Přechod na menu, Přechod na obsah, Přechod na patičku
     

Informační zdroje použité pro tvorbu databáze

  1. ADAMKOVIČ, Emil. Chemie 7 pro sedmý ročník základní školy. 5., přeprac. vyd. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1990, 125 s. ISBN 80-04-24693-1.
  2.  
  3. ADAMKOVIČ, Emil. Metodická příručka k učebnici chemie pro 7. ročník základní školy. 1. vyd. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1982, 149 s.
  4.  
  5. ANDĚRA, Miloš a Ivan HORÁČEK. Poznáváme naše savce. 1. vyd. Praha: Mladá fronta, 1982, 253 s., [32] barev. obr. příl.
  6.  
  7. Aukro archiv: Bialetti Musa Moka Express Kafetiera Perkolátor [online]. [cit. 2013-07-02]. Dostupné z: < http://archiv.aukro.cz/bialetti-musa-moka-express-kafetiera-perkolator--i2639127110>
  8.  
  9. BENEŠ, Pavel a Václav PUMPR. Chemie pro 7. a 8. ročník základní školy s menším rozsahem učiva. 1.vyd. Praha: Kvarta, 1993, 158 s. ISBN 80-85570-27-0.
  10.  
  11. BENEŠ, Pavel, Jiří BANÝR a Václav PUMPR. Základy chemie 2: pro 2. stupeň základní školy, nižší ročníky víceletých gymnázií a střední školy. Vyd. 1. Praha: Fortuna, 1995, 96 s. ISBN 80-7168-205-5.
  12.  
  13. BENEŠ, Pavel, Václav PUMPR a Jiří BANÝR. Základy chemie 1: pro 2. stupeň základní školy, nižší ročníky víceletých gymnázií a střední školy. 1.vyd. Praha: Fortuna, 1993, 143 s. ISBN 80-7168-043-5.
  14.  
  15. BENEŠ, Pavel, Václav PUMPR a Jiří BANÝR. Základy praktické chemie pro 8. ročník základní školy. 1. vyd. Praha: Fortuna, 1999, 79 s. ISBN 80-7168-638-7.
  16.  
  17. BENEŠ, Pavel, Václav PUMPR a Jiří BANÝR. Základy praktické chemie pro 9. ročník základní školy. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2000, 71 s. ISBN 80-7168-727-8.
  18.  
  19. BENEŠ, Pavel, Václav PUMPR a Jiří BANÝR. Základy praktické chemie 1: pro 8. ročník základní školy. Vyd. 2. Praha: Fortuna, 2004. ISBN 80-7168-944-0.
  20.  
  21. BENEŠ, Pavel. Chemicko-biologická praktika pro 8. ročník ZŠ. 1. vyd. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1983, 133 s.
  22.  

  23. BENEŠ, Pavel. Metodická příručka k učebnici chemie pro 8. ročník základní školy – doplňující text pro třídy s rozšířeným vyučováním matematiky a přírodovědných předmětů. 1. vyd. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1986, 64 s.
  24.  
  25. BENEŠOVÁ, Marika a Hana SATRAPOVÁ. Odmaturuj! z chemie. Vyd. 1. Brno: Didaktis, c2002, 208 s. ISBN 80-86285-56-1.
  26.  
  27. BERGEROVÁ, Martina, Michal BŘÍZA a Hana CÍDLOVÁ. Společenské karetní hry s chemickou problematikou [online]. 2003 [cit. 2013-05-31]. Dostupné z: <http://www.ped.muni.cz/wchem/hry1.htm>
  28.  
  29. BÍLEK, Martin a Jiří RYCHTERA. Chemie krok za krokem. 1. vyd. Praha: Moby Dick, 1999, 198 s. ISBN 80-86237-03-6.
  30.  
  31. BRDIČKA, Bořivoj. Bloomova taxonomie v digitálním světě. Učitelský spomocník [online]. Praha: IT KITTV, UK Praha – Pedagogická fakulta, 05.05.2008 [cit. 2009-03-31]. Dostupné z: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id%20document=2230>. ISSN 1214-9179.
  32.  

  33. BUDIŠ, Josef. Stručný přehled historie chemie. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 1996, 54 s. ISBN 80-210-1463-6.
  34. Canadian Association of Petroleum Producers: History and Origins of Oil and Natural Gas [online]. c2004 [cit. 2006-11-20]. Dostupné z: <http://membernet.capp.ca/default.asp?V_DOC_ID=25>
  35.  
  36. CÍDLOVÁ, Hana, Emílie MUSILOVÁ a Michaela PETRŮ. Ve dvou se to lépe táhne: chemie – zeměpis. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012. Elportál. ISBN 978-80-210-5785-2. Dostupné z: <http://is.muni.cz/elportal/?id=9707395>
  37.  

  38. CÍDLOVÁ, Hana, Eva LOMOVCIVOVÁ a Martina BERGEROVÁ. Společenské hry jako alternativní motivační prostředek v chemii. In XXII. mezinárodní kolokvium o řízení osvojovacího procesu. Vyškov: Vysoká vojenská škola pozemního vojska ve Vyškově, 2004. s. 38-40. ISBN 80-7231-116-6.
  39.  
  40. CÍDLOVÁ, Hana. Laboratorní cvičení z anorganické chemie. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2005, 60 s. ISBN 80-210-3876-4.
  41.  
  42. ČERNÍK, Vladimír, Zdeněk MARTINEC a Vladimíra VODOVÁ. Přírodopis 8: biologie člověka pro základní školy. 1. vyd. Praha: SPN – pedagogické nakladatelství, 2009, 77 s. ISBN 978-80-7235-416-0.
  43.  
  44. ČERNÍK, Vladimír. Přírodopis 6: zoologie a botanika : pro základní školy. 1. vyd. Praha: SPN – pedagogické nakladatelství, 2007, 119 s. ISBN 978-80-7235-374-3.
  45.  
  46. ČERNÍK, Vladimír. Přírodopis 9: geologie a ekologie pro základní školy. 1. vyd. Praha: SPN – pedagogické nakladatelství, 2010, 103 s. ISBN 978-80-7235-496-2.
  47.  
  48. ENGELS, Siegfried a Alois NOWAK. Chemické prvky – historie a současnost. 1. vyd. Praha: SNTL, 1977.
  49.  
  50. FELDMAN, David. Umějí sloni skákat?: nečekané odpovědi na nejzamotanější a nejzábavnější záhady každodenního života. Vyd. 1. Praha: Reader's Digest, 2009, 463 s. ISBN 978-80-7406-065-6.
  51.  
  52. FILIPI, Ivana, Petra MIKULKOVÁ a Emílie MUSILOVÁ. Chemické zebry a jejich tvorba. In Chemický občasník 7. Brno: Paido, 2000. s. 38-41. ISBN 80-85931-96-6.
  53.  
  54. FLEMR, Vratislav a Bohuslav DUŠEK. Chemie pro gymnázia. 1. vyd. Praha: SPN – pedagogické nakladatelství, 2001, 120 s. ISBN 80-7235-147-8.
  55.  
  56. GAŽO, Ján. Všeobecná a anorganická chémia. Bratislava, 1970.
  57.  
  58. HÁJKOVÁ, Jana. Čechratka podvinutá – Paxillus involutus. Příroda.cz: příroda, ekologie, život… [online]. 9. srpna 2011 [cit. 2013-05-31]. Dostupné z: <http://www.priroda.cz/lexikon.php?detail=1458>
  59.  
  60. HERBER, Vladimír a Petr DOBROVOLNÝ. Biota České republiky. FYZICKÁ GEOGRAFIE ČESKÉ REPUBLIKY [online]. [cit. 2009-01-20]. Dostupné z: <http://www.herber.kvalitne.cz/FG_CR/biogeografie.html>
  61.  
  62. JANČÁŘ, Luděk a Emílie MUSILOVÁ. Chemie hrou. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004, 174 s. ISBN 80-210-3559-5.
  63.  
  64. JANČÁŘ, Luděk a Emílie MUSILOVÁ. Poznáváme taje chemie. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2003, 190 s. ISBN 80-210-3270-7.
  65.  
  66. Jarné hríby: hríb smrekový. SOCIETY HUMAN SLOVAKIA [online]. [cit. 2013-05-31]. Dostupné z: <http://shson.wordpress.com/2011/04/30/jarne-hriby/hrib-smrekovy/>
  67.  

  68. Jedtesdetmi.cz: Jeskyně Balcarka [online]. c 2010 [cit. 2013-07-02]. Dostupné z: <http://www.jedtesdetmi.cz/jeskyne-balcarka-1700/>
  69.  

  70. JELÍNEK, Jan a Vladimír ZICHÁČEK. Biologie pro střední školy gymnazijního typu. 1. vyd. Olomouc: Fin Publishing, 1996, 415 s. ISBN 80-86002-01-2.
  71.  
  72. JIRKOVSKÝ, Rudolf, Jan TRŽIL a Gabriela MAŽÁRIOVÁ. Abeceda chemických prvkov. 1. vyd. Bratislava: Alfa, 1981, 237 s.
  73.  
  74. KALHOUS, Zdeněk a Otto OBST. Školní didaktika. Vyd. 1. Praha: Portál, 2002, 447 s. ISBN 80-7178-253-x.
  75.  
  76. KALINA, Kamil. 1 – Návykové látky: problémy a přístupy. Drogy-info.cz: informační portál o ilegálních a legálních drogách [online]. 5. října 2005 [cit. 2009-02-17]. Dostupné z: <http://www.drogy-info.cz/index.php/pomoc_a_podpora/ucebnice_drogy_a_zavislosti/1_navykove_latky_problemy_a_pristupy>
  77.  
  78. KINCL, Lubomír, Miloslav KINCL a Jana JAKRLOVÁ. Biologie rostlin pro 1. ročník gymnázií: Učeb. pro gymnázia a další stř. školy. 1.vyd. Praha: Fortuna, 1993, 112 s. ISBN 80-7168-090-7.
  79.  
  80. KOUŘIMSKÝ, Jiří. Minerály. 1. české vyd. Praha: Aventinum, 2003, 256 s. ISBN 80-7151-213-3.
  81.  
  82. Krásnorůžek lepkavý / Paróžkovec lepkavý. Houby a houbičky [online]. 2006 [cit. 2013-05-31]. Dostupné z: <http://houby-houbicky.blogspot.cz/2006_12_01_archive.html>
  83.  

  84. KREMER, Bruno P. Jedovaté rostliny. Vyd. 1. Praha: NS Svoboda, 2001, 93 s. ISBN 80-205-1023-0.
  85.  

  86. KRYL, Tomáš. Průvodce pro individuální turisty, školy, firmy a kongresové delegace [online]. c 2010 [cit. 2013-07-02]. Dostupné z: <http://nejlepsipruvodce.webnode.cz/>
  87.  
  88. KUGLEROVÁ, Jindra. Chemie: Chemie.gfxs.cz – chemický vzdělávací portál [online]. c2003-2006 [cit. 2007-02-23]. Dostupné z: <http://chemie.gfxs.cz/>
  89.  
  90. KÜHNLE, Jürgen. Mineralien-Lexikon: Limonit [online]. c 1999-2007 [cit. 2013-07-02]. Dostupné z: <http://www.wissen-im-netz.info/mineral/lex/abc/l/limonit.htm>
  91.  
  92. KÜHNLE, Jürgen. Mineralien-Lexikon: Pyrit, Schwefelkies [online]. c 1999-2007 [cit. 2013-07-02]. Dostupné z: <http://www.wissen-im-netz.info/mineral/lex/abc/p/pyrit.htm>
  93.  
  94. KVASNIČKOVÁ, Danuše. Ekologický přírodopis 6 pro 6. ročník základní školy a nižší ročníky víceletých gymnázií. 3., přeprac. vyd. Praha: Fortuna, 2002c1993, 128 s. ISBN 80-7168-783-9.
  95.  
  96. KVASNIČKOVÁ, Danuše. Ekologický přírodopis 7 pro 7. ročník základní školy a nižší ročníky víceletých gymnázií: učebnice zpracovaná podle osnov vzdělávacího programu Základní škola. 2., upr. vyd. Praha: Fortuna, 1997, 94 s. ISBN 80-7168-423-6.
  97.  
  98. KVASNIČKOVÁ, Danuše. Ekologický přírodopis 7 pro 7. ročník základní školy a nižší ročníky víceletých gymnázií: učebnice zpracovaná podle osnov vzdělávacího programu Základní škola. 2. upr. vyd. Praha: Fortuna, 1997, 77 s. ISBN 80-7168-440-6.
  99.  
  100. KVASNIČKOVÁ, Danuše. Ekologický přírodopis 8 pro 8. ročník základní školy a nižší ročníky víceletých gymnázií. 2. upr. vyd. – dot. Praha: Fortuna, 1999, 128 s. ISBN 80-7168-477-5.
  101.  
  102. KVASNIČKOVÁ, Danuše. Ekologický přírodopis pro 9. ročník základní školy a nižší ročníky víceletých gymnázií. Vyd. 2. Praha: Fortuna, c1999, 111 s. ISBN 80-7168-670-0.
  103.  
  104. KVASNIČKOVÁ, Danuše. Poznáváme život: Přírodopis 6 s výrazným ekologickým zaměř.pro 6. roč. ZŠ (7. roč.občanské školy) a nižší roč. gymnázií. 1.vyd. Praha: Fortuna, 1994, 94 s. ISBN 80-7168-160-1.
  105.  
  106. KVASNIČKOVÁ, Danuše. Poznáváme život: přírodopis 7 s výrazným ekologickým zaměřením : učebnice pro 7. ročník základní školy (8. ročník občanské školy) a nižší ročníky víceletých gymnázií. 1. vyd. Praha: Fortuna, 1995, 125 s. ISBN 80-7168-274-8.
  107.  
  108. KVASNIČKOVÁ, Danuše. Přírodopis pro 5. ročník ZŠ (6. ročník občanské školy) a nižší ročníky gymnázií s výrazným ekologickým zaměřením. 1. vyd. Praha: Fortuna, 1993, 139 s. ISBN 80-7168-088-5.
  109.  
  110. KVASNIČKOVÁ, Danuše. Základy ekologie. 2. vyd. Praha: Fortuna, 2001, 104 s. ISBN 80-7168-758-8.
  111.  
  112. KVASNIČKOVÁ, Danuše. Základy ekologie: učebnice pro SOŠ a SOU. 3. vyd. Praha: Scientia, 1993, 87 s. ISBN 80-04-26511-1.
  113.  
  114. LANGOVÁ, Dagmar. Poslové jara : časně kvetoucí rostliny. Vyd. 1. Praha: NS Svoboda, 2000, 93 s. ISBN 80-205-1004-4.
  115.  
  116. Lanýže – Gurmánská pochoutka. Lanýž, démant kuchyně [online]. [cit. 2013-05-31]. Dostupné z: <http://www.lanyze.com/>
  117.  
  118. LOMOVCIVOVÁ, Eva, Luděk JANČÁŘ a Hana CÍDLOVÁ. Společenské hry s chemickou problematikou. In: Mezinárodní seminář Informační technologie ve výuce chemie. Hradec Králové: Gaudeamus, 2004, s. 138-143. ISBN 80-7041-198-8.
  119.  
  120. MAŇÁK, Josef a Vlastimil ŠVEC. Výukové metody. Brno: Paido, 2003, 219 s. ISBN 80-7315-039-5.
  121.  
  122. MUSILOVÁ, Emílie a Hana PEŇÁZOVÁ. Chemické názvosloví anorganických sloučenin. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2000, 157 s. ISBN 80-210-2392-9.
  123.  
  124. MUSILOVÁ, Emílie. Interdisciplinární relace chemického učiva s ostatními přírodovědnými předměty na základní škole. In Příprava učitelů chemie. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 1998. s. 65-69. Řada přírodních věd č. 20. ISBN 80-210-1727-9.
  125.  
  126. MUSILOVÁ, Emílie a Adéla KUBEŠOVÁ. Přehled mezipředmětových vztahů mezi chemií a ostatními přírodovědnými předměty ve vzdělávacím programu Základní škola. In Chemický občasník 5. Brno: Paido, 1997. s. 24-27. ISBN 80-85931-40-0.
  127.  
  128. MUSILOVÁ, Emílie a Hana BRÁZDOVÁ. Ověřování účinnosti výuky anorganické chemie na vysoké škole. In Chemický občasník 5. Brno: Paido, 1997. s. 4-7. ISBN 80-85931-40-0.
  129.  
  130. MUSILOVÁ, Emílie a kol. XXIX.-XXXVI. ročník Chemické olympiády ČR: Soutěžní úkoly teoretické a praktické části školního, okresního a krajského kola kategorie D, kontrolní testy, autorské řešení a hodnocení. Praha: IDM, 1991-1999.
  131.  
  132. MUSILOVÁ, Emílie. Chemické otazníky. In Chemický občasník 4. Brno: Paido, 1996. s. 37-41. ISBN 80-85931-22-2.
  133.  

  134. MUSILOVÁ, Emílie. Péče o chemické talenty prostřednictvím chemické olympiády. In Didaktika chemie – její současnost a perspektivy. Brno: Masarykova univerzita Brno, 1997. s. 39-40. 136. ISBN 80-210-1487-3.
  135.  
  136. Musilová, Emílie. Závěrečná zpráva projektu FRVŠ č. j. 871/2000, tém. okruh B, kód oboru 5803. Brno: MU, 2000.
  137.  
  138. NÁTR, Lubomír. Země jako skleník: proč se bát CO2?. Vyd. 1. Praha: Academia, 2006, 142 s. ISBN 80-200-1362-8.
  139.  
  140. NOVOTNÝ, Ivan a Michal HRUŠKA. Biologie člověka pro gymnázia: učebnice pro gymnázia a další střední školy. 1. vyd. Praha: Fortuna, 1995, 136 s. ISBN 80-7168-234-9.
  141.  
  142. NOVOTNÝ, Petr. Chemie pro 9. ročník základní školy: učebnice zpracovaná podle osnov vzdělávacího programu Základní škola. 1. vyd. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1998, 136 s. ISBN 80-7235-031-5.
  143.  
  144. ODUM, Eugene Pleasants. Základy ekologie: vysokoškolská příručka. 1. vyd. Praha: Academia, 1977, 733 s.
  145.  
  146. PELIKÁN, Jiří. Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. Praha: Karolinum, 1998, 270 s. ISBN 80-7184-569-8.
  147.  
  148. PFLEGER, Václav. Měkkýši. Praha: Artia, 1988, 191 s.
  149.  

  150. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání: 5.6.2 Chemie. Scio [online]. c2008 [cit. 2009-02-04]. Dostupné z: <http://www.scio.cz/skoly/rvp/odstavec.asp?odstavecID=1330>
  151.  

  152. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání: 5.6.3 Přírodopis. Scio [online]. c2008 [cit. 2009-02-04]. Dostupné z: <http://www.scio.cz/skoly/rvp/odstavec.asp?odstavecID=1340>
  153.  
  154. STANĚK, Jaroslav a Lubor JENŠOVSKÝ. Na každém kroku chemie. 1. vyd. Praha: Práce, 1977, 211 s.
  155.  
  156. ŠLÉGL, Jiří, František KISLINGER a Jana LANÍKOVÁ. Ekologie a ochrana životního prostředí pro gymnázia. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2002, 157 s. ISBN 80-7168-828-2.
  157.  

  158. ŠRAMKO, Tibor. Chemie 8: chemie pro 8. ročník základní školy. 2. vyd. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1984, 140 s.
  159.  
  160. ŠTELCL, Jindřich a Václav VÁVRA. Multimediální atlas hornin jako interaktivní pomůcka při výuce [online]. 2008, 11. ledna 2013 [cit. 2013-07-02]. Dostupné z: <http://atlas.horniny.sci.muni.cz/>
  161.  
  162. ŠTĚPÁNEK, Otakar a Jaroslav ELIÁŠ. Kapesní atlas ryb, obojživelníků a plazů. 3. vyd. Praha: SPN, 1987, 237 s.
  163.  
  164. Tollingerová, D. Taxonomie učebních úloh. Praha: KPÚ, 1974.
  165.  
  166. VACÍK, Jiří. Přehled středoškolské chemie. 4. vyd., v SPN – pedagogickém nakl. 2. vyd. Praha: SPN – pedagogické nakladatelství, 1999, 365 s. ISBN 80-7235-108-7.
  167.  
  168. WILKES, Angela. Moje první knížka: pokusy : zábavný průvodce pro začínajícího badatele. 1. vyd. Bratislava: Mladé letá, 1992, 48 s. ISBN 80-06-00510-9.
  169.  
  170. ZÁKOSTELNÁ, Barbora a Renata ŠULCOVÁ. Alternativní metody pro rozvoj klíčových kompetencí žáků. In: Alternativní metody výuky 2009 [online]. Praha: PřF UK, 2009 [cit. 2013-05-31]. Dostupné z: <http://everest.natur.cuni.cz/konference/2009/prispevky.php>
 
doc. Mgr. Hana Cídlová, Dr. |
doc. PhDr. Emílie Musilová, CSc., Mgr. Michaela Petrů |
KFChOV, Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita |
Návrat na úvodní stránku webu, přístupnost |
Stránky Pedagogické fakulty MU
| Technická spolupráce:
| Servisní středisko pro e-learning na MU
| Fakulta informatiky Masarykovy univerzity, 2013

Centrum interaktivních a multimediálních studijních opor pro inovaci výuky a efektivní učení | CZ.1.07/2.2.00/28.0041