PV266 Vývoj digitálních her II

Fakulta informatiky
jaro 2019
Rozsah
0/1/2. 3 kr. (plus ukončení). Ukončení: k.
Vyučující
Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Milan Doležal (přednášející)
RNDr. Zuzana Ferková, Ph.D. (cvičící)
Garance
doc. RNDr. Petr Matula, Ph.D.
Katedra vizuální informatiky – Fakulta informatiky
Dodavatelské pracoviště: Katedra vizuální informatiky – Fakulta informatiky
Rozvrh
Út 19. 2. až Út 14. 5. Út 14:00–14:50 B311
Předpoklady
PV255 Vývoj digitálních her I
Znalosti z oblasti vývoje digitálních her (v rozsahu předmětu PV255 Game Development I).
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 75 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/75, pouze zareg.: 0/75, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/75
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Na konci tohoto kurzu bude student schopen:
porozumět a vysvětlit proces vývoje digitálních her;
navrhnout a vytvořit vlastní digitální hry;
Výstupy z učení
Student bude po absolvování předmětu schopen:
- efektivně pracovat v malém týmu
- zapojit se do všech fází procesu vývoje digitální hry (plánování, návrh, tvorba grafických podkladů, programování, testování, vydání)
- navrhout a realizovat vlastní digitálního hru
Osnova
  • předprodukční fáze - design dokument, hratelný prototyp
  • první prezentace projektu
  • produkční fáze - návrh a implementace herní logiky, tvorba audio-vizuálních elementů hry
  • druhá prezentace projektu
  • post-produkční fáze - testování, ladění, zveřejnění
  • závěrečná prezentace
Literatura
    doporučená literatura
  • D'AOUST, Kyle. Unity Game Development Scripting. 2014. ISBN 978-1-78355-363-1. URL info
  • Unity Shaders and effects cookbookdiscover how to make your Unity projects look stunning with Shaders and screen effects. Edited by Kenneth Lammers. Birmingham [England]: Packt Pub., 2013, iii, 253 p. ISBN 9781849695091. info
Výukové metody
týmová práce na semestrálním projektu, konzultace na seminářích, mentoring od zkušenných herních vývojářů.
Metody hodnocení
Hodnocení je založeno na práci na týmovém, semestrálním projektu. Studenti budou projekt prezentovat dvakrát během semestru a potřetí ve zkouškovém období.
Informace učitele
http://www.fi.muni.cz/~xchmeli1/PV266/
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2018, jaro 2020, jaro 2021, jaro 2022, jaro 2023, jaro 2024, jaro 2025.