FF:MVK_14 Marketingová komunikace I. - Informace o předmětu
MVK_14 Marketingová komunikace I.
Filozofická fakultapodzim 2009
- Rozsah
- 1/1. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Simona Pokorná Juračková, Ph.D. (přednášející), Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D. (zástupce)
- Garance
- Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Ústav hudební vědy – Filozofická fakulta - Rozvrh
- Čt 10:00–11:35 J21
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 50 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/50, pouze zareg.: 0/50, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/50 - Mateřské obory/plány
- Management v kultuře (program FF, N-HS)
- Management v kultuře (program FF, N-OT) (2)
- Cíle předmětu
- Hlavním cílem kurzu je seznámit studenty se specifiky managementu v oblasti kultury.
- Osnova
- – marketing vs. marketing kultury, pozice marketingu v kulturní instituci
- – proces komunikace, termíny
- – logo a corporate identity, branding
- – identita instituce, budování image
- – media relations, PR a mediální partnerství
- – návštěvníci – průzkumy, cílové skupiny a jejich potřeby
- Literatura
- Marketing management (Orig.) : Marketing & management : Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola [Victoria Publishing, 1992] : Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola [Victoria Publishing, 1995]. info
- GUMMESSON, Evert. Total relationship marketing : from the 4Ps-- product, price, promotion, place-- of traditional marketing management to the 30Rs-- the thirty relationships- of the new marketing paradigm. Oxford: Butterworth-Heinemann, 1999, xiii, 281. ISBN 075064463X. info
- Výukové metody
- přednášky, diskuse, domácí úkoly
- Metody hodnocení
- aktivní účast na přednáškách, zápočtový test
- Další komentáře
- Předmět je vyučován jednorázově.
- Statistika zápisu (podzim 2009, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/podzim2009/MVK_14