PJI2N Jazyk I/2 - Němčina

Ekonomicko-správní fakulta
jaro 2003
Rozsah
0/4/0. 5 kr. Ukončení: z.
Vyučující
PhDr. Denisa Gritzová (přednášející)
PhDr. Helena Hušková (přednášející)
PhDr. Lenka Kavalcová (přednášející)
PhDr. Zdena Kuchařová Kalná (přednášející)
Mgr. Jarmila Šafránková (přednášející)
Stanislav Štýs (přednášející)
Garance
PhDr. Zdena Kuchařová Kalná
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Ekonomicko-správní fakultě – Centrum jazykového vzdělávání
Kontaktní osoba: Mgr. Lenka Skoupá
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
PJI2N/01: Út 8:30–10:05 MT205, Čt 8:30–10:05 MT205
PJI2N/02: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
PJI2N/03: Út 10:15–11:50 S306, Čt 10:15–11:50 S306
PJI2N/04: Út 10:15–11:50 MT205, Čt 10:15–11:50 MT205
PJI2N/05: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
PJI2N/06: Út 12:00–13:35 S306, Čt 12:00–13:35 S306
PJI2N/07: Út 12:00–13:35 MT205, Čt 12:00–13:35 MT205
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Jazyk I-a-a (JIZ) Ve třetím semestru se navazuje na učivo z 1. ročníku. Cyklicky se rozšiřují již probraná témata a přidávají se nová ze specializovanějších oblastí. Základní dovednosti se dále diverzifikují a studenti mají aplikovat své znalosti při hraní rolí, simulaci vyjednávání a při obchodních jednáních. Ohnisko zájmů se přesune na formální a stylistickou přesnost jazykového vyjadřování. Požadavky k zápočtu: aktivní účast na seminářích, nejméně 60% úspěšnost při závěrečném testu a seminární překlad.
Osnova
  • I. Němčina pro komerční praxi: D. Kettnerová, L. Tesařová Lektion 5 : Sonderausstellungen Wortschatz: Die Werbung Lektion 6 : Vertretung Wortschatz: Der Vertrag Lektion 7 : Preisänderungen Wortschatz : Der Preis Lektion 8 : Versicherungsmöglichkeiten Wortschatz : Die Versicherung Audiokassette mit Texten und Übungen II.Wirtschaftskommunikation Deutsch: V. Eismann, Langenscheidt Lektion 4 : Unternehmenspräsentation Lektion 5 : Eine Unternehmenspräsentation vorbereiten Lektion 6 : Corporate Identity Audiokassette, Videokassette
Literatura
  • EISMANN, Volker. Wirtschaftskommunikation Deutsch. 1. Aufl. Berlin: Langenscheidt, 2000, 184 s. ISBN 3468904711. info
  • KETTNEROVÁ, Drahomíra a Lea TESAŘOVÁ. Němčina pro komerční praxi. 1. vyd. Praha: Economia, 1991, 255 s. ISBN 80-85378-05-1. info
Metody hodnocení
Seminární forma výuky, požadavky k zápočtu: 80% účast na seminářích, 60%úspěšnost u zápočtového testu, seminární překlad z němčiny do češtiny v rozsahu 1 normostrana
Vyučovací jazyk
Němčina
Navazující předměty
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2001, jaro 2002, podzim 2002, podzim 2003, jaro 2004, jaro 2005, jaro 2006, jaro 2007, jaro 2008, jaro 2009.