Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2024

    1. FICO, Martin a Lucie ŠKARKOVÁ. Rozvoj podnikavosti ako cesta, ale kam má viesť? In Nové horizonty kvalitatívného výskumu 2024, Bratislava. 2024.

    2023

    1. HLAĎO, Petr, Klára ŠEĎOVÁ, Jana OBROVSKÁ, Kateřina LOJDOVÁ, Oksana Yuriyivna STUPAK, Tomáš LINTNER a Martin FICO. Adaptace ukrajinských žáků na vzdělávání v českých základních školách. Brno: Národní institut SYRI, 2023, 23 s.
    2. FICO, Martin. Additional pedagogical education: Does It mean difference?. Online. In Loredana Perla, Laura Sara Agrati, Viviana Vinci, Alessia Scarinci. Living and Leading in the Next Era: Connecting Teaching, Research, Citizenship and Equity. Itálie: Pensa MultiMedia Editore s.r.l., 2023, s. 22-23. ISBN 979-12-5568-103-8.
    3. FICO, Martin. Additional pedagogical education: Does It mean difference? In ISATT 2023. 2023.
    4. FICO, Martin, Lucie ŠKARKOVÁ a Petra PALOČKOVÁ. Čo je jadro a čo je naviac? In XXII. ročník QAK. 2023.
    5. FICO, Martin, Lucie ŠKARKOVÁ a Petra PALOČKOVÁ. Čo je jadro a čo je naviac? In XXII. Ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku. 2023. ISBN 978-80-7394-985-3.
    6. FICO, Martin, Lucie ŠKARKOVÁ a Petra PALOČKOVÁ. Entrepreneurial teachers in entrepreneurial classrooms. In ATEE ANNUAL CONFERENCE 2023. 2023. ISBN 978-94-6466-851-3.
    7. ŠKARKOVÁ, Lucie, Martin FICO a Petra PALOČKOVÁ. Entrepreneurial teachers in entrepreneurial classrooms. In ATEE ANNUAL CONFERENCE. 2023.
    8. STRAKOVÁ, Jana, Jaroslava SIMONOVÁ, Jana OBROVSKÁ, Kateřina LOJDOVÁ, Martin MAJCÍK a Martin FICO. Jak si školy vybírají podpůrná opatření pro sociálně znevýhodněné žáky – první výsledky evaluace post-covidové podpory. In Zdravotní a systémová rizika v centru zájmu: Výroční konference SYRI 2023. 2023.
    9. ŠKARKOVÁ, Lucie a Martin FICO. Rozvíjet kompetenci k podnikavosti u studentů učitelství? Ano, ale... In Proměny vzdělávání. 2023.
    10. FICO, Martin. Teachers with Different Educational Background and Their Self-Efficacy. Online. In Linda Daniela. Proceedings of ATEE Annual Conference: TO BE OR NOT TO BE A GREAT EDUCATOR 2022. Latvia: University of Latvia Press, 2023, s. 140-159. ISBN 978-9934-36-019-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.22364/atee.2022.09.
    11. KARASOVÁ, Jiřina a Martin FICO. Výzkum v praxi učitele: zbytečnost, anebo cesta k hlubšímu porozumění. Komenský: Odborný časopis pro učitele základní školy. 2023, roč. 147, č. 3, s. 40-43.
    12. FICO, Martin. Výzkumný nástroj v kvantitativním výzkumu: Vytvořit či adaptovat? In (Post)doktorandská škola. 2023.
    13. OBROVSKÁ, Jana, Kateřina LOJDOVÁ, Oksana Yuriyivna STUPAK a Martin FICO. „Zlepšily se mi známky“: Adaptace ukrajinských dětí na českých školách. In Konference ČAPV Pedagogický výzkum a proměny vzdělávání, Pedagogická fakulta Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem. 2023.

    2022

    1. FICO, Martin. Akčný výskum v učiteľskej praxi. Časopis Komenský. 2022, roč. 146, č. 4, s. 62-63. ISSN 0323-0449.
    2. FICO, Martin. Prestige of the Teaching Profession: Development of the Research Tool. Online. In Davide Parmigiani & Megan K. Murray. Teaching & Learning for an Inclusive, Interconnected World. Itálie: Association for Teacher Education in Europe, 2022, s. 127-143. ISBN 978-94-646685-0-6.
    3. FICO, Martin. Teacher education: does it matter? In ATEE Annual conference 2022. 2022.
    4. FICO, Martin. The importance of prestige for the teaching profession. In ATEE Winter Conference 2022. 2022.
    5. FICO, Martin. UČITEĽSKÉ SELF-EFFICACY – ADAPTÁCIA NÁSTROJA NTSES. In Konference ČAPV 2022. 2022.
    6. FICO, Martin. UČITEĽSKÉ SELF-EFFICACY – ADAPTÁCIA NÁSTROJA NTSES. In XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2022.

    2021

    1. FICO, Martin. Aby e-learning nebolel: E-learningové nástroje do výuky. Komenský. Masarykova univerzita, 2021, roč. 146, č. 2, s. 45-51. ISSN 0323-0449.
    2. FICO, Martin. E-Learning and Future Teachers: Analysis of Educational Needs. In XV. international research conference: international scholarly and scientific research & innovation. 2021.
    3. FICO, Martin. E-Learning and Future Teachers: Analysis of Educational Needs. In XV. international research conference. 2021.
    4. FICO, Martin. Lockdown a iné e-learningové katastrofy pohľadom budúcich učiteľov. In Konference ČAPV 2021. 2021.
    5. FICO, Martin. Prestíž učiteľského povolania: Prehľadová štúdia. Online. In Tereza Buchtová, Vlado Balaban. AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ XVI. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2021, s. 102-108. ISBN 978-80-244-6010-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5507/pdf.21.24460109.
    6. FICO, Martin. SELF -EFFICACY U ŠTUDENTOV UČITEĽSKÝCH ODBOROV PREZENČNÉHO A KOMBINOVANÉHO ŠTÚDIA. In Konference ČAPV 2021. 2021.
    7. FICO, Martin. SELF -EFFICACY U ŠTUDENTOV UČITEĽSKÝCH ODBOROV PREZENČNÉHO A KOMBINOVANÉHO ŠTÚDIA. Online. In Roman Švaříček, Hana Voňková. NA CESTĚ KE SPRAVEDLNOSTI VE VZDĚLÁVÁNÍ: PEDAGOGICKÝ VÝZKUM PRO LEPŠÍ PRAXI A POLITIKU. Masarykova Univerzita, Brno: Česká asociace pedagogického výzkumu a Masarykova univerzita, 2021, s. 140-143, 3 s. ISBN 978-80-7392-367-9.
    8. FICO, Martin. SUBJEKTÍVNE VNÍMANÉ PEDAGOGICKÉ SCHOPNOSTI U ŠTUDENTOV UČITEĽSTVA: TVORBA VÝSKUMNÉHO NÁSTROJA. In Vedecká konferencia doktorandov EDUCA XVI. 2021.
    9. FICO, Martin. SUBJEKTÍVNE VNÍMANÉ PEDAGOGICKÉ SCHOPNOSTI U ŠTUDENTOV UČITEĽSTVA : TVORBA VÝSKUMNÉHO NÁSTROJA. Online. In Mgr. Radka Teleková, Mgr. Michal Koricina. EDUCA XVI : EDUKÁCIA - KĽÚČ K ÚSPECHU. Nitra: Pedagogická fakulta, Univerzita Konštantína filozofa v Nitre, 2021, s. 26-33. ISBN 978-80-558-1811-5.
    10. FICO, Martin. ŠTUDENTI UČITEĽSTVA A E -LEARNING (NIELEN) POČAS PANDÉMIE: OHNISKOVÁ SKUPINA. Online. In Roman Švaříček, Hana Voňková. NA CESTĚ KE SPRAVEDLNOSTI VE VZDĚLÁVÁNÍ: PEDAGOGICKÝ VÝZKUM PRO LEPŠÍ PRAXI A POLITIKU. Masarykova Univerzita, Brno: Česká asociace pedagogického výzkumu a Masarykova univerzita, 2021, s. 400-403, 3 s.
    11. FICO, Martin. Tvorba výskumného nástroja – učiteľské self-efficacy v oblasti e-learningu. Online. In Petra Ambrožová, Martin Kaliba. Sborník příspěvků z konference ERIS21 "Aktuální problémy distanční výuky". 1. vyd. Univerzita Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, 2021, s. 72-79. ISBN 978-80-7435-834-0.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 24. 4. 2024 20:47