory Technics at Preparation of Future Chemistry Teachers at Faculty of Education, Masaryk University). In Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie. Ostrava: OU v Ostravě, 2006, 5 pp. ISBN 80-7368-244-3.
    7. PLUCKOVÁ, Irena, Barbora HLÁVKOVÁ and Veronika DOSEDĚLOVÁ. Lidské tělo z chemického hlediska. 2006.

    2005

    1. PLUCKOVÁ, Irena. Integrace přírodovědných předmětů na ZŠ-tvorba učebního textu. 1st ed. Hradec Králové: Gaudeamus nakladatelství Univerzity Hradec Králové, 2005, od 471. Aktuální otázky výuky chemie. ISBN 80-7041-511-8.
    2. KOŠŤÁLOVÁ, Lucie, Irena PLUCKOVÁ and Josef BUDIŠ. Tvorba a využití databáze školních chemických pokusů v RVP ZŠ. Praha, 2005.

    2004

    1. BUDIŠ, Josef, Irena PLUCKOVÁ and Jiří ŠIBOR. Pár vět o pedagogické praxi. první. Pdf MU Brno: Pdf MU Brno, 2004. ISBN 80-210-3378-9.
    2. CÍDLOVÁ, Hana and Irena PLUCKOVÁ. Problémová výuka ve fyzikální chemii (Problem Training in Physical Chemistry). In IV. pracovní setkání fyzikálních chemiků a elektrochemiků. 2004. ISBN 80-210-3319-3.
    3. BUDIŠ, Josef, Pier Albino COLOMBO, Irena PLUCKOVÁ and Jiří ŠIBOR. Vybrané přednášky a úvahy z obecné didaktiky chemie - 1. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004, 82 pp. ISBN 80-210-3542-0.
    4. BUDIŠ, Josef and Irena PLUCKOVÁ. Využití videopokusů ve výuce chemii na ZŠ. první. PdF MU Brno: PdF MU Brno, 2004.

    2003

    1. BUDIŠ, Josef, Irena PLUCKOVÁ and Jiří ŠIBOR. Estetické city a školní chemické pokusy (Aesthetical Feelings and School Chemical Experiments). In Pregraduální příprava a postgraduální vzdělávání učitelů. 1. vydání. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2003, p. 90-95, 5 pp. ISBN 80-7042-960-7.
    2. CÍDLOVÁ, Hana and Irena PLUCKOVÁ. Postavení a význam fyzikální chemie v procesu pregraduální přípravy učitelů. In Pregraduální příprava a postgraduální vzdělávání učitelů chemie. Ostrava: Ostravská univerzita, 2003, p. 179-182. ISBN 80-7042-960-7.

    2002

    1. BUDIŠ, Josef. Videopokusy ve výuce chemie (Videoexperiments in teaching chemistry). první vydání. Trnava: Trnavská univerzita Pedagogická fakulta, 2002, 4 pp. Acta Facultatis Paedagogicae Universitatis Tyrnavi. ISBN 80-89074-47-2.
Display details
Displayed: 26/4/2024 17:13