FF:MVK_14 Marketingová komunikace I. - Informace o předmětu
MVK_14 Marketingová komunikace I.
Filozofická fakultapodzim 2020
- Rozsah
- 0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Simona Pokorná Juračková, Ph.D. (přednášející), Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D. (zástupce)
- Garance
- Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Ústav hudební vědy – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Jan Karafiát
Dodavatelské pracoviště: Ústav hudební vědy – Filozofická fakulta - Rozvrh
- každý sudý čtvrtek 12:00–15:40 N41
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
MVK_14/02_TMB: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
MVK_14/03_Fait_gallery: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
MVK_14/04_MRK: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
MVK_14/05_MUO: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
MVK_14/06_KGZ: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
MVK_14/07_VMO: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
MVK_14/08_NM: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
MVK_14/09_NG: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
MVK_14/10_UPM: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
MVK_14/11_Kampa_muzeum: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
MVK_14/12_NTM: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
MVK_14/13_NZM: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
MVK_14/14_Mendelovo_m: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
MVK_14/15_MG: Rozvrh nebyl do ISu vložen. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 50 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/50, pouze zareg.: 0/50, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/50 - Mateřské obory/plány
- předmět má 9 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Hlavním cílem kurzu je seznámit studenty se specifiky marketingu v oblasti kultury obecně a s rozšířeným zaměřením na oblast muzeí.
- Výstupy z učení
- Student bude po absolvování předmětu schopen: - pochopit problematiku marketingové komunikace - rozumět současným trendům v marketingové komunikaci - připravit marketingovou analýzu - připravit a obhájit marketingovou kampaň - kriticky hodnotit marketingové nástroje - rozumět specifikům konkrétních cílových skupin
- Osnova
- co je to muzeum?
- marketing vs. marketing kultury, pozice marketingu v kulturní instituci
- proces komunikace, termíny
- logo a corporate identity, branding
- identita instituce, budování image
- media relations, PR a mediální partnerství
- návštěvníci, hlavní cílové skupiny a jejich potřeby
- Literatura
- povinná literatura
- KESNER, Ladislav. Marketing a management muzeí a památek. Praha: Grada, 2005, 304 s. ISBN 80-247-1104-4. info
- doporučená literatura
- KOTLER, Neil G., Philip KOTLER a Wendy I. KOTLER. Museum marketing and strategy : designing missions, building audiences, generating revenue and resources. 2nd ed. San Francisco: Jossey-Bass, 2008, xxx, 511. ISBN 9780787996918. info
- KOTLER, Philip a Alan R. ANDREASEN. Strategic marketing for nonprofit organizations. 5. ed. New Jersey: Prentice-Hall, 1996, vii, 632 s. ISBN 0-13-232547-0. info
- neurčeno
- Marketing management (Orig.) : Marketing & management : Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola [Victoria Publishing, 1992] : Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola [Victoria Publishing, 1995]. info
- GUMMESSON, Evert. Total relationship marketing : from the 4Ps-- product, price, promotion, place-- of traditional marketing management to the 30Rs-- the thirty relationships- of the new marketing paradigm. Oxford: Butterworth-Heinemann, 1999, xiii, 281. ISBN 075064463X. info
- Výukové metody
- přednášky, diskuse, domácí práce
- Metody hodnocení
- Aktivní účast na přednáškách, 3 kratší písemné práce. Zadávání a odevzdávání prací probíhá výhradně přes platformu ELF. Podmínkou pro úspěšné absolvování je získat alespoň 200 bodů z možných 300.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (podzim 2020, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/podzim2020/MVK_14