RABUŠICOVÁ, Milada. Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy. Pedagogika, Praha: PedF UK, 2004, LIV, 2004, č. 4, s. 326-341. ISSN 0031-3815.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy
Název česky Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy
Název anglicky The Position of Parents as Educational and Social Partners of the School
Autoři RABUŠICOVÁ, Milada (203 Česká republika, garant).
Vydání Pedagogika, Praha, PedF UK, 2004, 0031-3815.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/04:00012030
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky school; family; relations; partnership; interests of parents; position of parents
Štítky Family, interests of parents, Partnership, position of parents, relations, school
Změnil Změnila: prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr., učo 848. Změněno: 24. 2. 2005 11:56.
Anotace
Příspěvek se věnuje vztahům školy a rodiny v několika dimenzích. Zaznamenává postavení rodičů vůči škole v jeho legislativním a programovém rámci a v jeho faktické realizaci, zabývá se možnostmi prosazování zájmů rodičů ve škole a otevřeností školy vůči rodičům a širší veřejnosti a dává v úvahu potencialitu školy jako místa celoživotního učení a jako místa, jež může přispívat k dobrému fungování rodin.
Anotace anglicky
The article identifies several different dimensions of the relationship between parents and school.
Návaznosti
GA406/01/1077, projekt VaVNázev: Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy
Investor: Grantová agentura ČR, Standardní projekty
VytisknoutZobrazeno: 12. 11. 2019 19:58