-
MAREŠ, Miroslav. Ozbrojené subverzivní strategie (Armed subversive strategies). In GALATÍK, Vlastimil and Antonín KRÁSNÝ. Vojenská strategie. 1. vydání. Praha: Ministerstvo obrany ČR - Prezentační a informační centrum, 2008, p. 232-245, 13 pp. 1. verze. ISBN 978-80-7278-475-2.
-
KUBÁTOVÁ, Eva. Centralizace nákupu v podnicích v ČR (Purchasing centralization in the Czech companies). Brno: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti Č, 2007.
-
ŠEĎOVÁ, Klára and Jiří ZOUNEK. ICT a moc před tabulí (ICT and power in classroom). In Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. 1st ed. Praha: Portál, 2007, p. 260-286. ISBN 978-80-7367-313-0.
-
VYSTOUPIL, Jiří; Martin ŠAUER; Andrea HOLEŠINSKÁ and Petra METELKOVÁ. Marketing cestovního ruchu (Tourism Marketing). 2007th ed. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2007, 134 pp. ISBN 978-80-210-4240-7.
-
KOPFOVÁ, Alena. Strategický management a strategie (Strategic management and strategy). In Recenzovaný sborník Mezinárodní Baťovy doktorandské konference. Zlín: Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, UTB Zlín, 2007, p. 45-55. ISBN 978-80-7318-529-9.
-
Strategicky na udržitelný rozvoj v podniku (Strategic sustainable development planning in a company)KULHAVÝ, Viktor. Strategicky na udržitelný rozvoj v podniku (Strategic sustainable development planning in a company). Praha: Economia, 2007.
-
SLABÝ, Jiří. Strategie tvorby e-learningových materiálů (Strategy of producing e-learning tutorials). In Moderní technologie ve výuce. Brno: MSD, 2007, p. 10-17. ISBN 978-80-7392-003-6.
-
SLABÝ, Jiří. Strategie tvorby e-learningových materiálů (Strategy of producing e-learning tutorials). In Moderní technologie ve výuce. Brno: MSD, 2007, p. 10-17. ISBN 978-80-7392-003-6.
-
VAŠEČKA, Michal; Elena GALLOVÁ KRIGLEROVÁ; Zuzana KERESTEŠOVÁ and Miroslav KOLLÁR. Východisková štúdia o uplatňovaní spoločensky zodpovedného podnikania na Slovensku (Baseline Study on Corporate Social Responsibility Practices in Slovakia). 1. vydání. Bratislava: UNDP, 2007, 61 pp. UNDP Regional Bureau for Europe. ISBN 978-92-9504-275-9.
-
Aplikace metody Balaned Scorecard (BSC) ve veřejném sektoru (BSC application in government agencies)ŠUSTA, Marek and Milan PŮČEK. Aplikace metody Balaned Scorecard (BSC) ve veřejném sektoru (BSC application in government agencies). 1st ed. Praha: Národní informační středisko pro podporu jakosti, 2006, 144 pp. 63. publikace. ISBN 80-02-01861-3.
-
KOPFOVÁ, Alena. Manažerské vzdělání ve veřejné správě (Management Education in Public Administration). In EDMAN 06 "EDucation for MANagement": Proceeding - sborník referátů. Plzeň: Sdružení EVIDA, 2006, p. 99-106. ISBN 80-86596-80-X.
-
KOPFOVÁ, Alena. Strategický management ve veřejné správě (Strategic Management in Public Administration). Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 2006, 8 pp. 2. díl. ISBN 80-245-1091-X.
-
ŠKAPA, Radoslav. Ekomarketingové strategie firem (The firm strategy of green marketing). Praha: Economia, 2005.
-
ŘEZÁČ, František. Marketingová strategie pojišťovacího podniku (Marketing strategy of insurance company). In Sborník z mezinárodní vědecké konference Firma a konkurenční prostředí 2005. Brno: MZLU Brno, 2005, 8 pp. ISBN 80-7302-099-8.
-
SUCHÁNEK, Petr and Petra DVOŘÁKOVÁ. Role marketingu v rozvoji malých a středních podniků (The Role of Marketing in a Development of small and medium Enterprises). In Male i średnie przedsiebiorstwa wobec wspólczesnych wyzwań gospodarczych i spolecznych. 1st ed. Katowice: Górnoślaska Wyźsza szkola handlowa im. Wojciecha Korfantego, 2005, p. 54-61. ISBN 83-88402-75-7.
-
SUCHÝ, Petr. Strategie zadržování v americké zahraniční politice. Vznik a vývoj koncepce 1945-1953. (Strategy of Containment in the U. S. Foreign Policy. Inception and Evolution of the Concept 1945-1953.). 1st ed. Brno: Mezinárodní politologický ústav Masarykovy univerzity, 2005, 144 pp. Monografie; 13. ISBN 8021038039.
-
HÁLEK, Ivan and Petr SMUTNÝ. Gaming Simulation For Team Synergy. In Contemporary Trends in Top Management Education: How to Accommodate Demand and Supply. Brno: Brno International Business School, 2004, p. 53-53.
-
LUKÁŠOVÁ, Růžena and Ivan a kol. NOVÝ. Organizační kultura (Organizational culture). Praha: Grada Publishing, 2004, 176 pp. edice Expert, sv. 1. ISBN 80-247-0648-2.
-
LUKÁŠOVÁ, Růžena. Organizational Culture of Czech Manufacturing Companies: Strategic Aspects (Organizational Culture of Czech Manufacturing Companies: Strategic Aspects. Abstracts from the Fourth International Conference on Knowledge, Culture and Change in Organisations.). In Knowledge and Culture - Organisational Intangibles and their Tangible Value. Abstracts from the Fourth International Conference on Knowledge, Culture and Change in Organisations. 2004. ISBN 1 86335 565 0.
-
SUCHÝ, Petr. Reagan a říše zla. Vývoj americké zahraniční politiky a vztahů mezi supervelmocemi v letech 1981 - 1989. (Reagan and the Evil Empire. The Evolution of U. S. Foreign Policy and Superpower Relations between 1981 - 1989.). 1st ed. Brno: CDK, 2004, 283 pp. Politologická řada, svazek 16. ISBN 80-7325-046-2.
-
LUKÁŠOVÁ, Růžena. Výzkum firemní kultury ve vztahu ke strategii firmy (Research of corporate culture in relation to the strategy of the company). Psychologie v ekonomické praxi. 2004, vol. 39, 3-4, p. 171-181. ISSN 0033-300X.
-
STEHLÍK, Antonín. Cesta z euforie (Value chain). In Úspěšnost podniků 2003. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2003, p. 95-98. ISBN 80-210-3100-X.
-
KLAPALOVÁ, Alena. Hodnototvorný řetězec (Value chain). In Úspěšnost podniků 2003. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2003, p. 51-66, 15 pp. ISBN 80-210-3100-X.
-
POL, Milan; Milada RABUŠICOVÁ and Petr NOVOTNÝ. Jak se na školách rodí úspěch v práci s granty (How Success in the Work with Grants is Born at Schools). Studia Paedagogica, Sborník Filozofické fakulty brněnské univerzity. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2003, U8, No 1, p. 117-126. ISSN 1211-6971.
-
POL, Milan; Lenka HLOUŠKOVÁ; Petr NOVOTNÝ and Jiří ZOUNEK. K základům úspěchu v řízení škol - O práci ředitelů škol s vizí (To the Basis of Success in the Management: The Work of School Headteachers with a Visio). Studia Paedagogica, Sborník Filozofické fakulty brněnské univerzity. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2003, U8, No 1, p. 87-102, 15 pp. ISSN 1211-6971.
-
KLAPALOVÁ, Alena. Konkurenceschopnost českých firem před vstupem ČR do EU (The competitiveness of the Czech companies before the entry of the Czech republic into EU). In Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní. první. Bratislava: Ekonomická univerzita, 2003.
-
ZÁTHURECKÝ, Viliam. Česká firma před a po vstupu zahraničního partnera. 1. vydání. Praha: Economia Praha, 2002, 4 pp. Moderní řízení 6/2002. ISBN 0026-8720.
-
STEHLÍK, Antonín. Internet v marketingu a marketing na internetu (E-business changes of marketing). In Ekonomika firiem 2002. Košice: EU v Bratislave, 2002, p. 400-402. ISBN 80-225-1583-3.
-
STEHLÍK, Antonín. Komplementární vztah k marketingu (The complementary link to marketing). In Implementácia marketingových terórií do hospodárskej praxe SR, CR a Polska. 1st ed. Kosice: Vydavatelstvo Ekonóm, Bratislava, 2002, p. 22-27. ISBN 80-225-1555-8.
-
ŠKAPA, Radoslav. Strategie zeleného marketingu (The strategy of green marketing). Praha: Economia, 2002. Moderní řízení.
-
VITURKA, Milan and Jiří VYSTOUPIL. IV. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách (IV. International colloqium about regional sciences). Brno: ESF MU, 2001, 251 pp. ISBN 80-210-2748-7.
-
LINKESCHOVÁ, Dana and Radek DOHNAL. Teorie řízení, vedení a řízení lidí ve stavebnictví (Management Theory). Brno: FAST VUT v Brně, Ústav stavební ekonomiky a řízení, 1999, 107 pp.
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
1999
Displayed: 17/8/2025 04:13