ZOUNEK, Jiří. ICT in management of Czech primary schools from point of view of heads. In Dealing with Diversity: a Key Issue for Educational Management. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005. s. 62-63. ISBN 80-210-3821-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název ICT in management of Czech primary schools from point of view of heads
Název česky ICT v řízení českých základních škol pohledem ředitelů
Autoři ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Dealing with Diversity: a Key Issue for Educational Management, od s. 62-63, 2 s. 2005.
Nakladatel Masarykova univerzita v Brně
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/05:00012810
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 80-210-3821-7
Klíčová slova anglicky ICT; school; school management; headmaster
Štítky headmaster, ICT, school, school management
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D., učo 1752. Změněno: 1. 2. 2006 13:36.
Anotace
The poster is focused on the relation between ICT and school management, mapping the issues from several point of view. It shows how ICT are, according to the respondents, generally important for management of present-day Czech primary schools, in which areas of school management ICT are used most extensively, and where headmasters look for support when dealing with problems associated with modern technologies. The next part of the poster presents the achievements of headmasters at their schools in association with ICT implementation into school management and sums up where they identify utilizable reserves.
Anotace česky
Autor se soustřeďuje na vztah ICT a řízení školy a tuto problematiku mapuje z několika úhlů pohledu. Ukazuje, jak jsou ICT, podle respondentů, obecně významné pro řízení dnešní české základní školy, v jakých oblastech řízení školy jsou ICT používány nejvíce, kde hledají ředitelé oporu při řešení problémů týkajících se moderních technologií. V další části posteru autor prezentuje, co se ředitelům v jejich školách v oblasti implementace ICT do řízení školy podařilo a kde spatřují využitelné rezervy.
Návaznosti
GP406/03/P119, projekt VaVNázev: Informační a komunikační technologie a kultura školy. K roli informačních a komunikačních technologií v rozvoji kultury české školy
Investor: Grantová agentura ČR, Postdoktorské projekty
VytisknoutZobrazeno: 26. 1. 2021 04:25