MAZÁČOVÁ, Pavlína. Knihovnická pedagogika ve výzkumné i aplikační perspektivě. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Knihovnická pedagogika ve výzkumné i aplikační perspektivě
Název anglicky Library pedagogy in research and application perspective
Autoři MAZÁČOVÁ, Pavlína.
Vydání 2020.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50804 Library science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky knihovnická pedagogika; učící knihovník; reflexe; evaluační výzkum
Klíčová slova anglicky library pedagogy; teaching librarian; reflection; evaluation research
Štítky competence, information education, librarian, pedagogy, research, teaching librarian
Změnil Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 25. 1. 2021 14:16.
Anotace
Odborný workshop navázal na publikační výstupy autory věnované evaluačním výzkumům a sebereflektivnímu přístupu k edukační praxi učícího knihovníka. Byly prezentovány výstupy z existujících výzkumů i teoretické kontexty v transdisciplinární perspektivě. Workshop nabídl přesah teorie do aplikační praxe učícího knihovníka.
Anotace anglicky
The professional workshop followed up on the publication outputs of the authors devoted to evaluation research and a self-reflective approach to the educational practice of a teaching librarian. Outputs from existing research as well as theoretical contexts in a transdisciplinary perspective were presented. The workshop offered an overlap of theory into the application practice of a teaching librarian.
Návaznosti
MUNI/A/1301/2019, interní kód MUNázev: Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích (Akronym: DISRI 2020)
Investor: Masarykova univerzita, Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 05:17