GRENAROVÁ, Renée. Problematika počáteční výuky ruského jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností - výsledky výzkumu. In Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. s. 197-210. Pd-27/08-02/58. ISBN 978-80-210-4708-2. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Problematika počáteční výuky ruského jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností - výsledky výzkumu
Název česky Problematika počáteční výuky ruského jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností - výsledky výzkumu
Název anglicky The Initial Stage of Teaching Russian in Classes with Pupils with Impaired Communication Abilities - Reserch Results
Autoři GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, od s. 197-210, 14 s. Pd-27/08-02/58, 2008.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00027057
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4708-2
Klíčová slova česky vyučování cizího jazyka; počáteční vyučování ruštině; 2. stupeň základní školy; Rámcový vzdělávací program; komunikační obtíže; výzkum region Jižní Morava
Klíčová slova anglicky teaching foreign language; the initial stage of teaching russian; secondary school; communication ability disturbance; Framework Educational Programme for Primary Education; communication competences; research in the region of South Moravia
Štítky communication ability disturbance, communication competences, princips, school educational programme, secondary school, teaching foreign language
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Změněno: 28. 3. 2013 22:32.
Anotace
Kapitola prezentuje výsledky výzkumu Vyučování ruštině u žáků s narušenou komunikační schopností na 2. stupni základní školy. Věnuje se obtížím v počáteční etapě výuky ruskému jazyku. Studie sleduje specifické zvláštnosti této významné etapy, zdůrazňuje komunikativní přístup v rámci osvojování specifik zvukového systému ruštiny.
Anotace anglicky
The chapter represents research results on Teaching Russian of pupils with communication competency disturbance at primary school. The paper focuses the initial stage of teaching Russian. This study points out the specificity of important stage, emphasizes the necessity of the communicative approach in teaching the peculiarities of the Russian sound systém.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 14:41