Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2024

    1. ĎULÍKOVÁ, Lenka a Julie GROMBÍŘOVÁ. Jak vystavět most k úspěchu: Nastavení spolupráce učitele/ky a asistenta/ky (začínající tandem). 2024.
    2. ĎULÍKOVÁ, Lenka. Situační analýza v kontextu vícevrstevné sociální reality. In Inovativní přístupy v kvalitativní metodologii. 2024.

    2023

    1. VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Jan EGERLE, Lenka ĎULÍKOVÁ, Petra DVOŘÁČKOVÁ a Petra PÍRKOVÁ. Communication in (Inter)professional Teams as a Specific Challenge: The Practice at Primary and Lower Secondary Schools. In ECER 2023 "The Value of Diversity in Education and Educational Research". 2023.
    2. EGERLE, Jan, Lenka ĎULÍKOVÁ, Teresa VICIANOVÁ, Alžběta JURASOVÁ, Petra DVOŘÁČKOVÁ a Alena PAROUBKOVÁ. Direct and Indirect Model of (Inter)professional Collaboration: Case Studies from Primary and Lower Secondary Schools in the Czech Republic. In ECER 2023: "The Value of Diversity in Education and Educational Research". 2023.
    3. ĎULÍKOVÁ, Lenka. Klíčové mechanismy konstrukce spolupráce učitelů a asistentů pedagoga na fakultní základní škole ve Finsku. 2023.
    4. EGERLE, Jan a Lenka ĎULÍKOVÁ. Modely spolupráce začínajících učitelů a asistentů pedagoga. In Pedagogický výzkum a proměny vzdělávání: XXXI. výroční konference ČAPV, 2023. 2023.
    5. EGERLE, Jan a Lenka ĎULÍKOVÁ. Modely spolupráce začínajících učitelů a asistentů pedagoga. Online. 1., elektronické vydání. Brno: Česká asociace pedagogického výzkumu, Masarykova univerzita, 2023, s. 90-92. ISBN 978-80-280-0359-3.
    6. ĎULÍKOVÁ, Lenka. Trendy ve vzdělávání budoucích učitelů: Pedagogicko-psychologický modul. In Posilování kapacit vysokých škol pedagogického směru na Ukrajině. 2023.
    7. JANÍK, Tomáš, Lenka ĎULÍKOVÁ, Petra DVOŘÁČKOVÁ, Tereza DVOŘÁKOVÁ, Jan EGERLE, Jiří HAVEL, Alžběta JURASOVÁ, Ivana JŮZOVÁ, Petra RYŠKOVÁ a Teresa VICIANOVÁ. Vztahová dimenze interprofesní spolupráce ve škole: případové studie. Brno: Masarykova univerzita, 2023, 124 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 51. ISBN 978-80-280-0506-1.
    8. JANÍK, Tomáš, Lenka ĎULÍKOVÁ, Petra DVOŘÁČKOVÁ, Tereza DVOŘÁKOVÁ, Jan EGERLE, Jiří HAVEL, Alžběta JURASOVÁ, Ivana JŮZOVÁ, Petra RYŠKOVÁ a Teresa VICIANOVÁ. Vztahová dimenze interprofesní spolupráce ve škole: případové studie. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2023. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 51. ISBN 978-80-280-0505-4.
    9. JANÍK, Tomáš, Lenka ĎULÍKOVÁ, Petra DVOŘÁČKOVÁ, Tereza DVOŘÁKOVÁ, Jan EGERLE, Jiří HAVEL, Alžběta JURASOVÁ, Ivana JŮZOVÁ, Petra RYŠKOVÁ a Teresa VICIANOVÁ. Vztahová dimenze interprofesní spolupráce ve škole: případové studie. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2023. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 51. ISBN 978-80-280-0506-1. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0506-2023.

    2022

    1. ĎULÍKOVÁ, Lenka. Cena rektora Masarykovy univerzity 2022. Masarykova univerzita, 2022.
    2. ĎULÍKOVÁ, Lenka. Cesta Základní školy Partyzánské jako otevřené školy a učící se komunity. Sociální pedagogika: časopis pro vědu a praxi. Česká republika: Univerzita Tomáše bati ve Zlíně, 2022, roč. 10, č. 1, s. 133–139. ISSN 1805-8825.
    3. GULOVÁ, Lenka, Lenka ĎULÍKOVÁ a František TRAPL. Cílové skupiny sociální pedagogiky. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2022. ISSN 1805-8825.
    4. KOŠATKOVÁ, Markéta, Miroslav BIELIK a Lenka ĎULÍKOVÁ. Diversity as a Norm - a Case Study of a "Special School". In The European Conference on Educational Research. 2022.
    5. ĎULÍKOVÁ, Lenka. Finnish inclusive educational policy and practice. In Centre for Educational Assesment presentation. 2022.
    6. ĎULÍKOVÁ, Lenka. Finská základní škola: participace asistentů pedagoga optikou sociální inkluze. In Mezinárodní vědecká konference studentů doktorských studijních programů: Trends in Teachers´ Education in the mirror of today´s society. 2022.
    7. ŠÍP, Radim, Denisa DENGLEROVÁ, Miroslav BIELIK, Lenka ĎULÍKOVÁ, Jan KALENDA, Markéta KOŠATKOVÁ, Martina KUROWSKI, Lenka GULOVÁ a František TRAPL. Na cestě k inkluzivní škole: interakce a norma. Brno: Masarykova univerzita, 2022, 275 s. ISBN 978-80-280-0124-7.
    8. ŠÍP, Radim, Denisa DENGLEROVÁ, Miroslav BIELIK, Lenka ĎULÍKOVÁ, Jan KALENDA, Markéta KOŠATKOVÁ, Martina KUROWSKI, Lenka GULOVÁ a František TRAPL. Na cestě k inkluzivní škole: interakce a norma. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022, 275 s. ISBN 978-80-280-0125-4.
    9. ŠÍP, Radim, Denisa DENGLEROVÁ, Miroslav BIELIK, Lenka ĎULÍKOVÁ, Jan KALENDA, Markéta KOŠATKOVÁ, Martina KUROWSKI, Lenka GULOVÁ a František TRAPL. Na cestě k inkluzivní škole: interakce a norma. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022, 275 s. ISBN 978-80-280-0124-7.
    10. ĎULÍKOVÁ, Lenka. Paradigma sociální pedagogiky ve Finsku. Sociální pedagogika: časopis pro vědu a praxi. Česká republika: Univerzita Tomáše bati ve Zlíně, 2022, roč. 10, č. 1, s. 56-60. ISSN 1805-8825.
    11. ŠVEC, Vlastimil, Petra BARANOVÁ, Tereza DVOŘÁKOVÁ, Lenka ĎULÍKOVÁ, Tomáš JANÍK, Jan EGERLE, Ivana JŮZOVÁ, Alena PAROUBKOVÁ a Valentýna VESELÁ. Podoby profesní spolupráce ve škole: případové studie. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022, 116 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi (sv. 49). ISBN 978-80-280-0253-4.
    12. ŠVEC, Vlastimil, Petra BARANOVÁ, Tereza DVOŘÁKOVÁ, Lenka ĎULÍKOVÁ, Tomáš JANÍK, Jan EGERLE, Ivana JŮZOVÁ, Alena PAROUBKOVÁ a Valentýna VESELÁ. Podoby profesní spolupráce ve škole: případové studie. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022. Pedagogický výzkum v teorii a praxi (sv. 49). ISBN 978-80-280-0254-1. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0254-2022.
    13. ŠVEC, Vlastimil, Petra BARANOVÁ, Tereza DVOŘÁKOVÁ, Lenka ĎULÍKOVÁ, Tomáš JANÍK, Jan EGERLE, Ivana JŮZOVÁ, Alena PAROUBKOVÁ a Valentýna VESELÁ. Podoby profesní spolupráce ve škole: případové studie. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022. Pedagogický výzkum v teorii a praxi (sv. 49). ISBN 978-80-280-0253-4.
    14. BIELIK, Miroslav, Lenka ĎULÍKOVÁ, Olha ROTKO a Nataliia VORONSKA. Pre-Service Primary School Teacher University Training for Inclusive Education in the Czech Republic and Ukraine: An Exploratory Study. European Education. United States: Routledge Journals, Taylor & Francis Ltd, 2022, roč. 54, 3-4, s. 83-101. ISSN 1056-4934. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/10564934.2022.2140061.
    15. ŠÍP, Radim, Denisa DENGLEROVÁ, Lenka ĎULÍKOVÁ a Jan KALENDA. Situation Analysis: Making Visible Internal Competition Mechanisms. In Situation Analysis: Making Visible Internal Competition Mechanisms. 2022.
    16. BIELIK, Miroslav a Lenka ĎULÍKOVÁ. Teorie plánovaného chování jako interpretativní rámec procesu změny inkluzivního vzdělávání. In R. Švaříček, H. Voňková. Proměny výchovy a vzdělávání a jejich reflexe v pedagogickém výzkumu. Sborník příspěvků XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. Brno, 2022, s. 210-2012, 3 s. ISBN 978-80-280-0090-5.
    17. BIELIK, Miroslav a Lenka ĎULÍKOVÁ. Teorie plánovaného chování jako interpretativní rámec procesu změny inkluzivního vzdělávání. In Konference České asociace pedagogického výzkumu. 2022.
    18. ĎULÍKOVÁ, Lenka, Miroslav BIELIK a Lenka GULOVÁ. Well-being and Cooperation in the Rural School. In The European Conference on Educational Research. 2022.

    2021

    1. ĎULÍKOVÁ, Lenka. Asistenti pedagoga v inkluzivním vzdělávání. Online. In Tereza Buchtová, Vlado Balaban. AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ XVI: Working Academics Value Excellence for International Teachers. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2021, s. 83-89. ISBN 978-80-244-6010-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5507/pdf.21.24460109.
    2. DENGLEROVÁ, Denisa, Radim ŠÍP, Martina KUROWSKI, Lenka GULOVÁ, Markéta KOŠATKOVÁ, František TRAPL, Miroslav BIELIK a Lenka ĎULÍKOVÁ. Inkluze v situačním poli: výzkum komplexního fenoménu. In 29. konference ČAPV. 2021.
    3. ĎULÍKOVÁ, Lenka, Markéta KOŠATKOVÁ a Miroslav BIELIK. INKLUZIVNÍ KULTURA ŠKOLY: DIVERZITA A KAŽDODENNOST - PŘÍPADOVÁ STUDIE ŠKOLY. 2021. ISBN 978-80-7392-367-9.
    4. ĎULÍKOVÁ, Lenka, Markéta KOŠATKOVÁ a Miroslav BIELIK. NA CESTĚ KE SPRAVEDLNOSTI VE VZDĚLÁVÁNÍ: PEDAGOGICKÝ VÝZKUM PRO LEPŠÍ PRAXI A POLITIKU. In Česká asociace pedagogického výzkumu (ČAPV). 2021.

    2020

    1. ĎULÍKOVÁ, Lenka. Geneze a současné postavení profese asistenta pedagoga v podmínkách českého školství. Pedagogická orientace. Brno: Česká pedagogická společnost o.s., 2020, roč. 30, č. 3, s. 375-395. ISSN 1211-4669. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2020-3-375.
    2. BIELIK, Miroslav, Lenka ĎULÍKOVÁ, Nataliia VORONSKA a Olha ROTKO. Professional training, attitudes, and self-efficacy in inclusive education of future teachers. In Cooperation among young scientists as a perspective for the development of the university environment. 2020.
    3. ĎULÍKOVÁ, Lenka. Sdílení asistentů pedagoga jako důsledek legislativních změn. In XXVIII. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 2020. 2020.
    4. ĎULÍKOVÁ, Lenka. Sdílení asistentů pedagoga jako důsledek legislativních změn. In XXVIII. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2020. ISBN 978-80-7599-196-6.

    2019

    1. ĎULÍKOVÁ, Lenka. Doučování dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí. In Přínosy dlouhodobé individuální podpory vzdělávání sociálně znevýhodněných dětí. 2019.

    2016

    1. ĎULÍKOVÁ, Lenka. Cena děkana pedagogické fakulty Masarykovy univerzity za významný tvůrčí čin studentů. Pedagogická fakulta MU, 2016.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 7. 11. 2024 00:39