Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2024

    1. PELÁNEK, Radek, Tomáš EFFENBERGER a Petr JARUŠEK. Personalized recommendations for learning activities in online environments: a modular rule-based approach. User Modeling and User-Adapted Interaction. DORDRECHT: Springer Netherlands, 2024, 32 s. ISSN 0924-1868. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/s11257-024-09396-z.

    2017

    1. CÍGLER, Hynek, Michal JABŮREK, Ondřej STRAKA, Šárka PORTEŠOVÁ a Petr JARUŠEK. Aplikace pro vyhodnocení a pro generování zpráv z vyšetření testem TIM3-5. 2017.

    2015

    1. PELÁNEK, Radek a Petr JARUŠEK. Student Modeling Based on Problem Solving Times. International Journal of Artificial Intelligence in Education. 2015, roč. 25, č. 4, s. 493-519. ISSN 1560-4292. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/s40593-015-0048-x.

    2013

    1. PELÁNEK, Radek, Petr JARUŠEK a Matěj KLUSÁČEK. Modeling Students' Learning and Variability of Performance in Problem Solving. Online. In D’Mello, S. K., Calvo, R. A., and Olney, A. Educational Data Mining. USA: International Educational Data Mining Society, 2013, s. 256-259. ISBN 978-0-9839525-2-7.

    2012

    1. PELÁNEK, Radek a Petr JARUŠEK. A Web-Based Problem Solving Tool for Introductory Computer Science. In Proceedings of the 17th ACM annual conference on Innovation and technology in computer science education. New York. USA: ACM, 2012, s. 371-371. ISBN 978-1-4503-1246-2.
    2. PELÁNEK, Radek a Petr JARUŠEK. Analysis of a simple model of problem solving times. In Springer. Proceeding ITS'12 Proceedings of the 11th international conference on Intelligent Tutoring Systems. Heidelberg: Springer Berlin / Heidelberg, 2012, s. 379-388. ISBN 978-3-642-30949-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-30950-2_49.
    3. PELÁNEK, Radek a Petr JARUŠEK. Modeling and Predicting Students Problem Solving Times. In Proceedings of the 38th International Conference on Current Trends in Theory and Practice of Computer Science. Czech republic: Springer, 2012, s. 637-648. ISBN 978-3-642-27659-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-27660-6_52.

    2011

    1. PELÁNEK, Radek a Petr JARUŠEK. Problem Response Theory and its Application for Tutoring. In Proceedings of the 4th International Conference on Educational Data Mining. Eindhoven: International Conference on Educational Data Mining 2011, 2011, s. 374-375. ISBN 978-90-386-2537-9.
    2. JARUŠEK, Petr a Radek PELÁNEK. Problem Solving Tutor. 2011.
    3. PELÁNEK, Radek a Petr JARUŠEK. What Determines Difficulty of Transport Puzzles? In Philip M. McCarthy, R. Charles Murray. Twenty-Fourth International Florida Artificial Intelligence Research Society Conference. USA: Association for the Advancement of Artificial Intelligence (AAAI), 2011, s. 428-433. ISBN 978-1-57735-501-4.

    2010

    1. JARUŠEK, Petr a Radek PELÁNEK. Analýza obtížnosti logických úloh na základě modelů lidského chování. In Kognice a umělý život X. Neuveden: Slezská univerzita v Opavě, 2010, s. 171-176. ISBN 978-80-7248-589-5.
    2. JARUŠEK, Petr a Radek PELÁNEK. Difficulty Rating of Sokoban Puzzle. In STAIRS 2010, Proceedings of the Fifth Starting AI Researchers' Symposium. Lisbon, Portugal: IOS Press BV, 2010, s. 140-146, 6 s. ISBN 978-1-60750-675-1.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 19. 9. 2024 13:08