Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2023

    1. CHALOUPKOVÁ, Soňa. "Večerní škola" jako forma celoživotního vzdělávání dospělých osob s mentálním postižením a její význam v socializačním procesu dané cílové skupiny. Speciální pedagogika. Časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky. Praha, 2023, roč. 33, 1-2, s. 65-75, 10 s. ISSN 1211-2720.
      URL URL
      Název česky: "Večerní škola" jako forma celoživotního vzdělávání dospělých osob s mentálním postižením a její význam v socializačním procesu dané cílové skupiny
      Název anglicky: "Evening school" as a form of lifelong education of adults with mental disabilities and its importance in the socialization process of the given target group
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Mental disability; adults with mental disability; lifelong learning; socialization; activation; social inclusion
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 30. 1. 2024 15:17.

    2017

    1. HORÁKOVÁ, Radka, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Jana BLÁHOVÁ, Bronislava BUBENÍČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Daniela ĎÁSKOVÁ, Lenka DOLEŽALOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Nora JÁGEROVÁ, Petr KOPEČNÝ, Barbora KULIHOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Eva MATĚJÍČKOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Jana SEDLÁČKOVÁ, Milada TAICHOVÁ, Veronika UHROVÁ, Jan VIKTORIN, Jan VROŽINA, Dana ZÁMEČNÍKOVÁ a Barbora CHLEBORADOVÁ. Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí. první. Brno: MU, 2017, 311 s. ISBN 978-80-210-8915-0.
      Název česky: Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
      Název anglicky: Education and Support for Children, Pupils and Students with Special Educational Needs in the Inclusive Environment
      RIV/00216224:14410/17:00100342 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Horáková, Radka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Bláhová, Jana (203 Česká republika, domácí) -- Bubeníčková, Bronislava (203 Česká republika) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Ďásková, Daniela (203 Česká republika, domácí) -- Doležalová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, domácí) -- Jágerová, Nora (703 Slovensko, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Kulihová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Matějíčková, Eva (703 Slovensko, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Röderová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Sedláčková, Jana (203 Česká republika, domácí) -- Taichová, Milada (203 Česká republika, domácí) -- Uhrová, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Viktorin, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Vrožina, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Chleboradová, Barbora (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: inclusive education; pupil with special educational needs; support measures; support; therapy; teaching methods; speech therapy intervention; psychohygienic
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 17. 5. 2018 13:21.
    2. HORÁKOVÁ, Radka, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Jana BLÁHOVÁ, Bronislava BUBENÍČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Daniela ĎÁSKOVÁ, Lenka DOLEŽALOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Nora JÁGEROVÁ, Petr KOPEČNÝ, Barbora KULIHOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Eva MATEJIČKOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Jana SEDLÁČKOVÁ, Milada TAICHOVÁ, Veronika UHROVÁ, Jan VIKTORIN, Jan VROŽINA, Dana ZÁMEČNÍKOVÁ a Barbora CHLEBORADOVÁ. Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 311 s. ISBN 978-80-210-8915-0.
      Název česky: Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
      Název anglicky: Education and Support for Children, Pupils and Students with Special Educational Needs in the Inclusive Environment
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: inclusive education; pupil with special educational needs; support measures; support; therapy; teaching methods; speech therapy intervention; psychohygienic
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 28. 5. 2018 15:20.

    2016

    1. BOČKOVÁ, Barbora, Marie VÍTKOVÁ, Monika AUGUSTINOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Dana BUČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Adéla ĎÁSKOVÁ, Lenka DOLEŽALOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Helena GAJDOŠÍKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Miroslava HYNŠTOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Tinatin CHITORELIDZE, Barbora ILGNEROVÁ, Godwin Jude Uchenna IROKABA, Petr KOPEČNÝ, Eva MINÁŘOVÁ, Dana NOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Zuzana PAŽITNÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Kateřina ŠIMČÍKOVÁ, Kristina ŠIMEČKOVÁ, Petra ŠEVČÍKOVÁ, Veronika UHROVÁ, Jan VIKTORIN a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání. 1. vyd. Brno: MU, 2016, 384 s. ISBN 978-80-210-8508-4.
      Název česky: Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání
      Název anglicky: Support of Pupils with Special Educational Needs in the Context of Inclusive Education
      RIV/00216224:14410/16:00093784 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Bočková, Barbora (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Augustinová, Monika (203 Česká republika, domácí) -- Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Bučková, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Ďásková, Adéla (203 Česká republika, domácí) -- Doležalová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Gajdošíková, Helena (203 Česká republika, domácí) -- Horáková, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Hynštová, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, domácí) -- Chitorelidze, Tinatin (268 Gruzie, domácí) -- Ilgnerová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Irokaba, Godwin Jude Uchenna (566 Nigérie, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Minářová, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Nová, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pažitná, Zuzana (703 Slovensko, domácí) -- Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Röderová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Šimčíková, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Šimečková, Kristina (203 Česká republika, domácí) -- Ševčíková, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Uhrová, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Viktorin, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: pupil with special educational needs; support; support measures; inclusive education; small school; climate in the class; pedagogical assistant
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 31. 3. 2017 13:58.
    2. BOČKOVÁ, Barbora, Marie VÍTKOVÁ, Monika AUGUSTINOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Dana BUČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Adéla ĎÁSKOVÁ, Lenka DOLEŽALOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Helena GAJDOŠÍKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Miroslava HYNŠTOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Tinatin CHITORELIDZE, Barbora ILGNEROVÁ, Godwin Jude Uchenna IROKABA, Petr KOPEČNÝ, Eva MINÁŘOVÁ, Dana NOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Zuzana PAŽITNÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Kateřina ŠIMČÍKOVÁ, Kristina ŠIMEČKOVÁ, Petra ŠEVČÍKOVÁ, Veronika UHROVÁ, Jan VIKTORIN a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 338 s. ISBN 978-80-210-8508-4.
      Název česky: Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání
      Název anglicky: Support of Pupils with Special Educational Needs in the Context of Inclusive Education
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: pupil with special educational needs; support; support measures; inclusive education; small school; climate in the class; pedagogical assistant
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 30. 6. 2017 14:30.

    2015

    1. CHALOUPKOVÁ, Soňa a Kateřina ŠIMČÍKOVÁ. Analýza procesu diagnostiky u jedinců s lehkým mentálním postižením. In Zámečníková, D., Vítková, M. et al. Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí - teorie, výzkum, praxe. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2015, s. 249-261. ISBN 978-80-210-8098-0.
      Název česky: Analýza procesu diagnostiky u jedinců s lehkým mentálním postižením
      Název anglicky: Analysis of Diagnostic Process of Children with Mild Intellectual Disability
      čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Mgr. Kateřina Furiková, Ph.D., učo 371305. Změněno: 13. 3. 2018 14:37.
    2. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Daniela ĎÁSKOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Tinatin CHITORELIDZE, Lenka GAJZLEROVÁ, Kateřina GRUBEROVÁ, Jana HRČOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Godwin Jude Uchenna IROKABA, Nora JÁGEROVÁ, Kristýna KEHAROVÁ, Petr KOPEČNÝ, Ivana MÁROVÁ, Petra ODEHNALOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Petra PISKOVÁ, Lucia PLEVOVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Alena FRANKOVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ, Kateřina ŠIMČÍKOVÁ, Helena VAĎUROVÁ a Pavlína WINKLEROVÁ. Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe. první. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 367 s. ISBN 978-80-210-8098-0.
      Název česky: Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe
      Název anglicky: Current Trends in Inclusive Education focused on Pupils with Special Educational Needs in the Czech Republic and Abroad: Theory, Research, Practice
      RIV/00216224:14410/15:00086574 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Zámečníková, Dana (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Bočková, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Ďásková, Daniela (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Horáková, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Chitorelidze, Tinatin (268 Gruzie, domácí) -- Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Gruberová, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Hrčová, Jana (703 Slovensko, domácí) -- Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, domácí) -- Irokaba, Godwin Jude Uchenna (566 Nigérie, domácí) -- Jágerová, Nora (703 Slovensko, domácí) -- Keharová, Kristýna (203 Česká republika, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Odehnalová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Pisková, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Plevová, Lucia (703 Slovensko, domácí) -- Procházková, Lucie (203 Česká republika, domácí) -- Přinosilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Franková, Alena (703 Slovensko, domácí) -- Slepičková, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Šimčíková, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Vaďurová, Helena (203 Česká republika, domácí) -- Winklerová, Pavlína (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: inclusive education; early support; school education; support for children with special educational needs; job placement; physical and multiple disability; mental impairment; schizophrenia; speech therapy; tablets; environmental education
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 21. 2. 2016 20:19.
    3. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Daniela ĎÁSKOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Tinatin CHITORELIDZE, Lenka GAJZLEROVÁ, Kateřina GRUBEROVÁ, Jana HRČOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Godwin Jude Uchenna IROKABA, Nora JÁGEROVÁ, Kristýna KEHAROVÁ, Petr KOPEČNÝ, Ivana MÁROVÁ, Petra ODEHNALOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Petra PISKOVÁ, Lucia PLEVOVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Alena FRANKOVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ, Kateřina ŠIMČÍKOVÁ, Helena VAĎUROVÁ a Pavlína WINKLEROVÁ. Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 367 s. ISBN 978-80-210-8098-0.
      Název česky: Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe
      Název anglicky: Current Trends in Inclusive Education focused on Pupils with Special Educational Needs in the Czech Republic and Abroad: Theory, Research, Practice
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: inclusive education; early support; school education; support for children with special educational needs; job placement; physical and multiple disability; mental impairment; schizophrenia; speech therapy; tablets; environmental education
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D., učo 10593. Změněno: 24. 3. 2017 08:20.
    4. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Daniela ĎÁSKOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Tinatin CHITORELIDZE, Lenka GAJZLEROVÁ, Kateřina GRUBEROVÁ, Jana HRČOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Godwin Jude Uchenna IROKABA, Nora JÁGEROVÁ, Kristýna KEHAROVÁ, Petr KOPEČNÝ, Ivana MÁROVÁ, Petra ODEHNALOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Petra PISKOVÁ, Lucia PLEVOVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Alena FRANKOVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ, Kateřina ŠIMČÍKOVÁ, Helena VAĎUROVÁ a Pavlína WINKLEROVÁ. Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 367 s. ISBN 978-80-210-8098-0.
      Název česky: Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe
      Název anglicky: Current Trends in Inclusive Education focused on Pupils with Special Educational Needs in the Czech Republic and Abroad: Theory, Research, Practice
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: inclusive education; early support; school education; support for children with special educational needs; job placement; physical and multiple disability; mental impairment; schizophrenia; speech therapy; tablets; environmental education
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 1. 6. 2016 09:03.

    2014

    1. PIPEKOVÁ, Jarmila, Marie VÍTKOVÁ, Kristýna BALÁTOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Lenka BÁRTOVÁ, Kristýna BĚLOHLÁVKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Alena FRANKOVÁ, Lenka GAJZLEROVÁ, Lenka HRICOVÁ, Jana HRČOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Nora JÁGEROVÁ, Kateřina JISKROVÁ, Barbora KITTLEROVÁ, Soňa KLEMPOVÁ, Jiřina KLENKOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Nela LEŠKANIČOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Eva MATĚJÍČKOVÁ, Eva Valerie MAXOVÁ, Petra ODEHNALOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Martina PUDIŠOVÁ, Tereza SÝSOVÁ, Zuzana ŠIRMEROVÁ, Lucie ŠPIČÁKOVÁ, Zuzana TIHELKOVÁ, Simona TOMANOVÁ, Martin VRUBEL a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 456 s. ISBN 978-80-210-7530-6.
      Název anglicky: From School Inclusion to Social Inclusion and Participation in Society
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: inclusion; social inclusion; education; student with special needs; preparatory class in elementary school; child with social disadvantage; tablet; alternative augmentative communication; professional training; visual handicap; autistic spectrum disorder
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jana Dykastová, učo 371418. Změněno: 12. 6. 2015 12:53.
    2. PIPEKOVÁ, Jarmila, Marie VÍTKOVÁ, Kristýna BALÁTOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Lenka BÁRTOVÁ, Kristýna BĚLOHLÁVKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Alena FRANKOVÁ, Lenka GAJZLEROVÁ, Lenka HRICOVÁ, Jana HRČOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Nora JÁGEROVÁ, Kateřina JISKROVÁ, Barbora KITTLEROVÁ, Soňa KLEMPOVÁ, Jiřina KLENKOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Nela LEŠKANIČOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Eva MATĚJÍČKOVÁ, Eva Valerie MAXOVÁ, Petra ODEHNALOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Martina PUDIŠOVÁ, Tereza SÝSOVÁ, Zuzana ŠIRMEROVÁ, Lucie ŠPIČÁKOVÁ, Zuzana TIHELKOVÁ, Simona TOMANOVÁ, Martin VRUBEL a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti. první. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 456 s. ISBN 978-80-210-7530-6.
      Název česky: Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti.
      Název anglicky: From School Inclusion to Social Inclusion and Participation in Society
      RIV/00216224:14410/14:00079015 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, garant, domácí) -- Balátová, Kristýna (203 Česká republika, domácí) -- Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Bártová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Bělohlávková, Kristýna (203 Česká republika, domácí) -- Bočková, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Franková, Alena (703 Slovensko, domácí) -- Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Hricová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Hrčová, Jana (703 Slovensko, domácí) -- Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, domácí) -- Jágerová, Nora (703 Slovensko, domácí) -- Jiskrová, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Kittlerová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Klempová, Soňa (703 Slovensko, domácí) -- Klenková, Jiřina (203 Česká republika, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Leškaničová, Nela (203 Česká republika, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Matějíčková, Eva (703 Slovensko, domácí) -- Maxová, Eva Valerie (203 Česká republika, domácí) -- Odehnalová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Procházková, Lucie (203 Česká republika, domácí) -- Přinosilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pudišová, Martina (703 Slovensko, domácí) -- Sýsová, Tereza (203 Česká republika, domácí) -- Širmerová, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Špičáková, Lucie (203 Česká republika, domácí) -- Tihelková, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Tomanová, Simona (203 Česká republika, domácí) -- Vrubel, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: inclusion; social inclusion; education; student with special needs; preparatory class in elementary school; child with social disadvantage; tablet; alternative augmentative communication; professional training; visual handicap; autistic spectrum disorder
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 10. 2. 2015 13:43.

    2013

    1. HUBÁLKOVÁ, Petra a Soňa CHALOUPKOVÁ. Hamet 2 jako diagnostický nástroj profesní orientace žáků s mentálním postižením. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 259-268. ISBN 978-80-210-6515-4.
      Název anglicky: The Assessment Tool Hamet 2 in Professional Orientation of Students with Mild Intellectual Disabilities
      RIV/00216224:14410/13:00072076 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Hubálková, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: mild intellectual disability; vocational preparation; career choice assessment; career counselling; Hamet 2; test methods
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 25. 4. 2014 12:49.
    2. CHALOUPKOVÁ, Soňa a Šárka PISKAČOVÁ. Postavení žáků se specifickými poruchami učení a jejich vztahy v kolektivu třídy a v základní škole. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII. 1. vyd. Brno: Paido, 2013, s. 237-246. ISBN 978-80-7315-246-8.
      Název anglicky: The Role of Pupils with Specific Learning Difficulties and Their Relationships in a Class and in Elementary School
      RIV/00216224:14410/13:00071106 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, garant, domácí) -- Piskačová, Šárka (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: specific learning difficulties; peer group; marginalization; friendship; sociometry

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 5. 3. 2014 15:14.
    3. CHALOUPKOVÁ, Soňa. Využití prvků alternativních metod ve vyučovacím procesu na základní škole praktické. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 182-191. ISBN 978-80-210-6515-4.
      Název anglicky: The Use of Elements of Alternative Methods in Teaching Pupils in Practical Primary Schools
      RIV/00216224:14410/13:00072011 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: mild intellectual disability; education of pupils with mild intellectual disabilities; practical primary school; teaching; alternative methods
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 11. 2. 2014 17:55.

    2012

    1. CHALOUPKOVÁ, Soňa a Miroslava BARTOŇOVÁ. Vyučovací metody ve vzdělávacím procesu žáků základních škol praktických v České republice. In Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 167-176. ISBN 978-80-210-5995-5.
      Název česky: Vyučovací metody ve vzdělávacím procesu žáků základních škol praktických v České republice
      Název anglicky: Teaching Methods in Teaching of Pupils in Elementary Schools for Pupils with Mild Intellectual Disabilities in the Czech Republic
      RIV/00216224:14410/12:00063095 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, garant, domácí) -- Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Mild mental handicap education of pupils with mild mental handicap elementary school practical teaching process teaching method
      Recenzováno: ano

      Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 6. 2. 2013 09:58.
    2. CHALOUPKOVÁ, Soňa. Zavádění prvků terapeuticko-formativních přístupů ve vyučovacím procesu na základních školách praktických v České republice. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI. Education of Pupils with Special Education Needs VI. 1. vyd. Brno: Paido, 2012, s. 179-189. ISBN 978-80-7315-235-2.
      Název česky: Zavádění prvků terapeuticko-formativních přístupů ve vyučovacím procesu na základních školách praktických v České republice
      Název anglicky: Implementing Formative Therapeutic Approaches in Teaching of Pupils in Elementary Schools for Pupils with Mild Intellectual Disabilities in the Czech Republic
      RIV/00216224:14410/12:00062837 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Mild Intellectual Disability; Education of Pupils with Intellectual Disability; Elementary School for Pupils with Mild Intellectual Disability; Teaching; Formative therapeutic Approaches
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D., učo 105703. Změněno: 24. 1. 2013 09:48.

    2011

    1. CHALOUPKOVÁ, Soňa. Analýza školních vzdělávacích programů a vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, 232 s. ISBN 978-80-210-5646-6.
      Název česky: Analýza školních vzdělávacích programů a vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice
      Název anglicky: An Analysis of School Curricula and Teaching Process in Elementary Schools Practice in the Czech Republic
      RIV/00216224:14410/11:00055115 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Mild mental handicap; education of pupils with mild mental handicap; elementary school practice; teaching process; teaching methods; teaching forms; teaching resources; School Education Programme

      Změnila: Mgr. Martina Dvořáková, učo 180818. Změněno: 8. 2. 2012 15:01.
    2. CHALOUPKOVÁ, Soňa. Analýza vyučovacího procesu v základních školách praktických v České republice. In Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 60-68. ISBN 978-80-210-5663-3.
      Název česky: Analýza vyučovacího procesu v základních školách praktických v České republice
      Název anglicky: Analysis of Teaching Process in Elementary Schools for Pupils with Mild Intellectual Disabilties in the Czech Republic
      RIV/00216224:14410/11:00055846 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: mild intellectual disability; education of pupils with mild intellectual disability; elementary schools for pupils with mild intellectual disabilities; teaching process; teaching methods; teaching forms; teaching resources
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Zuzana Szabó Lenhartová, učo 274511. Změněno: 28. 2. 2012 21:02.
    3. BARTOŇOVÁ, Miroslava a Soňa CHALOUPKOVÁ. Individualizace a diferenciace vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice. In KLENKOVÁ, J.; VÍTKOVÁ, M. et. al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení Inclusive Education Provisions for Different Age Groups and Disabilities. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 251-260. ISBN 978-80-210-5731-9.
      Název česky: Individualizace a diferenciace vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice
      Název anglicky: Individualization and Differentiation of Teaching Process in Elementary Schools for Pupils with Mild Intellectual Disabilities in the Czech Republic
      RIV/00216224:14410/11:00055149 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí) -- Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: mild intellectual disability; education of pupils with mild intellectual disability; elementary school for pupils with mild intellectual disabilities; teaching process; group teaching; individual tutoring

      Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 2. 3. 2014 21:30.

    2010

    1. BARTOŇOVÁ, Miroslava a Soňa CHALOUPKOVÁ. Analýza Rámcových vzdělávacích programů na základních školách praktických v rámci Jihomoravského kraje. In BARTOŇOVÁ, M.; VÍTKOVÁ, M. et. al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 283-294, 11 s. ISBN 978-80-210-5383-0.
      Název česky: Analýza Rámcových vzdělávacích programů na základních školách praktických v rámci Jihomoravského kraje
      Název anglicky: Analysis of Framework Educational Programmes at Elementary Schools for Pupils with Mild Intellectual Disabilities in the South Moravian Region
      RIV/00216224:14410/10:00046989 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí) -- Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Mild Mental Retardation; Elementary School for Pupils with Mild Mental Retardation; the Framework Educational Programme for Elementary Education; Appendix Regulating the Education of Pupils with Mild Mental Retardation; the School Education Programme
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D., učo 105703. Změněno: 26. 4. 2011 15:48.
    2. CHALOUPKOVÁ, Soňa. Postavení Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání na základních školách praktických ve městě Brně. In VÍTKOVÁ, M.; HAVEL, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 73-73, 2 s. ISBN 978-80-7315-199-7.
      Název česky: Postavení Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání na základních školách praktických ve městě Brně
      Název anglicky: Framework Educational Programme for Primary Education at Primary Schools for Pupils with Mild Intellectual Disabilities in Brno
      RIV/00216224:14410/10:00045994 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Mild mental handicap; education of pupils with mild mental handicap; special educational needs; Framework Educational Programme for Basic Education supplement for education of pupils with mild mental handicap; School Education Programme

      Změnila: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D., učo 105703. Změněno: 1. 1. 2011 11:18.
    3. BARTOŇOVÁ, Miroslava a Soňa CHALOUPKOVÁ. Přístupy ke vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. In BARTOŇOVÁ, M.; VÍTKOVÁ, M. et. al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 269-282, 13 s. ISBN 978-80-210-5383-0.
      Název česky: Přístupy ke vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
      Název anglicky: Approaches to Education of Students with Mild Intellectual Disabilities
      RIV/00216224:14410/10:00046987 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí) -- Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Mild Mental Retardation; Education of Pupils with Mild Mental Retardation; Elementary School for Pupils with Mild Mental Retardation; Framework Educational Programme for Elementary Education
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D., učo 105703. Změněno: 26. 4. 2011 15:50.
    4. CHALOUPKOVÁ, Soňa. Přístupy ke vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. In PANČOCHA, K. (ed.) Životní dráha jedince v inkluzivním prostředí. 1. vydání. Brno: Masarykov univerzita, 2010, s. 70-81. ISBN 978-80-210-5340-3.
      Název česky: Přístupy ke vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
      Název anglicky: Approaches to Education of Children with Mild Intellectual Disability
      RIV/00216224:14410/10:00046162 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Mild mental handicap; education of pupils with mild mental handicap; the Framework Educational Programme for Elementary Education Supplement for education of pupils with mild mental handicap; the School Education Programme
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D., učo 105703. Změněno: 26. 4. 2011 16:40.

    2009

    1. CHALOUPKOVÁ, Soňa. Vliv edukace žáků s těžkým postižením v domovech pro osoby se zdravotním postižením na jejich osobnost a socializaci. In MÜHLPACHR, Pavel. Sociální inkluze v prostředí biodromální speciální pedagogiky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 96-103. Pd-22/09-02/58. ISBN 978-80-210-4951-2.
      Název anglicky: The influence of education pupils with multiple disabilities at Homes for people with handicap on their personality and socialization
      RIV/00216224:14410/09:00037181 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: multiple disabilities; the education of pupils with multiple disabilities; the basal stimulation; Home for people with handicap; the humanization

      Změnila: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D., učo 105703. Změněno: 21. 12. 2010 13:58.
Zobrazeno: 5. 5. 2024 19:41