SZ7BP_1AB1 Cizí jazyk A - jazyk anglický

Pedagogická fakulta
podzim 2006
Rozsah
0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
PhDr. Jiří Vacek, CSc. (cvičící)
Mgr. Jana Kollárová (cvičící)
Mgr. Gabriela Hublová, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Marika Hildebrandová (cvičící)
Mgr. Bc. Šárka Dohnalová (cvičící)
Garance
PhDr. Jiří Vacek, CSc.
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Centrum jazykového vzdělávání
Kontaktní osoba: Jitka Autratová
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
SZ7BP_1AB1/01: Po 7:55–9:35 učebna 5, D. Hendy
SZ7BP_1AB1/02: Po 9:45–11:25 učebna 2, D. Hendy
SZ7BP_1AB1/03: Út 7:55–9:35 učebna 4, D. Hendy
SZ7BP_1AB1/04: Út 10:40–12:20 učebna 11, D. Hendy
SZ7BP_1AB1/05: Út 14:20–16:00 učebna 55, D. Hendy
SZ7BP_1AB1/06: St 15:15–16:55 učebna 6, D. Hendy
SZ7BP_1AB1/07: St 15:15–16:55 učebna 5, J. Vacek
SZ7BP_1AB1/08: Čt 8:50–10:30 učebna 43, D. Hendy
SZ7BP_1AB1/09: Po 11:35–13:15 učebna 2, G. Hublová
SZ7BP_1AB1/10: Út 10:40–12:20 učebna 42, G. Hublová
SZ7BP_1AB1/11: Út 14:20–16:00 učebna 54, G. Hublová
SZ7BP_1AB1/12: St 7:55–9:35 učebna 54, G. Hublová
SZ7BP_1AB1/13: St 9:45–11:25 učebna 42, G. Hublová
SZ7BP_1AB1/14: St 15:15–16:55 učebna 21, G. Hublová
SZ7BP_1AB1/15: Čt 8:50–10:30 učebna 59, G. Hublová
SZ7BP_1AB1/16: Čt 10:40–12:20 učebna 37, G. Hublová
SZ7BP_1AB1/17: Po 9:45–11:25 učebna 37
SZ7BP_1AB1/18: Po 11:35–13:15 učebna 3
SZ7BP_1AB1/19: Út 14:20–16:00 učebna 3
SZ7BP_1AB1/20: St 7:55–9:35 učebna 57
SZ7BP_1AB1/21: Po 7:55–9:35 učebna 64, J. Kollárová
SZ7BP_1AB1/22: Po 11:35–13:15 učebna 4, J. Kollárová
SZ7BP_1AB1/23: Út 10:40–12:20 učebna 41, J. Kollárová
SZ7BP_1AB1/24: St 7:55–9:35 učebna 51, J. Kollárová
SZ7BP_1AB1/25: St 9:45–11:25 učebna 10, J. Kollárová
SZ7BP_1AB1/26: Čt 8:50–10:30 učebna 6, J. Kollárová
SZ7BP_1AB1/27: Út 14:20–16:00 učebna 10, J. Vacek
SZ7BP_1AB1/28: St 7:55–9:35 učebna 53, J. Vacek
SZ7BP_1AB1/29: St 9:45–11:25 učebna 11, J. Vacek
Předpoklady
The English course for intermediate students (Level B1) who can understand the main points of clear standard input on familiar matters regularly encountered in work, school, leisure, etc., who can produce simple connected text on topics which are familiar or of personal interest, and can read texts and briefly give reasons and explanations for opinions and plans.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Jiné omezení: Kurz není určen pro začátečníky. Vyžaduje se jazyková úroveň A2 a vyšší.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Jazykový kurz na úrovni B1. V rámci povinne-volitelného predmetu Cizí jazyk A si student upevní dosazené jazykové znalosti ze stredni skoly, (predpoklada se slozena maturitni zkouska z angličtiny), a seznámí se s vybranými akademickými dovednostmi (ústní prezentace, diskuse, argumentace, aj. K získání zápoctu se vyzaduje aktivní úcast na jazykových cviceních, ústní a písemné prezentace, pisemny test na zaver semestru.
Osnova
  • SZ7BP_1AB1 Cizí jazyk A - jazyk anglický Weeks 1-4 Education in the Czech Republic compared with the U.K. and U.S. systems. Texts 1, 2, 3. (Making a statement, arguing the point, discussion based on experience) Weeks 5-7 Growing up, growing old. Adolescence. Adulthood. Ageing. Text 12.(Opinion exchange. Critical thinking. Essay writing). Texts 4, 5, 6. Weeks 8-10 21st century problems - environment, drug abuse, terrorism, racism, etc. Texts 8, 9, 10. (Survey. Presentation. Problem solving.) Weeks 11-12 Healthy lifestyle. Mind, body, health and sports. Texts 12, 13. (Personal experience and reflection. Weeks 13-14 Credit presentations Special task: My field of study. (Previous studies, basic information about MU and Faculty of Education, my field of study, hot issues and current resources in my study at Faculty of Education) Credit requirements: Oral and written presentations during the semester. Plus the end-of-the-term summary presentation based on the special task. The student who has not completed continuous assessment during the particular semester can not be credited! (Student, který nemá splněné průběžné úkoly z jednotlivých témat v rámci daného semestru, nemůže získat kredity, ani zápočet!)
Literatura
  • VACEK, Jiří a Duncan HENDY. Analýza odborného anglického textu pro studenty společného základu PdF MU. 1. vyd. Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, 2006, 102 s. MU, Pedagogická fakulta, Brno 2006. ISBN 80-210-3967-1. info
  • GILL, Nora, Jiří VACEK, Ruth COUFALOVÁ, Olga INGROVÁ a Jana KOLLÁROVÁ. Communicative ESP Practice for Pre-Service Teachers. 1. vyd. Olomouc: Palacký University, Olomouc, Czech Republic, 2003, 109 s. English Texts. ISBN 80-244-0652-7. info
Metody hodnocení
Practical language course. Oral presentations. End-of-semester presentation. Pro ukončení předmětu jsou předepsány v semestru průběžné kontroly (ustni prezentace, pisemne ukoly, atd.), jejichž výsledky jsou započítávány do závěrečného hodnocení. Student, který nemá splněné průběžné úkoly z jednotlivých témat v rámci daného semestru, nemůže získat kredity, ani zápočet!
Vyučovací jazyk
Angličtina
Informace učitele
The course is designed for intermediate students (Level B1). Pro ukončení předmětu jsou předepsány v semestru průběžné kontroly (ustni prezentace, pisemne ukoly, atd.) jejichž výsledky jsou započítávány do závěrečného hodnocení. Successful students will be credited for active participation in the lessons, for oral and written presentations, incl. summary presentation at the end of the semester. Pro ukončení předmětu jsou předepsány v semestru průběžné kontroly (ustni prezentace, pisemne ukoly, atd.), jejichž výsledky jsou započítávány do závěrečného hodnocení.
Další komentáře
Předmět je vyučován každý semestr.
Pro ukončení předmětu jsou předepsány v semestru průběžné kontroly (ustni prezentace, pisemne ukoly, atd.), jejichž výsledky jsou započítávány do závěrečného hodnocení.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2005, podzim 2007, podzim 2008, jaro 2009, jaro 2010, jaro 2011, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2014, jaro 2015, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2019, jaro 2020.