MVK_14 Marketingová komunikace I.

Filozofická fakulta
podzim 2009
Rozsah
1/1. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Simona Pokorná Juračková, Ph.D. (přednášející), Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D. (zástupce)
Garance
Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Ústav hudební vědy – Filozofická fakulta
Rozvrh
Čt 10:00–11:35 J21
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 50 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/50, pouze zareg.: 0/50, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/50
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Hlavním cílem kurzu je seznámit studenty se specifiky managementu v oblasti kultury.
Osnova
  • – marketing vs. marketing kultury, pozice marketingu v kulturní instituci
  • – proces komunikace, termíny
  • – logo a corporate identity, branding
  • – identita instituce, budování image
  • – media relations, PR a mediální partnerství
  • – návštěvníci – průzkumy, cílové skupiny a jejich potřeby
Literatura
  • Marketing management (Orig.) : Marketing & management : Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola [Victoria Publishing, 1992] : Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola [Victoria Publishing, 1995]. info
  • GUMMESSON, Evert. Total relationship marketing : from the 4Ps-- product, price, promotion, place-- of traditional marketing management to the 30Rs-- the thirty relationships- of the new marketing paradigm. Oxford: Butterworth-Heinemann, 1999, xiii, 281. ISBN 075064463X. info
Výukové metody
přednášky, diskuse, domácí úkoly
Metody hodnocení
aktivní účast na přednáškách, zápočtový test
Další komentáře
Předmět je vyučován jednorázově.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2010, podzim 2011, podzim 2012, podzim 2013, podzim 2014, podzim 2015, podzim 2016, podzim 2017, podzim 2018, podzim 2019, podzim 2020, podzim 2021.