ONLINE_A Angličtina Online

Pedagogická fakulta
jaro 2015
Rozsah
projekt. 2 kr. Ukončení: k.
Vyučující
Mgr. Jana Zerzová, M.A., Ph.D. (cvičící)
doc. Mgr. Martin Adam, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Lukáš Bajer (cvičící)
Mgr. Pavla Buchtová (cvičící)
PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D. (cvičící)
Jaime Geovany Escobar Abarca (cvičící)
doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D. (cvičící)
Bc. Mgr. Sonia Homolka (cvičící)
Mgr. Zdeněk Janík, M.A., Ph.D. (cvičící)
Ing. Katarína Lexová, M.A. (cvičící)
Mgr. Gabriela Oaklandová (cvičící)
PhDr. Jaroslav Ondráček, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Lucie Podroužková, Ph.D. (cvičící)
doc. PhDr. Renata Povolná, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Irena Přibylová, Ph.D. (cvičící)
Ailsa Marion Randall, M.A. (cvičící)
Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Jiří Šalamoun, Ph.D. (cvičící)
Sophio Talakhadze (cvičící)
PhDr. Tamara Váňová (cvičící), doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D. (zástupce)
Mgr. Radek Vogel, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Naděžda Vojtková (cvičící)
Bc. Jiří Daněk (pomocník), Mgr. Jana Zerzová, M.A., Ph.D. (zástupce)
Garance
Mgr. Jana Zerzová, M.A., Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
ONLINE_A/Cg1: Rozvrh nebyl do ISu vložen. A. Randall
ONLINE_A/Cg2: Rozvrh nebyl do ISu vložen. K. Lexová
ONLINE_A/BCg1: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Adam
ONLINE_A/BCg2: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Adam
ONLINE_A/BCg3: Rozvrh nebyl do ISu vložen. R. Vogel
ONLINE_A/Bg1: Rozvrh nebyl do ISu vložen. S. Hanušová
ONLINE_A/Bg2: Rozvrh nebyl do ISu vložen. R. Vogel
ONLINE_A/Bg3: Rozvrh nebyl do ISu vložen. T. Andrášik
ONLINE_A/Bg4: Rozvrh nebyl do ISu vložen. P. Buchtová
ONLINE_A/Bg5: Rozvrh nebyl do ISu vložen. P. Buchtová
ONLINE_A/Bg6: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Sedláčková
ONLINE_A/Bg7: Rozvrh nebyl do ISu vložen. Z. Janík
ONLINE_A/Bg8: Rozvrh nebyl do ISu vložen. Z. Janík
ONLINE_A/Bg9: Rozvrh nebyl do ISu vložen. G. Oaklandová
ONLINE_A/Bg10: Rozvrh nebyl do ISu vložen. G. Oaklandová
ONLINE_A/Bg11: Rozvrh nebyl do ISu vložen. G. Oaklandová
ONLINE_A/Bg12: Rozvrh nebyl do ISu vložen. G. Oaklandová
ONLINE_A/Bg13: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Ondráček
ONLINE_A/Bg14: Rozvrh nebyl do ISu vložen. L. Podroužková
ONLINE_A/Bg15: Rozvrh nebyl do ISu vložen. I. Přibylová
ONLINE_A/Bg16: Rozvrh nebyl do ISu vložen. N. Vojtková
ONLINE_A/Bg17: Rozvrh nebyl do ISu vložen. L. Bajer
ONLINE_A/Bg18: Rozvrh nebyl do ISu vložen. L. Bajer
ONLINE_A/Bg19: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Sedláčková
ONLINE_A/Bg20: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Šalamoun
ONLINE_A/Bg21: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
ONLINE_A/Bg22: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
ONLINE_A/Bg23: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
ONLINE_A/Bg24: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
ONLINE_A/Bg25: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Šalamoun
ONLINE_A/Bg26: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
ONLINE_A/Bg27: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
ONLINE_A/Bg28: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
ONLINE_A/Bg29: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
ONLINE_A/Bg30: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
ONLINE_A/Ag1: Rozvrh nebyl do ISu vložen. S. Talakhadze
ONLINE_A/Ag2: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Escobar Abarca
ONLINE_A/Ag3: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Escobar Abarca
ONLINE_A/Ag4: Rozvrh nebyl do ISu vložen. A. Dobrovolná
ONLINE_A/Ag5: Rozvrh nebyl do ISu vložen. A. Dobrovolná
ONLINE_A/DUO: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Daněk
Předpoklady
Předpoklady jsou jenom zájem o předmět a rychlé připojení k internetu. Kurz je vhodný jak pro začátečníky, tak velmi pokročilé studenty/ky.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Kurz pokrývá učivo od základní gramatiky přes cvičení na rozšiřování slovní zásoby, poslechová cvičení, čtení autentických textů až po práci v diskusních fórech.
Osnova
  • Studenti pracují samostatně v různých výukových aktivitách během semestru. V diskusních fórech předmětu pak mají prostor k diskusi s ostatními studenty. Odkaz k celé osnově je dole.
Literatura
    doporučená literatura
  • Dictionary of English language and culture (Variant.) : Longman dictionary of English language and culture [1992, Longman] : Longman dictionary of English language and culture [1998, Longman]. info
  • JONES, Daniel [1881-1967]. English pronouncing dictionary (Variant.) : Everyman's English pronouncing dictionary : containing over 58,000 words in international phonetic transcription [Jones, 1956] : Everyman's English pronouncing dictionary : containing over 58,000 words in inte. info
  • YULE, George. Oxford practice grammar : supplementary exercises with answers. First published. Oxford: Oxford University Press, 2009, v, 132. ISBN 9780194579872. info
  • MCCARTHY, Michael a Felicity O'DELL. Academic vocabulary in use. First published. Cambridge: Cambridge University Press, 2008, 176 stran. ISBN 9780521689397. info
  • CRAVEN, Miles. Listening extra : a resource book of multi-level skills activities. 1st ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2004, 136 s. ISBN 0521754623. info
  • DRISCOLL, Liz. Reading extra : a resource book of multi-level skills activities. Cambridge: Cambridge University Press, 2004, 117 s. ISBN 0521534054. info
  • PALMER, Graham. Writing extra : a resource book of multi-level skills activities. 1st ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2004, 128 s. ISBN 0521532876. info
  • MCCARTHY, Michael, Felicity O'DELL a Ellen SHAW. Basic vocabulary in use : [self-study reference and practice for students of North American English] : with answers. Cambridge: Cambridge University Press, 2001, 169 s. : i. ISBN 0-521-78865-X. info
  • MCCARTHY, Michael a Felicity O'DELL. English vocabulary in use. 2nd ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2001, vi, 309. ISBN 0521677432. info
  • MCCARTHY, Michael a Felicity O'DELL. English vocabulary in use. Cambridge: Cambridge University Press, 1999, 168 s. ISBN 0521599571. info
  • Oxford practice grammar : with answers. Edited by John Eastwood. Oxford: Oxford University Press, 1992. ISBN 0194313522. info
  • SEAL, Bernard. Vocabulary builder. Harlow: Longman, 1989, 96 s. ISBN 0582965012. info
Výukové metody
e-learning, odpovědníky, práce v diskusních fórech, poslechová cvičení, videa
Metody hodnocení
Veškerá výuka probíhá online. K absolvování předmětu je zapotřebí do tří týdnů od začátku semestru vyplnit Rozřazovací test, vyplnit cvičení "Umím se orientovat v předmětu", přihlásit se do seminární skupiny a během semestru pak získat 1000 bodů v různých aktivitách (stanoveny jsou v průběhu semestru tři závazné termíny). Alespoň 100 bodů musí být získáno z diskusních fór (ve stejných třech termínech). Na konci semestru je pak třeba vyplnit Závěrečný test a Závěrečný dotazník.
Informace učitele
Nevstupujte do kurzu jinak než přes titulní stranu, protože jinak se sice dostanete k odpovědníkům, ale nedostanete se k osnově, kde je řada dalších materiálů a hlavně pokynů. Do not enter the course otherwise than through the main syllabus. You would miss important information on the course requirements and many of the materials.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
kurz probíhá online.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2004, jaro 2005, podzim 2005, jaro 2006, podzim 2006, jaro 2007, podzim 2007, jaro 2008, podzim 2008, jaro 2009, podzim 2009, jaro 2010, podzim 2010, jaro 2011, podzim 2011, jaro 2012, podzim 2012, jaro 2013, podzim 2013, jaro 2014, podzim 2014, podzim 2015, jaro 2016, podzim 2016, jaro 2017, podzim 2017, jaro 2018, podzim 2018, jaro 2019, podzim 2019, jaro 2020, podzim 2020, jaro 2021, podzim 2021, jaro 2022, podzim 2022, jaro 2023, podzim 2023, jaro 2024, podzim 2024, jaro 2025.