POKORNÁ, Andrea. EBM jako nástroj umožňující efektivnější rozhodování při poskytování péče v podmínkách výuky ošetřovatelských postupů. In Ošetrovateľstvo 21. storočia v procese zmien - Zborník z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie. Nitra: Univerzita Konstantina Filozofa v Nitre. s. 347-357, 10 s. ISBN 80-8050-886-0. 2005.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název EBM jako nástroj umožňující efektivnější rozhodování při poskytování péče v podmínkách výuky ošetřovatelských postupů
Název česky EBM jako nástroj umožňující efektivnější rozhodování při poskytování péče v podmínkách výuky ošetřovatelských postupů
Název anglicky EBM as a tool for effectiveness solution making during the caregiving in tuition of nursing skills
Autoři POKORNÁ, Andrea (203 Česká republika, garant).
Vydání Nitra, Ošetrovateľstvo 21. storočia v procese zmien - Zborník z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie, od s. 347-357, 10 s. 2005.
Nakladatel Univerzita Konstantina Filozofa v Nitre
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 30000 3. Medical and Health Sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14110/05:00031635
Organizační jednotka Lékařská fakulta
ISBN 80-8050-886-0
Klíčová slova česky Evidence Based Medicine; Evidence Based Healthcare;zdroje informací; validita; hodnocení;ošetřovatelská péče
Klíčová slova anglicky Evidence based Medicine; Evidence Based Healthcare;source; validity; evaluation; nursing care;
Štítky evaluation, Evidence Based Healthcare, evidence based medicine, nursing care, source, validity
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PhDr. Andrea Pokorná, Ph.D., učo 98239. Změněno: 10. 2. 2010 11:52.
Anotace
Příspěvek se zabývá otázkou využití metod evidence based medicine při výuce předmětů ošetřovatelské postupy, odborná praxe a omunikace u studentů bakalářského stuida oboru všeobecná sestra. V závěrečné práci příspěvku je zařazena evaluace postupů EBM ve výuce ze strany studenztů na základě výsledků dotazníkového šetření.
Anotace anglicky
The articleis focused on the problematic of the using of the EBM methodology in the tuition of subjects Nursing skills, Clinical practice and Communication by the Nursing students. There are evaluated processes of the EBM in the tuition from the students point of view at the end of the article.
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 06:13