MED44 Konverzace v románském jazyce II

Filozofická fakulta
jaro 2019
Rozsah
0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Patrizia Cremaschi (přednášející)
Fabrice Gaspel (přednášející), Mgr. Markéta Macura (zástupce)
Mgr. Cristina Rodríguez García, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Bc. Šárka Hurbánková, Ph.D. (náhr. zkoušející)
Mgr. Markéta Macura (náhr. zkoušející)
Garance
doc. Mgr. Katarina Petrovićová, Ph.D.
Ústav klasických studií – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Jitka Erlebachová
Dodavatelské pracoviště: Ústav klasických studií – Filozofická fakulta
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
MED44/FJ: St 10:00–11:40 G12
MED44/IJ: Čt 14:00–15:40 A22, P. Cremaschi
MED44/SJ: Út 14:00–15:40 G21, C. Rodríguez García
Předpoklady
( MED18 Jazykový seminář FJ II || MED24 Jazykový seminář SJ II || MED30 Jazykový seminář IJ II || ROMFJIB2XP Francouzština III ) && ! MEDBcZK Bc. státní zkouška
Znalost příslušného románského jazyka na úrovni A1 (podle SERR).
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 55 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/55, pouze zareg.: 0/55, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/55
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Hlavním cílem předmětu je zdokonalit ústní projev studenta ve zvoleném románském jazyce na úrovni A2 (podle SERR).
Výstupy z učení
Al termine del corso gli atudenti saranno in grado di: -descrivere il contesto di riferimento e orientarsi in situazioni quotidiane (presentarsi, parlare della loro giornata e del tempo libero ) -conoscere e descrivere le feste tipiche e alcune tradizioni ad esse collegate -descrivere il contesto di riferimento e orientarsi in ambiti del reale: fare la spesa, andare al ristorante -descrivere in modo essenziale la trama di un film o di un racconto
Osnova
  • Základní témata: jídlo a kuchyně, svátky, základní informace o umění a literatuře, atd.
Literatura
    doporučená literatura
  • Nuovo progetto italiano 1 - Libro dello studente e Quaderno degli esercizi
    neurčeno
  • Le nouveau Petit Robert :dictionnaire alphabétique et analogique de la langue française. Edited by Paul Robert - Josette Rey-Debove - Alain Rey. nouv. éd. Paris: Dictionnaires Le Robert, 2007, xlii, 2837. ISBN 978-2-84902-321-1. info
  • ZINGARELLI, Nicola. Lo Zingarelli, 2001 :vocabolario della lingua italiana. Bologna: Zanichelli, 2001, 2176 s. ISBN 88-08-03049-0. info
  • ALVERO FRANCES, F. (Francisco). Cervantes diccionario manual de la lengua espanola : Diccionario manual de la lengua espanola (Přid.). La Habana: Editorial Pueblo y Educación, 1998. ISBN 84-399-3601-X. info
Výukové metody
Praktická cvičení z jazyka: diskuze, představení témat.
Metody hodnocení
Předpokládá se aktivní účast studenta na výuce (platí povinnost 75% docházky). Způsob ukončení určují vyučující jednotlivých seminárních skupin.
Informace učitele
Předmět je určen především pro studenty druhého ročníku oboru Mediteránní studia (resp. absolventy předmětu MED18/MED24/MED30). Výjimky případným zájemcům z jiných ročníků nebo oborů budou uděleny v případě nenaplnění kapacity oborovými studenty.
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2014, jaro 2015, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2020.