Průchod studijním plánem
FF FNHIUpH Učitelství historie pro střední školy
Název anglicky: Upper Secondary School Teacher Training in History
navazující prezenční hlavní, vyučovací jazyk: čeština
Zahrnut v programu: FF N-HIU_ Učitelství historie pro střední školy
navazující prezenční hlavní, vyučovací jazyk: čeština
Zahrnut v programu: FF N-HIU_ Učitelství historie pro střední školy
Úvodní informace / Pokyny
1. semestr
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Profilace | Povinnost |
FF:SUP001 | Psychologie pro učitele I | zk | 4 | Z | P |
FF:SUP002 | Školní pedagogika | zk | 4 | Z | P |
FF:SUP006 | Kompendium pro učitele | zk | 4 | Z | P |
FF:UZHIA04 | Vybrané kapitoly z dějin středověké Evropy | k | 4 | P | P |
16 kreditů |
2. semestr
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Profilace | Povinnost |
FF:HIUPP01S | Pedagogická praxe I | z | 3 | P | P |
FF:HIURS01S | Reflektivní seminář k pedagogické praxi a didaktická dílna I | z | 1 | P | P |
FF:SUP003 | Školní didaktika | zk | 4 | Z | P |
FF:SUP004 | Psychologie pro učitele II | zk | 4 | Z | P |
FF:UZHIA01I | Didaktika dějepisu I | z | 6 | Z | P |
FF:UZHIA05 | Základní problémy raného novověku v Evropě | k | 4 | P | P |
22 kreditů |
3. semestr
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Profilace | Povinnost |
FF:HIUPP02S | Pedagogická praxe II | z | 3 | P | P |
FF:HIURS02S | Reflektivní seminář k pedagogické praxi II | z | 1 | P | P |
FF:SUP005 | Speciální pedagogika a pedagogická diagnostika | zk | 4 | Z | P |
FF:UZHIA01II | Didaktika dějepisu II | zk | 6 | Z | P |
FF:UZHIA06 | Základní problémy a pojmy 19. a 20. století | k | 4 | P | P |
FF:UZHIA09I | Seminář k magisterské diplomové práci I | z | 8 | P | P |
26 kreditů |
4. semestr
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Profilace | Povinnost |
FF:HIUPP03S | Pedagogická praxe III | z | 3 | P | P |
FF:HIURS03S | Reflektivní seminář k pedagogické praxi III | z | 1 | P | P |
FF:UZHIA07 | Křesťanství a sekularizace Evropy v 19. a 20. století | k | 4 | P | P |
FF:UZHIA09II | Seminář k magisterské diplomové práci II | z | 8 | P | P |
16 kreditů |