Průchod studijním plánem
Upozornění:
Studijní plán je neaktivní.
PdF 1 Speciální výtvarná výchova (na dostudování) (neaktivní)
Název anglicky: Secondary School Teacher Training in Arts and Visual Creative Works (graduation)
navazující prezenční na dostudování, vyučovací jazyk: čeština
Zahrnut v programu: PdF N-VV2S Učitelství výtvarné výchovy a vizuální tvorby pro základní a střední školy
navazující prezenční na dostudování, vyučovací jazyk: čeština
Zahrnut v programu: PdF N-VV2S Učitelství výtvarné výchovy a vizuální tvorby pro základní a střední školy
Učitelská propedeutika
Povinné předměty
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PdF:SZ6039 | Pedagogická psychologie | zk | 4 | 1 | - |
PdF:SZ6042 | Školní pedagogika | zk | 2 | 2 | - |
PdF:SZ6046 | Pedagogicko-psychologická diagnostika v práci učitele | k | 3 | 3 | - |
9 kreditů |
Povinně volitelné předměty
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PdF:SZ6043 | Teorie a praxe školy | z | 2 | 2 | - |
PdF:SZ6044 | Teorie a praxe kurikula | z | 2 | 2 | - |
PdF:SZ6045 | Teorie a praxe výuky | z | 2 | 2 | - |
6 kreditů |
Volitelné předměty
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PdF:SZ6067 | Zpracování a analýza kvantitativních dat pro závěrečné práce | k | 3 | 2 | - |
PdF:SZ6069 | Alternativní a inovativní pedagogika | z | 2 | 2 | - |
PdF:SZ6074 | Kognitivní psychologie pro učitele | k | 3 | 2 | - |
PdF:SZ6076 | Učebnice ve výuce ZŠ: jejich výběr a využití | k | 3 | 1 | - |
11 kreditů |
Diplomová práce
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PdF:VV_DPp | Diplomová práce - Projekt | z | 4 | 2 | P |
PdF:VV_DP | Diplomová práce | z | 4 | 3 | P |
PdF:VV_DPd | Diplomová práce - Dokončení | z | 8 | 4 | P |
16 kreditů |
Cizí jazyk
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PdF:JVp013 | Angličtina pro pedagogy - C | z | 3 | 1 | - |
PdF:JVp014 | Angličtina pro pedagogy - D | zk | 4 | 2 | - |
7 kreditů |
Oborová část
Povinné předměty
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PdF:Vi8MP_AVT1 | Audiovizuální tvorba 1 | z | 2 | 1 | - |
PdF:Vi8MP_TVy1 | Tvorba výstav 1 | z | 2 | 1 | - |
PdF:Vs8MP_AA1 | Arteterapeutický ateliér 1 | z | 2 | 1 | - |
PdF:Vs8MP_PSZ1 | Pedagogická praxe v prostředí sociálně znevýhodněných skupin 1 | z | 3 | 1 | - |
PdF:Vs8MP_Ref1 | Reflexivní seminář 1 | z | 2 | 1 | - |
PdF:Vs8MP_VSe1 | Výběrový seminář 1 | z | 2 | 1 | - |
PdF:VV8MP_A1 | Ateliér 1 | z | 3 | 1 | - |
PdF:VV8MP_DVV1 | Didaktika 1 - Historie výtvarné pedagogiky | z | 2 | 1 | - |
PdF:VV8MP_Kom1 | Komunikace se současným uměním 1 | z | 2 | 1 | - |
PdF:VV8MP_SDU1 | Seminář k dějinám umění 1 | zk | 2 | 1 | - |
PdF:VV8MP_VP1 | Výuková praxe 1 | z | 3 | 1 | - |
PdF:Vi8MP_AVT2 | Audiovizuální tvorba 2 | z | 2 | 2 | - |
PdF:Vi8MP_TVy2 | Tvorba výstav 2 | z | 2 | 2 | - |
PdF:Vs8MP_AA2 | Arteterapeutický ateliér 2 | z | 2 | 2 | - |
PdF:Vs8MP_PSZ2 | Pedagogická praxe v prostředí sociálně znevýhodněných skupin 2 | z | 3 | 2 | - |
PdF:Vs8MP_Ref2 | Reflexivní seminář 2 | z | 2 | 2 | - |
PdF:Vs8MP_VSe2 | Výběrový seminář 2 | k | 3 | 2 | - |
PdF:VV8MP_A2 | Atelier 2 | zk | 6 | 2 | - |
PdF:VV8MP_DVV2 | Didaktika 2 - Intermediální výukové modely | zk | 4 | 2 | - |
PdF:VV8MP_EST1 | Estetika 1 | z | 2 | 2 | - |
PdF:VV8MP_Kom2 | Komunikace se současným uměním 2 | z | 2 | 2 | - |
PdF:VV8MP_SDU2 | Seminář k dějinám umění 2 | z | 2 | 2 | - |
PdF:VV8MP_SVZ1 | Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole 1 | k | 3 | 2 | P |
PdF:VV8MP_VP2 | Výuková praxe 2 | z | 3 | 2 | - |
PdF:Vi8MP_TVy3 | Tvorba výstav 3 | z | 2 | 3 | - |
PdF:Vs8MP_PSZ3 | Pedagogická praxe v prostředí sociálně znevýhodněných skupin 3 | z | 3 | 3 | - |
PdF:Vs8MP_Ref3 | Reflexivní seminář 3 | zk | 2 | 3 | - |
PdF:VV8MP_A3 | Ateliér 3 | z | 3 | 3 | - |
PdF:VV8MP_DVV3 | Didaktika 3 - Školní kurikula a výtvarné dílny | zk | 2 | 3 | - |
PdF:VV8MP_EST2 | Estetika 2 | zk | 4 | 3 | - |
PdF:VV8MP_Kom3 | Komunikace se současným uměním 3 | z | 2 | 3 | - |
PdF:VV8MP_SDU3 | Seminář k dějinám umění 3 | z | 2 | 3 | - |
PdF:VV8MP_SVZ2 | Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole 2 | zk | 4 | 3 | P |
PdF:VV8MP_VP3 | Výuková praxe 3 | z | 3 | 3 | - |
PdF:Vs8MP_PSZ4 | Pedagogická praxe v prostředí sociálně znevýhodněných skupin 4 | z | 3 | 4 | - |
PdF:Vs8MP_Ref4 | Reflexivní seminář 4 | z | 2 | 4 | - |
PdF:VV8MP_Kom4 | Komunikace se současným uměním 4 | z | 2 | 4 | - |
PdF:VV8MP_TU | Teorie umění | z | 2 | 4 | - |
97 kreditů |
Povinně volitelné předměty
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PdF:VV8MP_S4e1 | Edukace jedinců s mentálním postižením 1 | zk | 6 | 2 | P |
PdF:VV8MP_S4e2 | Edukace jedinců s mentálním postižením 2 | zk | 6 | 3 | P |
12 kreditů |
Volitelné předměty
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PdF:VV_SART1 | Socio-art 1 | k | 4 | - | - |
PdF:VV_SART2 | Socio-art 2 | k | 4 | - | - |
8 kreditů |