HAVELKOVÁ, Marie, Petr KACHLÍK, Štěpánka STRNADOVÁ a Andrea WEISOVÁ. Výchova ke zdraví a výuka genetiky na základních školách. In Přehled anotací 3. konference Škola a zdraví 21 a 35. konference pro podporu zdraví dětí a mládeže. 1. vyd. Brno: MSD a PdF MU, 2007. s. 10-10, 48 s. ISBN 978-80-86633-98-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výchova ke zdraví a výuka genetiky na základních školách
Název česky Výchova ke zdraví a výuka genetiky na základních školách
Název anglicky Health Education and Genetics Teaching in Elementary Schools
Autoři HAVELKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant), Petr KACHLÍK (203 Česká republika), Štěpánka STRNADOVÁ (203 Česká republika) a Andrea WEISOVÁ (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Brno, Přehled anotací 3. konference Škola a zdraví 21 a 35. konference pro podporu zdraví dětí a mládeže, od s. 10-10, 48 s. 2007.
Nakladatel MSD a PdF MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 30000 3. Medical and Health Sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00023709
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-86633-98-5
Klíčová slova anglicky genetics; health education; pregradual education; teacher; pupil; elementary school
Štítky Elementary school, genetics, health education, pregradual education, pupil, teacher
Změnil Změnila: doc. MUDr. Marie Havelková, CSc., učo 1564. Změněno: 7. 2. 2008 13:42.
Anotace
Práce přináší výsledky dotazníků, které byly distribuovány učitelům vyučujícím přírodopis na vybraných základních školách Jihomoravského regionu. Prezentuje přístup dnešních učitelů k výuce genetiky, sleduje, zda učitelé této vědecké disciplíny využívají i v otázkách výchovy ke zdraví.
Anotace anglicky
This thesis shows the results of questionnaires distributed among natural history teachers in selected elementary schools in the South Moravia region. It submits an attitude of teachers about genetics teaching and it monitors whether teachers use this scientific discipline in health education subjects.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 19. 3. 2024 11:30